Gå til innhold

Hvorfor er hengepupper så «stygt»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.4.2018 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Syntes hengepupper er fint jeg. Hun på bildet har veldig flotte pupper. Disse har riktig nok veldig store, men er også flotte...

20180412_092212.png

20180412_092300.png

20180412_092239.png

20180412_093054.jpg

20180412_093034.jpg

20180412_093017.jpg

Anonymkode: 9ae02...31c

😂😂😂😂

Anonymkode: d54d1...2cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.4.2018 den 16.44, Arabella skrev:

Nå synes jeg du drar dette ut i det absurde. Sistnevnte kan overhodet ikke sammenlignes med silikonimplantasjon i et bryst. Jeg antar, uten å ha personlig kjennskap til noen som har det, at det medfører bedre selvtillit og at livet ellers fortsetter som før. Menn som plutselig får for seg alt dette du nevner,  er ikke aktuelle som partner for meg.

Det er vel silikondamene som har dårligst selvtillit. Hadde selvtillitten vært i orden så hadde de gått rundt og vært fornøyd med det de hadde fra før. Flate pupper er vakre, hengepupper er vakre. Alle bildene jeg har sett i denne tråden viser noe fint.    Kanskje det er med puppesmak som med musikksmak. Noen liker bare en kategori, og hvliken kategori de liker kan være veldig forskjellig, mens andre synes mye forskjellig er flott.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, I Grosny said:

Det er vel silikondamene som har dårligst selvtillit. Hadde selvtillitten vært i orden så hadde de gått rundt og vært fornøyd med det de hadde fra før. Flate pupper er vakre, hengepupper er vakre. Alle bildene jeg har sett i denne tråden viser noe fint.    Kanskje det er med puppesmak som med musikksmak. Noen liker bare en kategori, og hvliken kategori de liker kan være veldig forskjellig, mens andre synes mye forskjellig er flott.

Nå, etter operasjonen, er selvtilliten i orden hos meg ja ;) Hva du synes er vakkert er desverre totalt irrelevant for mitt selvbilde. 

Anonymkode: eff41...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Nå, etter operasjonen, er selvtilliten i orden hos meg ja ;) Hva du synes er vakkert er desverre totalt irrelevant for mitt selvbilde. 

Anonymkode: eff41...ac2

Man får jo bedre selvtillit om man er fornøyd med det

Anonymkode: efd9e...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 16.49, Rotemor skrev:

Til dere menn som har så mye formeninger: Dere bør jo bare prise dere lykkelig for hver eneste pupp dere får lov til å nyte.

Hvorfor det? For en utrolig nedlatende holdning du har. At menn skal prise seg lykkelig for hva som helst så lenge de får kontakt med en kvinne liksom. Motbydelig.

Anonymkode: 008e7...9b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 21.57, I Grosny skrev:

Det er vel silikondamene som har dårligst selvtillit. Hadde selvtillitten vært i orden så hadde de gått rundt og vært fornøyd med det de hadde fra før.

Og hadde selvtilliten til Northug vært i orden så hadde han vært fornøyd med det han har, istedenfor å ta stadig flere premier og trene til å stadig bli bedre....

Anonymkode: 008e7...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hadde selvtilliten til Northug vært i orden så hadde han vært fornøyd med det han har, istedenfor å ta stadig flere premier og trene til å stadig bli bedre....

Anonymkode: 008e7...9b7

Ikke sant! Det sitter i hodet.

Dersom Northug hadde trent litt mer forsiktig og stolt på at slik han hadde trent før var bra nok, så hadde han kanskje ikke gått på den overtreningssmellen.  Proff idrett er ekstremt. Er du ikke i fryktelig god, så er det ikke noe levebrød.  Det er imidlertid mange som opererer bryster selv om de ikke er noe levebrød.  Noen av disse operasjonene er basert på feil idé om hvordan bryster skal se ut. Når man gransker sin egen kropp og sammenligner med andre så er det fort gjort å tro at noe med seg selv er feil, mens andre vil forstå at nettopp dette er fint.  

Det sitter i hodet.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 15.30, RoH skrev:

Nei ;) var ikke derfor ting gikk at skogen. Jeg har ikke behov for og ha et avgjørende ord i hva kvinner gjør med sin kropp. De kan gjøre hva f. for meg. Men jeg endrer syn på kvinner som har fikset på utseende ja. For meg har de som er naturlige og ikke prøver og fremstå som noe annet enn det de er en høyere verdi enn de som seiler under falskt flagg. 

Jeg kan faktisk ikke tenke meg fettsugde silikonpupper med duckface, farget sprøtt hår, pushup og pushinn. 

Hvordan hadde du opplevd en mann som hadde kjørt med penisprotese,  fettsugd og stappfull av boler? 

Wow.. Så av aøt godt jeg gjør. Jeg er en fantastisk kone, en gid mor, et snilt menneske, jeg er glad i meg selv og egne kvaliteter. Men allikevel.så skal jeg dømmes, og kalles silikondukke fordi jeg valgte å ta silikon. 

