Gå til innhold

Er åndenes makt ekte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

 Nei, det er selvfølgelig bare sludder og vås.

Anonymkode: 4d078...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet er ekte 😆 men all åndelige aktiviteter som blir fortalt om er bs 

Anonymkode: 73846...565

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin

Jeg tror at de som er med i programmet tror det er ekte.

 

Jeg aviser ikke muligheten for at det kan være ekte. Men jeg stiller meg skeptisk til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke kunnet holde på med det i så mange år og i alle land hvis ikke det var ekte. Hvis det hadde vært løgn, ville noen ha forsnakket seg og det hadde blitt slått opp i aviser og blader veldig fort. Jeg tror at de opplever det de sier. 

Anonymkode: 9f5df...4db

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/10/2018 at 11:39 AM, AnonymBruker said:

De hadde ikke kunnet holde på med det i så mange år og i alle land hvis ikke det var ekte. Hvis det hadde vært løgn, ville noen ha forsnakket seg og det hadde blitt slått opp i aviser og blader veldig fort. Jeg tror at de opplever det de sier. 

Anonymkode: 9f5df...4db

De som er med som deltakere tror selvsagt på det, det er jo ikke et program der seriøse skeptikere skal prøve å finne ut om noe virkelig skjer. De som filmer og klipper det til for at det skal virke overnaturlig har sannsynligvis skrevet under på taushetsplikt og har ikke lyst til å miste jobben.

Anonymkode: 193d2...cc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet at det er ekte da jeg jobber på samme måte når jeg snakker med døde dyr. Er dyretolk, og det å snakke med døde vs. levende er like enkelt. Jeg får informasjon som man ikke kunne fått på annet vis når jeg snakker med både døde og levende dyr. Vanskelig å gi eksempel da jeg ikke vil at historiene skal gjenkjennes av eier, men jeg snakket med dyret til en fra USA en gang (regner med hun ikke leser her), gjorde dette uten bilde da hun ikke hadde bilde av hunden. Jeg fikk at den var Rhodesian Ridgeback og det var den. Og dette er bare ett eksempel blant mange.

 

Anonymkode: 155b8...c28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt er det ekte, det er ikke skuespill. Men det er ikke sikkert at det de opplever faktisk er overnaturlig, og om det disse mediumene snakker sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk at den var Rhodesian Ridgeback og det var den. Og dette er bare ett eksempel blant mange.

Nøyaktigheten du tror du har ville forsvunnet som dugg for solen i en seriøs blindtest. Det gjør den alltid. Slike ting er relativt enkle å teste hvis man vet hvordan, og hvis det hadde vært virkelig så ville det vært dokumentert i seriøse tidsskrifter for lenge siden.

Anonymkode: 193d2...cc7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det er ekte da jeg jobber på samme måte når jeg snakker med døde dyr. Er dyretolk, og det å snakke med døde vs. levende er like enkelt. Jeg får informasjon som man ikke kunne fått på annet vis når jeg snakker med både døde og levende dyr. Vanskelig å gi eksempel da jeg ikke vil at historiene skal gjenkjennes av eier, men jeg snakket med dyret til en fra USA en gang (regner med hun ikke leser her), gjorde dette uten bilde da hun ikke hadde bilde av hunden. Jeg fikk at den var Rhodesian Ridgeback og det var den. Og dette er bare ett eksempel blant mange.

 

Anonymkode: 155b8...c28

Hva tar du i betaling?

Anonymkode: 1b3f4...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...