Gå til innhold

Teit av meg å sende melding og si at jeg kan være fleksibel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og daten skulle avtale nærmere om når vi kan møtes i helgen (andre date) da det var litt uavklart for begge hvordan helgen ble. Rundt midnatt natt til i dag sendte jeg melding og sa at jeg vil kunne være ganske så fleksibel de neste døgnene dersom han også finner et smutthull. Han har en krevende jobb, så jeg tror kanskje han ikke har oversikt over helgen før han vet hva han får gjort i dag. 

 

Var det teit av meg, eller hadde dere satt pris på at daten var såpass "åpen"? Har ikke fått svar ennå selv om jeg er ganske sikker på at han har sett meldingen. Bør jeg begynne å stresse? Han var tilsynelatende like gira som meg på date nummer to i utgangspunktet. 

Anonymkode: 96684...28d

Det er temmelig teit ja, å sende melding til folk på et tidspunkt de fleste sover eller bør sove. 

Å mase på folk og i tillegg gjørr det på natta er irriterende, unødvendig og med ditt innhold komplett unødvendig. Skrekk og gru for å være mottakeren, dette virker mer avskrekkende enn forlokkende på de flrste. 

Anonymkode: 33b9c...9c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke sendt det..... Men bare spurt i dag om når vi skulle møtes

Anonymkode: d0be6...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Godt poeng! Om han synes at jeg "gjør meg for tilgjengelig", så vil jeg tro det ikke er liv laga uansett. Da er vi for ulike som personer ettersom jeg som sagt ikke orker å spille uinteressert. Jeg foretrekker å fremstå som positiv, imøtekommende, ærlig og ekte. 

Anonymkode: 96684...28d

Sånn tenker jeg også. Jeg er den jeg er og orker ikke spill. Takler han ikke det, så er han jo ikke rett for meg i utgangspunktet.

Anonymkode: 72b57...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke å spille "hard to get". Liker egentlig menn det? Jeg har hørt at det kan være "greit" dersom de er sikre på at det er en interesse der, men ikke i starten. 

 

Dessuten; hvorfor konkurrere i å være minst keen? 

Anonymkode: 96684...28d


Det er ikke å spille hard to get å avtale /foreslå et konkret tidspunkt eller vente til han kommer med , som er det dere avtalte.
Jeg syns det kan være en liten touch av desperat å sende melding dagen før dere avtalte å snakkes å si liksom "HEI JEG ER TILGJENGELIG HELE TIDEN JEG ALTSÅ SÅ BARE SI FRA FOR JEG ER DØDS KEEN" (litt tatt i men du skjønner pipa)

14 minutter siden, Overrasket skrev:

For meg blir det litt ullen og innholdsløs kommunikasjon. Jeg ville tenkt "Ja vel, hun er fleksibel, hva søren betyr det helt konkret, da". Altså, jeg skjønner at du mener det vel og vil vise interesse uten å presse ham til noe han ikke kan ha tid til osv. så jeg forstår at intensjonen er bra. Men resultatet blir ikke nødvendgvis klarere eller mindre kronglete. 


Enig, unødvendig kommunikasjon. Men gjort er gjort og det er ikke noe vits å stresse med det! Det er nok ikke avgjørende om han møter deg igjen eller ikke, og du får nok svar ila dagen i dag når han vet hvordan helga hans blir :)

Håper det blir en fin 2. date! :)

Anonymkode: d0be6...0cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hadde du syntes at det var "turn off" og at jeg gjorde meg for tilgjengelig? Eller hadde du vært glad for at jeg ikke spilte et spill? 

Anonymkode: 96684...28d

Selvfølgelig er det kjempefint å unngå spill og dikkedarier! Det er en vinner, uten tvil. Jeg synes det er fint å være tilgjengelig og å aktivt vise interesse. Men en separat melding for å annonsere at man er kjempefleksibel ville jeg nok personlig ha stusset litt over. 

5 minutter siden, AnonymBruker said:


Det er ikke å spille hard to get å avtale /foreslå et konkret tidspunkt eller vente til han kommer med , som er det dere avtalte.
Jeg syns det kan være en liten touch av desperat å sende melding dagen før dere avtalte å snakkes å si liksom "HEI JEG ER TILGJENGELIG HELE TIDEN JEG ALTSÅ SÅ BARE SI FRA FOR JEG ER DØDS KEEN" (litt tatt i men du skjønner pipa)


Enig, unødvendig kommunikasjon. Men gjort er gjort og det er ikke noe vits å stresse med det! Det er nok ikke avgjørende om han møter deg igjen eller ikke, og du får nok svar ila dagen i dag når han vet hvordan helga hans blir :)

Håper det blir en fin 2. date! :)

Anonymkode: d0be6...0cf

Akkurat, helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Det er ikke å spille hard to get å avtale /foreslå et konkret tidspunkt eller vente til han kommer med , som er det dere avtalte.
Jeg syns det kan være en liten touch av desperat å sende melding dagen før dere avtalte å snakkes å si liksom "HEI JEG ER TILGJENGELIG HELE TIDEN JEG ALTSÅ SÅ BARE SI FRA FOR JEG ER DØDS KEEN" (litt tatt i men du skjønner pipa)


Enig, unødvendig kommunikasjon. Men gjort er gjort og det er ikke noe vits å stresse med det! Det er nok ikke avgjørende om han møter deg igjen eller ikke, og du får nok svar ila dagen i dag når han vet hvordan helga hans blir :)

Håper det blir en fin 2. date! :)

Anonymkode: d0be6...0cf

Vi har ikke avtalt en dag å snakkes. Vi avtalte å komme tilbake til hverandre når vi hadde fått oversikt over helgens planer for øvrig. Da ei venninne avlyste med meg, sendte jeg melding og sa at jeg er fleksibel i helgen. Det er altså forsåvidt i tråd med avtalen at jeg ga beskjed. Ikke er jeg tilgjengelig hele tiden heller, jeg sa at jeg kan være fleksibel. Skjønner at dette blir synsing uansett fordi folk er forskjellige. 

Anonymkode: 96684...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Selvfølgelig er det kjempefint å unngå spill og dikkedarier! Det er en vinner, uten tvil. Jeg synes det er fint å være tilgjengelig og å aktivt vise interesse. Men en separat melding for å annonsere at man er kjempefleksibel ville jeg nok personlig ha stusset litt over. 

 

Som nevnt over, så avtalte vi å komme tilbake til hverandre. Så at beskjeden kom i en separat melding lå liksom litt i kortene. Jeg fikk en avlysning og har dermed ikke de store planene i helgen, foruten jobb. Det sa jeg fra om. Som sagt, så ble det feil for meg å gjøre det vanskelig når jeg ikke trenger det. 

Anonymkode: 96684...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Som nevnt over, så avtalte vi å komme tilbake til hverandre. Så at beskjeden kom i en separat melding lå liksom litt i kortene. Jeg fikk en avlysning og har dermed ikke de store planene i helgen, foruten jobb. Det sa jeg fra om. Som sagt, så ble det feil for meg å gjøre det vanskelig når jeg ikke trenger det. 

Anonymkode: 96684...28d

Greit nok :) men også, som sagt, så er det stor forskjell på å gjøre seg vanskelig og vrang, og å gjøre seg super-ekstra-sånn-bare-så-du-vet-det-er-jeg-klar. Men for å understreke så har du sikkert ikke gjort noe skade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Overrasket skrev:

Greit nok :) men også, som sagt, så er det stor forskjell på å gjøre seg vanskelig og vrang, og å gjøre seg super-ekstra-sånn-bare-så-du-vet-det-er-jeg-klar. Men for å understreke så har du sikkert ikke gjort noe skade. 

Den ser jeg, men jeg følte ikke jeg gjorde meg "super-ekstra" tilgjengelig i og med at jeg presiserte at jeg har jobb sånn. Menmen, får håpe jeg ikke har gjort noen skade. Stresser meg litt at han ikke har svart ennå, men sendte jo meldingen sent i går kveld... Tror du det er sannsynlig at han avventer svaret frem til han har kontroll selv? Beklager at jeg høres helt nevrotisk ut her, men jeg har så lyst til å få en sjanse til. 

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Den ser jeg, men jeg følte ikke jeg gjorde meg "super-ekstra" tilgjengelig i og med at jeg presiserte at jeg har jobb sånn. Menmen, får håpe jeg ikke har gjort noen skade. Stresser meg litt at han ikke har svart ennå, men sendte jo meldingen sent i går kveld... Tror du det er sannsynlig at han avventer svaret frem til han har kontroll selv? Beklager at jeg høres helt nevrotisk ut her, men jeg har så lyst til å få en sjanse til. 

Anonymkode: 96684...28d

Altså jeg kjenner jo ikke denne fyren, men basert på meg selv kan jeg si at det kan være sannsynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Har jeg lyst til å gå all in, så gjør jeg det fra første minutt. Men det er alltid mye enklere om begge er av samme sorten. 

Et eksempel på dette kan jeg godt gi, var på date for mange år siden, etter to ukers dating skrev vi under på en kontrakt på huskjøp :) Nå har vi bodd i dette huset i 8 år. 

