Gå til innhold

Bloggerne sesong 8


prinsessa2282

Anbefalte innlegg

Men har Anniken gått i terapi eller noe? Siden hun sliter mye med angst osv, så burde hun få hjelp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, orfeus skrev:

Jeg trodde dette kom fram i innlegget mitt, at det handler om de furtne damene?

Ikke helt.. Du skriver at "Jeg syns aldri det kommer fram at de tar vare på ham og sier gode ting til ham, men det kan være tilfeldig". Og det er jo absolutt ikke tilfeldig. Du skriver at de kanskje er gode når kamerane er skrudd av, og det er de nok :)  Hele svaret ditt gikk jo ut på at Joakim IKKE fikk creds på tv. Det var det jeg svarte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
38 minutter siden, Bustefisk skrev:

Ikke helt.. Du skriver at "Jeg syns aldri det kommer fram at de tar vare på ham og sier gode ting til ham, men det kan være tilfeldig". Og det er jo absolutt ikke tilfeldig. Du skriver at de kanskje er gode når kamerane er skrudd av, og det er de nok :)  Hele svaret ditt gikk jo ut på at Joakim IKKE fikk creds på tv. Det var det jeg svarte på

Så sier vi det. At jeg er elendig til å formulere meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
7 timer siden, orfeus skrev:

Så sier vi det. At jeg er elendig til å formulere meg. 

Jeg synes du skulle kostet på deg å legge ved en video der du hulkegråter over manglende formuleringsevner. Er ikke ekte før du fanger det på video. Pass på å studere det triste ansiktet ditt, så blir alt enda mer forferdelig og det kommer enda flere tårer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooooog Anniken gnager i vei om den kjærlighetssorgen sin...

Å gode Gud..

 

Også nevnes KG,faktisk,fordi her er det skrevet at hun har liten rumpe (hva er problemet,det er jo sant) ,og hun lurer på når vi har sett rumpa hennes..

 

Vel,det kan jeg fortelle deg,Anikken.

Du legger ut en god del bilder av den på Insta,og mange har sikkert møtt/sett deg "på ordetlig" både her å der.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, J.. skrev:

Ooooooog Anniken gnager i vei om den kjærlighetssorgen sin...

Å gode Gud..

 

Også nevnes KG,faktisk,fordi her er det skrevet at hun har liten rumpe (hva er problemet,det er jo sant) ,og hun lurer på når vi har sett rumpa hennes..

 

Vel,det kan jeg fortelle deg,Anikken.

Du legger ut en god del bilder av den på Insta,og mange har sikkert møtt/sett deg "på ordetlig" både her å der.

Kom til å tenke på forrige sesong av Bloggerne. Da opprettet flere av venninnene hennes bruker her og skrev lange støttemeldinger til henne. Vi var bare var sjalue, mobbere, måtte få oss et liv osv 🙊

Endret av smalls
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Kom til å tenke på forrige sesong av Bloggerne. Da opprettet flere av venninnene hennes bruker her og skrev lange støttemeldinger til henne. Vi var bare var sjalue, mobbere, måtte få oss et liv osv 🙊

Hun selv også lagde seg bruker å kjeftet rundt.. 😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, J.. skrev:

Hun selv også lagde seg bruker å kjeftet rundt.. 😂

Stemmer det. Altså, når man er med på et TV program, så må man tåle å bli diskutert. Både på godt og vondt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi på KG er jo bare en gjeng med mobbere og stakkars oss som ikke skal til Las Vegas liksom. "Nå er vi i Vegas, men det er ikke hatersene for å si det sånn" jeg har vært i Vegas 2 ganger før jeg, så er ikke sjalu

Hele dagens episode gikk til Anniken. Håper vi får en pause fra henne neste uke.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
4 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg synes du skulle kostet på deg å legge ved en video der du hulkegråter over manglende formuleringsevner. Er ikke ekte før du fanger det på video. Pass på å studere det triste ansiktet ditt, så blir alt enda mer forferdelig og det kommer enda flere tårer.

 

Sant nok. Allmennheten har mye å lære av rosabloggerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
25 minutter siden, Aurora** skrev:

Vi på KG er jo bare en gjeng med mobbere og stakkars oss som ikke skal til Las Vegas liksom. "Nå er vi i Vegas, men det er ikke hatersene for å si det sånn" jeg har vært i Vegas 2 ganger før jeg, så er ikke sjalu

Hele dagens episode gikk til Anniken. Håper vi får en pause fra henne neste uke.

Refleksjonsnivået hos Norges nye elite, rosabloggere og youtubere, er ikke overbevisende. For å si det sånn 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt imponert over Anniken i dagens episode hvor hun faktisk reflekterer litt over det at hun legger alle sine sorgern i denne gamle kjærlighetssorgen, og at hun nesten dyrker det. Det er fint å se at hun har noen tanker rundt dette og at det faktisk er noe hun er klar over selv, for det er jo ingen tvil om at hun bærer på mye som er tungt. 

Selv om jeg også er enig i at hun kan virke sytete, så er det faktisk fint å se at hun også er et normalt menneske med problemer. Mange toppbloggere gir jo inntrykket av at de alltid er på, livet er perfekt, alt er bra. Det er "fint" (på sitt vis) å se at hun faktisk sliter med angst og ikke håndterer alt like bra, i stedet for den typiske "bloggersmellen" hvor de liksom har jobbet så hardt og blir helt utslitt av alle haterne og stygge kommentarene og buhu. Angst er jo derimot noe mange har og kan kjenne seg igjen i, noe jeg synes er fint at får litt tvtid. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns Joakim er så fin 😍 og jeg tror han er et godt tilskudd i bloggergjengen for han er så snill og god samtidig som at han tør å si meningen sin og utfordre jentene litt. Som med Anniken så tror jeg han trekker henne litt ut fra sin egen komfortsone, og med Sophia Elise så utfordrer han henne på dette med operasjoner og utseendefiksering. 

Tror jentene trenger han mer enn han trenger dem

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Wenda skrev:

Syns Joakim er så fin 😍 og jeg tror han er et godt tilskudd i bloggergjengen for han er så snill og god samtidig som at han tør å si meningen sin og utfordre jentene litt. Som med Anniken så tror jeg han trekker henne litt ut fra sin egen komfortsone, og med Sophia Elise så utfordrer han henne på dette med operasjoner og utseendefiksering. 

Tror jentene trenger han mer enn han trenger dem

Joakim er virkelig god som gull.. elsker den fyren ! 

Også er han så PEN!!! herregud.. what a shame at han liker gutter:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim er fantastisk! Men kjente jeg ble skuffa over at de brukte samtlige 22 minutter på Annijor i dag. Hun må jo være den som har fått desidert mest skjermtid denne sesongen? Jeg vil se mer av KU jeg. Liker henne :D 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, missdior skrev:

Joakim er fantastisk! Men kjente jeg ble skuffa over at de brukte samtlige 22 minutter på Annijor i dag. Hun må jo være den som har fått desidert mest skjermtid denne sesongen? Jeg vil se mer av KU jeg. Liker henne :D 

Sikkert fordi hun har fått sponset ferie av TV 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...