Gå til innhold

Bloggerne sesong 8


prinsessa2282

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Jolanda skrev:

Ang. Funkygine: Jeg synes det er kjempefint at det snakkes om at det å være gravid ikke nødvendigvis er en dans på roser. Ikke alle er komfortabel med det og det må være lov. Hvis man ikke skal få klage fordi andre har det verre (ikke kan få barn) kan jo ingen klage noensinne. 

Joda, men allerede da hun trodde hun var gravid og tok den testen i bloggerne så klaga hun, hun klaga hver gang hun snakka om det til kamera, og hun klaga da hun tok det opp med mannen i bilen, hun klaga over det på God kveld eller God morgen norge, husker ikke hva det var, og hun klaga over det i en hel vg artikkel. Da blir det bare latterlig. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Joda, men allerede da hun trodde hun var gravid og tok den testen i bloggerne så klaga hun, hun klaga hver gang hun snakka om det til kamera, og hun klaga da hun tok det opp med mannen i bilen, hun klaga over det på God kveld eller God morgen norge, husker ikke hva det var, og hun klaga over det i en hel vg artikkel. Da blir det bare latterlig. 

Hvorfor det? Hun har jo båret frem to stykker og vet hva hun har i vente. Noen kvier seg for det, andre kvier seg for annet......synes det er herlig og befriende at ikke sier kun det som forventes men står for at de synes ting er vanskelige. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Hvorfor det? Hun har jo båret frem to stykker og vet hva hun har i vente. Noen kvier seg for det, andre kvier seg for annet......synes det er herlig og befriende at ikke sier kun det som forventes men står for at de synes ting er vanskelige. 

Det forskjell på nyanserte følelser og total klagestorm. Det gjelder begge vender av skalaen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, jeg har fått et inntrykk av at det dreier seg om mye klaging og bruk av ordet "feit". Jeg mener det har noe med måten ting blir lagt fram på. Det betyr ikke at man ikke skal få lov å synes det er ubehagelig. Jeg synes bare at disse offentlige personene og influencerne noen ganger kan holde litt kjeft også. Jeg tror ikke gravide kvinner svever rundt på en rosa sky, men et voksent menneske som når ut til så mange, kunne kanskje ordlagt seg litt annerledes. 

Når det gjelder hun som bare griner, hva gjør hun på TV? Og nei, det betyr ikke at jeg mener psykiske problemer skal dysses ned. Jeg tenker hun kanskje burde trukket seg tilbake og fått rydda opp i hodet og livet sitt for å få det bedre. Ikke dra rundt på et TV-team som filmer at hun griner og sliter over gjennomsnittet? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gunvald skrev:

Jeg er enig, jeg har fått et inntrykk av at det dreier seg om mye klaging og bruk av ordet "feit". Jeg mener det har noe med måten ting blir lagt fram på. Det betyr ikke at man ikke skal få lov å synes det er ubehagelig. Jeg synes bare at disse offentlige personene og influencerne noen ganger kan holde litt kjeft også. Jeg tror ikke gravide kvinner svever rundt på en rosa sky, men et voksent menneske som når ut til så mange, kunne kanskje ordlagt seg litt annerledes. 

Når det gjelder hun som bare griner, hva gjør hun på TV? Og nei, det betyr ikke at jeg mener psykiske problemer skal dysses ned. Jeg tenker hun kanskje burde trukket seg tilbake og fått rydda opp i hodet og livet sitt for å få det bedre. Ikke dra rundt på et TV-team som filmer at hun griner og sliter over gjennomsnittet? 

De filmer veldig mye selv, med håndholdt kamera. Det synes jeg er merkelig, at personer som er "lang nede" velger og slå på kameraet, og filme seg selv som griner. :roll: (Og det gjelder de fleste av bloggene i serien) 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, J.. skrev:

Første linje - såklart.

Andre linje - det sier hver 3 blogger..

Hvis du har fulgt med noen sesonger av bloggerne har du ikke vært i tvil om at anniken sliter... big time.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kalini skrev:

Hvis du har fulgt med noen sesonger av bloggerne har du ikke vært i tvil om at anniken sliter... big time.

Har sett alle sesongene jeg,og den eneste tanken som slår meg ved henne er at hun er ett bortskjemt barn.

