Gå til innhold

Hvorfor er hengepupper så «stygt»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Capri-Sun
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Defibitivt struttepupper. Men de strutter mye fordi de er små. Større pupper strutter naturligvis ikke like mye. 

Anonymkode: 286bd...fe4

De er som mine og jeg er C cup. Så er ikke helt enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Capri-Sun said:

Hun har ikke A cup.

Vel, jeg hadde helt like når jeg målte a-cup ;) 

Anonymkode: eff41...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Capri-Sun skrev:

De er som mine og jeg er C cup. Så er ikke helt enig i det.

Det der er ikke en c cup 

Anonymkode: 286bd...fe4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capri-Sun
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det der er ikke en c cup 

Anonymkode: 286bd...fe4

Det er en C cup jo. Men jeg orker ikke krangle 😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jo du har rett i at formen der er litt annerledes. Men jeg mener nå at alle dine eksempler er struttepupper. Fellestrekk er at de er mindre i størrelse. 

Anonymkode: 286bd...fe4

Felles for dem er at de er deilige. :pinar:

Peonget mitt da, er ikke egentlig å debattere hvem av oss som er flinkest til å definere hva som er struttepupper eller ikke. Poenget mitt er at kropp alltid blir så polarisert (det er vel et bedre ord enn ekstremt). Både på KG og i motebransjen er det alltid polene som trekkes frem, alt er så "veldig". Veldig +-størrelse, eller veldig tynt, eller veldig stort, eller veldig trent osv. osv. osv. 

Men det finnes en mellomting mellom polene som jeg personlig synes er bokstavelig talt vakkert. En kvinnekropp trenger ikke oppfylle en ullen gullstandard for hvordan den skal se ut. En tenkt oppfattelse av perfekt er ikke nødvendigvis mest vakkert. Det som er virkelig fint (for meg) er en naturlig kvinnekropp som faller mellom alle polene og ekstrem-eksemplene, med alle de skjønnhetsfeilene det måtte medføre.

Det er den mellomting som jeg føler ofte blir glemt, og som jeg slår et slag for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Overrasket said:

Det er den mellomting som jeg føler ofte blir glemt, og som jeg slår et slag for.

Det eneste som er glemt her er vel hva tråden handler om. Les overskriften.

Anonymkode: d8966...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Capri-Sun said:

Det er en C cup jo. Men jeg orker ikke krangle 😌 

Da er du nok veldig tynn rundt, for å greie å få en c-cup med den størrelsen :) 75A ser i alle fall slik ut. 

Anonymkode: eff41...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capri-Sun
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er du nok veldig tynn rundt, for å greie å få en c-cup med den størrelsen :) 75A ser i alle fall slik ut. 

Anonymkode: eff41...ac2

Jeg er slank ja. Er 39 år og puppene ser akkurat ut som på modellen, bruker Ccup. Sånn er det 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du nok veldig tynn rundt, for å greie å få en c-cup med den størrelsen :) 75A ser i alle fall slik ut. 

Anonymkode: eff41...ac2

Trenger ikke være veldig tynn. Etter ditt eget regnestykke vil de puppene være en C-cup i str.65. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du nok veldig tynn rundt, for å greie å få en c-cup med den størrelsen :) 75A ser i alle fall slik ut. 

Anonymkode: eff41...ac2

Jeg har a-cup, og de er laaangt fra så store som de på bildet. 

Anonymkode: dacc2...65b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RoH skrev:

Nå er jeg egentlig stor tilhenger av normale mennesker skal ha et greit forhold til seg selv. Normal trening, normalt kosthold med rom for å hygge seg. Eks. fikk opperert om puppene og fikk silikon, mot min vilje, jeg synes det ser patetisk og at det virker kunstig, om denne trenden forsetter kan jeg like godt kjøpe en silikondukke. Livet har mange faser med forskjellig kvaliteter. De damene som har pupper som henger får egentlig ikke gjort så mye med det ut over og opparbeide seg enda dårligere selvbilde, vi er ikke tenåringer hele livet. Selv om mange (spesielt kvinner) legger seg under kniven for å prøve og bli noe de ikke er eller kommer til og bli.  

 

Var det derfor du gjorde det slutt med henne? Mener du at menn skal ha det avgjørende ord hvis deres kvinner vil gjøre en forbedring (etter sitt syn) på sin kropp og betaler for det selv?

For å komme deg i forkjøpet, nei, jeg har ikke silikon eller andre fremmedelementer i kroppen,

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella said:

Var det derfor du gjorde det slutt med henne? Mener du at menn skal ha det avgjørende ord hvis deres kvinner vil gjøre en forbedring (etter sitt syn) på sin kropp og betaler for det selv?