Jeg, som tok silikon, ikke for å gjøre meg til noe annet enn hva jeg er(jeg er den jeg er, uavhengig om jeg har a eller b cup) men fordi jeg var lei av å ikke føle meg vel i kjole. Ikke følte jeg meg vel i gensere med utrigning. Ikke fordi jeg ikke likte kløfta mi, men fordi puppene mine ikke sto i forhold til resten av kroppen. Jeg har naturlig brede hofter, og ingen pupper. Det i seg selv er greit. Jeg hadde ingen ting imot puppene i seg selv. Det jeg ble lei av var å ikke finne klær som passet. Passet det rundt brystet, var det for lite ved hoftene. Passet det rundt hofte/mage svømte puppa mine. Derfor var det kun er snevert utvalg klær jeg kunne bruke. Jeg følte meg aldri særlug fin. Alt så helt malplassert ut. Uansett om det var topp, bh eller kjole..så tok jeg silikon da. Fikk to bryst av lik størrelse. Eller ble en silikondukke, som du så fint kunne byttet ut med. Ble til en av disse du ikke liker. Og jeg har det så mye bedre! Jeg kan faktisk gå i ulike typer klær. 

Og vet du hva det beste er? To ganger har jeg vært på undersøkelse hvor lehe har spurt om det er brystreduksjon jeg har tatt, når jeg sier jeg har tatt brystoperasjon.  

Og du; jeg er den jeg var, fortsatt. Bare at jeg har to pupper av lik størrelse. Det er så deilig! Ikke seiler jeg under falsk flagg heller. Og jeg er absolutt like bra som det jeg var når jeg var "naturlig"(hva er egentlig naturlig?). Jeg har absolutt like stor verdi som de som ikke har silikon. 

Jeg har ikke farga håret da, det har vel alle kvinner jeg kjenner. Og jeg bruker ikke sminke. Det gjør også alle kvinner jeg kjenner. Vet ikke helt hva som er mest musvisende jeg. 

Deg derimot er det verre med. Kondolerer og god bedring! 

Anonymkode: 1a803...a04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hadde selvtilliten til Northug vært i orden så hadde han vært fornøyd med det han har, istedenfor å ta stadig flere premier og trene til å stadig bli bedre....

Anonymkode: 008e7...9b7

For et fantastisk dårlig eksempel. Blir han bedre? Seriøst! Du følger ikke mye med. Husker du sist han var god? 

Anonymkode: 9ae02...31c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, I Grosny skrev:

Noen av disse operasjonene er basert på feil idé om hvordan bryster skal se ut.

Feil ide? Er det du som definerer hva som er riktige og gale ideer?

Anonymkode: 008e7...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil ide? Er det du som definerer hva som er riktige og gale ideer?

Anonymkode: 008e7...9b7

Tja, det er mange som har sine tanker og definisjoner, inkludert den som eier de selv og de som vil selge operasjoner.  Hva som regnes for fint vil variere fra person til person og fra tid til tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? For en utrolig nedlatende holdning du har. At menn skal prise seg lykkelig for hva som helst så lenge de får kontakt med en kvinne liksom. Motbydelig.

Anonymkode: 008e7...9b7

Snakk om å misforstå med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine har hengt nesten helt siden jeg fikk dem, og jeg har fortsatt til gode å møte en eneste mann jeg har hatt interesse av å ligge med som misliker dem. De tar seg kanskje ikke dritgodt ut på Insta, men de funker helt fint til det jeg bruker dem til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Når ble hengepupper stygt?

Anonymkode: 9ae02...31c

I det tilfellet der har jo dama fylt på silikon,men ikke tatt brystløft.

Anonymkode: eff41...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det tilfellet der har jo dama fylt på silikon,men ikke tatt brystløft.

Anonymkode: eff41...ac2

Nei

Anonymkode: 9ae02...31c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle disse bildene er bare neeei nei nei, for min del :P Jeg er ikke veldig glad i kroppen min, men mest fornøyd med puppene. Det er såvidt en A-cup, og jeg ikke kommer til å få veldig hengepupper er ganske betryggende. 

Anonymkode: 55736...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Alle disse bildene er bare neeei nei nei, for min del :P Jeg er ikke veldig glad i kroppen min, men mest fornøyd med puppene. Det er såvidt en A-cup, og jeg ikke kommer til å få veldig hengepupper er ganske betryggende. 

Anonymkode: 55736...a1c

Er bare å google "small saggy tits" så ser du at det er godt mulig å ha hengende og tomme bryster, selv med A-cup :) 

Anonymkode: eff41...ac2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 12.23, Overrasket skrev:

Bildeeksemplene i denne tråden er jo ... jeg vil ikke bruke ordet "ekstreme", men de er av kun én type. Det er jo masse flotte kvinner med en mellomting mellom eksemplene i tråden og veldig strutt. Disse under synes jeg er gode eksempler på flott kropp, selv om brystene ikke direkte strutter i været: 

  Vis skjult innhold

tn_11.jpg

  Vis skjult innhold

1445008015563721_animate.gif 

  Vis skjult innhold

Natalie-Dormer-Game-of-Thrones-00006.jpg 

 

De nederste puppene ligna veldig på mine. De henger litt, men det er fordi jeg har ammet, så ble de mindre igjen og mistet litt fylde. Uansett er jeg greit fornøyd... Bruker 80B :) 

Anonymkode: 173f3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et fantastisk dårlig eksempel. Blir han bedre? Seriøst! Du følger ikke mye med. Husker du sist han var god? 

Anonymkode: 9ae02...31c

Vel han ble nr 2 i verdenscupen 2016 og vant 4 gull i VM i Falun. Alle store idrettsutøvere har hatt en en "treningssmell i løpet av karrieren. Marit Bjørgen var jo langt nede i flere sesonger. I toppidrett balanserer man på en knivsegg, og hvis det tipper over, kan det få konsekvenser. Er små marginer.

Anonymkode: ac506...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...