Har også lest bloggen ved jevne mellomrom,har det samme inntrykket der.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, J.. skrev:

Har sett alle sesongene jeg,og den eneste tanken som slår meg ved henne er at hun er ett bortskjemt barn.

Har også lest bloggen ved jevne mellomrom,har det samme inntrykket der.

Jeg også tror hun er bortskjemt, men hva har det med psykiske lidelser å gjøre, eller hennes problemer spesifikt? 

Spiller liten rolle om man er lite eller mye bortskjemt om man opplever forferdelige ting. Psyken kan bli ødelagt uansett

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Har sett alle sesongene jeg,og den eneste tanken som slår meg ved henne er at hun er ett bortskjemt barn.

Har også lest bloggen ved jevne mellomrom,har det samme inntrykket der.

Husker henne godt fra teenage boss... Hun viser mye av de samme tendensene ovenfor blant annet Anders som hun gjorde ovenfor foreldrene som frekk fjortis. Tviler ikke på at hun sliter med noe, men er også enig i at det er mye «bortskjemt fjortis» som har fått holde på. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, xemiliex skrev:

Siste episode viser hvordan Anne Brith skiller seg ut hva gjelder eksponering av barn i Bloggerne. Der Funkygine drar på sponsoroppdrag og spiller inn reklamefilm, følger vi datteren til Anne Brith på opptaksprøver i cheerleading. Der Marna utleverer sine tanker og følelser rundt sin deltagelse i Skal vi danse, er det Anne Briths datter sine tanker og følelser som utleveres. Der de andre barna tegner et familieliv og akkompagnerer det som er storyen, ER datteren til Anne Brith selve storyen; det er hennes drømmer vi følger. 

En vesensforskjell. 

Jeg grøsser, snakk om å utlevere noen i en såpass sårbar alder. Null respekt for noen som så til de grader viser lite eller ingen  gangsyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Varma skrev:

Jeg grøsser, snakk om å utlevere noen i en såpass sårbar alder. Null respekt for noen som så til de grader viser lite eller ingen  gangsyn. 

Nok en gang håper jeg alle involverte i klubben har sagt ja til all den filmingen? At hun har innhentet lov også under Norwegian open som vil bli vist på bloggerne om en stund

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lei jeg er av Anniken og den evige furtinga hennes. Noe så bortskjemt, sutrete og selvopptatt. Jatakk til mer Funkygine!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer på at TV 2 tillater slik eksponering! Ingenting forundrer meg over AB lenger, men at TV 2 gnir seg i hendene og lar det stå til... det er skammelig! 

Endret av lillesky
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glorious skrev:

Jeg reagerer på at TV 2 tillater slik eksponering! Ingenting forundrer meg over AB lenger, men at TV 2 gnir seg i hendene og lar det stå til... det er skammelig! 

Jeg reagerer VELDIG på at tv 2 viser dette! Selv om foreldrene tillater en slik eksponering av sine barn i håp om å bli kjendiser bør tv 2 være seg sitt ansvar bevisst og ikke vise slikt! 

Endret av lillesky
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella
21 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

De filmer veldig mye selv, med håndholdt kamera. Det synes jeg er merkelig, at personer som er "lang nede" velger og slå på kameraet, og filme seg selv som griner. :roll: (Og det gjelder de fleste av bloggene i serien) 

Hva synes du er problemet med det? Jeg synes det er vakkert med mennesker som viser flere spekter av følelser. Jeg har sett noen episoder, og det er lite som jeg synes er over kanten av privat utlevering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Citronella skrev:

Hva synes du er problemet med det? Jeg synes det er vakkert med mennesker som viser flere spekter av følelser. Jeg har sett noen episoder, og det er lite som jeg synes er over kanten av privat utlevering.

Enkelte av de har jo tydeligvis bare 1 følelse.

Kan bli en smule overkill.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan der der praktisk foregår med tanke på filmingen/innspillingen av scenene hvor de er på turnstevnet. Får de andre barna (og voksne forsåvidt) i hallen noe valg om å være med/ikke være med på film? Om det blir innhentet noe samtykke først liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mitral skrev:

Lurer på hvordan der der praktisk foregår med tanke på filmingen/innspillingen av scenene hvor de er på turnstevnet. Får de andre barna (og voksne forsåvidt) i hallen noe valg om å være med/ikke være med på film? Om det blir innhentet noe samtykke først liksom?

Så hvertfall ei der som ansiktet ble sensurert på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...