For å komme deg i forkjøpet, nei, jeg har ikke silikon eller andre fremmedelementer i kroppen,

Reagerte også på den posten. Jeg tok silikon "mot min kjærestens vilje", men det er jo min kropp og mitt valg og noe han respekterte.  Om han skulle elsket meg mindre og sammenliknet meg med en knulledokke pga det,  ville det ikke vært noe liv laga i det forholdet uansett.

Er jo personen man er sammen med, ikke hengepuppene/minipuppene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Arabella skrev:

Var det derfor du gjorde det slutt med henne? Mener du at menn skal ha det avgjørende ord hvis deres kvinner vil gjøre en forbedring (etter sitt syn) på sin kropp og betaler for det selv?

For å komme deg i forkjøpet, nei, jeg har ikke silikon eller andre fremmedelementer i kroppen,

Nei ;) var ikke derfor ting gikk at skogen. Jeg har ikke behov for og ha et avgjørende ord i hva kvinner gjør med sin kropp. De kan gjøre hva f. for meg. Men jeg endrer syn på kvinner som har fikset på utseende ja. For meg har de som er naturlige og ikke prøver og fremstå som noe annet enn det de er en høyere verdi enn de som seiler under falskt flagg. 

Jeg kan faktisk ikke tenke meg fettsugde silikonpupper med duckface, farget sprøtt hår, pushup og pushinn. 

Hvordan hadde du opplevd en mann som hadde kjørt med penisprotese,  fettsugd og stappfull av boler? 

Endret av RoH
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, RoH skrev:

Nei ;) var ikke derfor ting gikk at skogen. Jeg har ikke behov for og ha et avgjørende ord i hva kvinner gjør med sin kropp. De kan gjøre hva f. for meg. Men jeg endrer syn på kvinner som har fikset på utseende ja. For meg har de som er naturlige og ikke prøver og fremstå som noe annet enn det de er en høyere verdi enn de som seiler under falskt flagg. 

Jeg kan faktisk ikke tenke meg fettsugde silikonpupper med duckface, farget sprøtt hår, pushup og pushinn. 

Hvordan hadde du opplevd en mann som hadde kjørt med penisprotese,  fettsugd og stappfull av boler? 

Nå synes jeg du drar dette ut i det absurde. Sistnevnte kan overhodet ikke sammenlignes med silikonimplantasjon i et bryst. Jeg antar, uten å ha personlig kjennskap til noen som har det, at det medfører bedre selvtillit og at livet ellers fortsetter som før. Menn som plutselig får for seg alt dette du nevner,  er ikke aktuelle som partner for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange av dere som pleier å delta i puppeutstillinger?

Det skulle man nesten tro. Jeg velger å se det som at menn velger meg for andre ting....

Til dere menn som har så mye formeninger: Dere bør jo bare prise dere lykkelig for hver eneste pupp dere får lov til å nyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Arabella skrev:

Nå synes jeg du drar dette ut i det absurde. Sistnevnte kan overhodet ikke sammenlignes med silikonimplantasjon i et bryst. Jeg antar, uten å ha personlig kjennskap til noen som har det, at det medfører bedre selvtillit og at livet ellers fortsetter som før. Menn som plutselig får for seg alt dette du nevner,  er ikke aktuelle som partner for meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Rotemor skrev:

Er det mange av dere som pleier å delta i puppeutstillinger?

Det skulle man nesten tro. Jeg velger å se det som at menn velger meg for andre ting....

Til dere menn som har så mye formeninger: Dere bør jo bare prise dere lykkelig for hver eneste pupp dere får lov til å nyte.

Enig.

Anonymkode: efd9e...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/11/2018 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Er dette litt eller mye synes du?

IMG_1635.JPG

Anonymkode: e4d03...91a

Sånn ser mine ut, og jeg er 50. Fint å se at jenter på 20 ser ut som meg!

Anonymkode: 8cb68...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Hvorfor syns noen at hengepupper er så «stygt»? Ikke at de henger ned på knærne i en alder av 90. men at de f.eks er så store og tunge at tyngdekraften tar over. Og hvis de er store og damen har vært gravid og ammet.

hvorfor er det mange som liker stramme pupper som peker utover når begge deler er store deler fett. 

 

Anonymkode: efd9e...9d9

Dårlig smak..Pupper med tyngde og sleng er rett og slett erotisk vakre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 11.40, Athleisure skrev:

Hverken hengeballer eller hengepupper er estetisk vakkert. Tegn på aldring eller fedme, eller begge deler! 

The beauty is in the eye of the beholder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...