Møtte barna hans etter en uke med dating også :)

Anonymkode: cf0ac...28e

Helt enig med deg.

Hun som har vært min samboer i 15 år viste helt klart at det var meg hun ville ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Illuminatum skrev:

Helt enig med deg.

Hun som har vært min samboer i 15 år viste helt klart at det var meg hun ville ha.

Så deilig å høre at det ikke trenger å være turn off at man viser hva man vil! Takk for at du deler :)

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde personlig blitt litt skeptisk hvis han ikke har svart enda, med mindre han fremdeles sover. Ingen er så opptatte at de ikke ser på telefonen en gang ila morgenen, og det koster han to sekunder å svare deg, noe jeg tenker burde vært av hans interesse, om han var veldig interessert i å treffes igjen.. Men folk er selvfølgelig forskjellig, jeg tenker bare selv på hvordan jeg var hvis jeg var litt mer 'meeeh' på å treffe folk igjen, eller når jeg traff en jeg var veldig keen på å treffe igjen. Da passet jeg på å svare når jeg kunne, for å vise min interesse :)

Men igjen, det er fremdeles relativt tidlig på dagen, han kan være tom for strøm, veldig opptatt osv osv, så det er ingen grunn til å få panikk enda. Men om du ser han stadig er aktiv utover dagen, og ikke svarer deg, hadde jeg tatt det som et svar i seg selv. 

Anonymkode: a2c43...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo forskjell på å være fleksibel denne konkrete helga, og på å alltid være tilgjengelig når det måtte passe for ham :) Det første er helt ok! Det andre blir litt rart.

Anonymkode: 9dcf9...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Illuminatum said:

Helt enig med deg.

Hun som har vært min samboer i 15 år viste helt klart at det var meg hun ville ha.

Om å møte ungene etter uke, og så kjøpe hus etter 2 uker?

Det er å rushe, behøver ikke å ha så dårlig tid, dette ville jeg ikke anbefale noen, spesielt med 2 unger i bilde, selvom det gikk greit i dette tilfelle.

Anonymkode: 9bf43...752

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Om å møte ungene etter uke, og så kjøpe hus etter 2 uker?

Det er å rushe, behøver ikke å ha så dårlig tid, dette ville jeg ikke anbefale noen, spesielt med 2 unger i bilde, selvom det gikk greit i dette tilfelle.

Anonymkode: 9bf43...752

 

2 hours ago, Illuminatum said:

Helt enig med deg.

Hun som har vært min samboer i 15 år viste helt klart at det var meg hun ville ha.

"en

Anonymkode: 9bf43...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om å møte ungene etter uke, og så kjøpe hus etter 2 uker?

Det er å rushe, behøver ikke å ha så dårlig tid, dette ville jeg ikke anbefale noen, spesielt med 2 unger i bilde, selvom det gikk greit i dette tilfelle.

Anonymkode: 9bf43...752

Var kun en kommentar i forhold til å fremstå kostbar og ikke kommentar til det med huskjøp eller barn, men gå all inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.

Jeg tror ikke du har noen grunn til å stresse. Har han allerede ivret for å møtes igjen og dere hadde en avtale om å gi hverandre beskjed når helgens program for øvrig var avklart, har jo du bare holdt din del av avtalen. Og det å skrive at du vil være ganske fleksibel de neste døgnene synes ikke jeg vitner om desperasjon overhodet. 

At han ikke har svart ennå vil jeg tro skyldes at han er mann; ikke så opptatt av planlegging som oss kvinner. Kanskje kombinert med at han ennå ikke har helt oversikt. 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja han jeg er med pleier i allefall å avvente med å svare til han faktisk har et svar å gi, altså en dag å komme med. Han jobber omtrent 24/7 med egen bedrift så der er jeg mye mer fleksibel enn han, har nå ikke vært et problem hittil at jeg er mer "tilgjengelig". 

Anonymkode: f265d...04a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo forskjell på å være fleksibel denne konkrete helga, og på å alltid være tilgjengelig når det måtte passe for ham :) Det første er helt ok! Det andre blir litt rart.

Anonymkode: 9dcf9...058

Du hadde også et godt poeng! Jeg presiserte at det gjaldt "de nærmeste døgnene" på grunn av en avlysning. 

 

Han har ennå ikke svart, men jeg tenker at han kanskje har lest meldinga og tenkt "ok" og at han svarer nærmere. Han var "sent ute" med planleggingen til første date også. Da bestemte jeg dagen, men han kunne få bestemme tiden. 

 

Takk for øvrig for støtten til dere andre. Irriterende at det skal være så nervepirrende. 

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...