Wenda Skrevet 27. april 2018 #321 Del Skrevet 27. april 2018 5 minutter siden, Puffin skrev: Skuffende at Marna er ute syns jeg, hun har vært favoritten min hele veien. Kunne mye heller sett Annijor byttet ut. Jeg strever med å se på delene om henne fordi hun er så vannvittig negativ. Bare suger energien ut av meg. Syns jeg og 😢 digger Marna 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 27. april 2018 #322 Del Skrevet 27. april 2018 4 minutter siden, Skrueløs skrev: Hvorfor Kristine? Er enig om Anniken og AB da. Drittlei av sutringen til Anniken og eksponeringen til AB. Hun virker mest sympatisk av de jeg nevnte, men liker ikke poseringene hennes. Bla i bikiniposen i stua. Såååå kleint.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. april 2018 #323 Del Skrevet 27. april 2018 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Hun virker mest sympatisk av de jeg nevnte, men liker ikke poseringene hennes. Bla i bikiniposen i stua. Såååå kleint.. Derfor vil du ikke ha henne med mer? Fordi du ikke liker hvordan hun poserer? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 27. april 2018 #324 Del Skrevet 27. april 2018 Så de vil altså ha med en av de mest overfladiske bloggerene som er? Stina Bakken? 😩 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 27. april 2018 #325 Del Skrevet 27. april 2018 19 minutter siden, LeilaS skrev: Derfor vil du ikke ha henne med mer? Fordi du ikke liker hvordan hun poserer? Det var kun et eksempel. Synes hun ikke er noe spennende å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 27. april 2018 #326 Del Skrevet 27. april 2018 5 minutter siden, Aurora** skrev: Så de vil altså ha med en av de mest overfladiske bloggerene som er? Stina Bakken? 😩 Synes typen hennes er så kjekk ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. april 2018 #327 Del Skrevet 27. april 2018 Glad jeg ikke ser slik søppeltv. Fronting av fillers og botox pluss mengder av forbruk til unge jenter redder ikke jordkloden som fra før av er overfylt av dritt. At tv2 synker så lavt å gi disse tv-tid er skuffende. Boikott! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 27. april 2018 #328 Del Skrevet 27. april 2018 17 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Synes typen hennes er så kjekk ;-) Synes du? Huff, virkelig ikke min type, men vi har alle forskjellig smak 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 27. april 2018 #329 Del Skrevet 27. april 2018 11 minutter siden, Aurora** skrev: Så de vil altså ha med en av de mest overfladiske bloggerene som er? Stina Bakken? 😩 Er dette overraskende på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 27. april 2018 #330 Del Skrevet 27. april 2018 Verandaleppe mafiaen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 27. april 2018 #331 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) 14 minutter siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev: Er dette overraskende på noen måte? Nei, egentlig ikke 🙄 Synes ikke hun er så spennende. Kunne de ikke funnet noe bedre Endret 27. april 2018 av Aurora** 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2018 #332 Del Skrevet 28. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 28. april 2018 #333 Del Skrevet 28. april 2018 18 timer siden, Shoco90 skrev: Funkygine har skrevet på bloggen sin at hun ikke er med i den nye sesongen? Stemmer ikke dette da? Skulle heller ønske at det var Annijor som ikke var med neste sesong.. Er så lei av den sutringa, og bare "meg, meg, meg", rett og slett kjedelig å se på.. Caroline Berg Eriksen (31) og Stina Bakken (24) er sesongens nykommere. I tillegg får seerne gjensyn med Kristine Ullebø (21), Anniken «Annijor» Englund Jørgensen (21), Anne Brith Davidsen (42) og Jørgine «Funkygine» Vasstrand (28), samt ekteparet Julianne Nygård (27) og Ulrik Kvalheim Nygård (38) https://www.tv2.no/a/9822611/ Rart hvis hun skriver at hun ikke er med, når tv2 sier hun er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 28. april 2018 #334 Del Skrevet 28. april 2018 Synes faktisk det blir spennende og se mer av hverdagen til Stina/fotballfrue uten filter. Ja de viser et ganske overfladisk innhold på bloggen, men har selv vært nabo med fotballfrue for flere år siden og synes hun var en kjempe koselig dame som alltid møtt meg med et smill, så skal bli gøy å se mer ekte utgave av de begge. Var selv ikke så begeistret for Pilotfrue før bloggerne, men hun ble faktisk en av favorittene mine denne sesongen. Trist at Marna ikke skal være med videre, skulle gjerne sett mer av henne. Synes heller de kunne skrevet Anniken ut av serien, når hun kun griner og behandler de rundt seg dårlig i hver episode. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoco90 Skrevet 28. april 2018 #335 Del Skrevet 28. april 2018 23 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Caroline Berg Eriksen (31) og Stina Bakken (24) er sesongens nykommere. I tillegg får seerne gjensyn med Kristine Ullebø (21), Anniken «Annijor» Englund Jørgensen (21), Anne Brith Davidsen (42) og Jørgine «Funkygine» Vasstrand (28), samt ekteparet Julianne Nygård (27) og Ulrik Kvalheim Nygård (38) https://www.tv2.no/a/9822611/ Rart hvis hun skriver at hun ikke er med, når tv2 sier hun er det. Ser at hun nå har skrevet på bloggen at hun skal være med likevel ja. Men hun skrev i et tidligere innlegg at hun hadde fått vite at de andre bloggerne hadde begynt å filme til den nye sesongen, uten henne.. Så da tolket hun det som at hun ikke fikk være med mer. Men bra det ordna seg :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 28. april 2018 #336 Del Skrevet 28. april 2018 Tror dere at komikerfruemannens dårlige vurderingsevne er en medvirkende årsak til at de ikke lenger skal være med på Bloggerne? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 28. april 2018 #337 Del Skrevet 28. april 2018 6 minutter siden, Veslefrikk skrev: Tror dere at komikerfruemannens dårlige vurderingsevne er en medvirkende årsak til at de ikke lenger skal være med på Bloggerne? Kan jo hende at det er et valg de selv har tatt. Jeg tror nok ikke jeg ville ha delt så mye av livet mitt om jeg hadde havnet i situasjonen som de to har vært i disse månendene. Det er jo vanskelig å skjule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 28. april 2018 #338 Del Skrevet 28. april 2018 Er denne sesongen av bloggerne ferdig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 28. april 2018 #339 Del Skrevet 28. april 2018 25 minutter siden, Veslefrikk skrev: Tror dere at komikerfruemannens dårlige vurderingsevne er en medvirkende årsak til at de ikke lenger skal være med på Bloggerne? Definitivt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. april 2018 #340 Del Skrevet 28. april 2018 14 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Er denne sesongen av bloggerne ferdig? Allerede? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg