Gå til innhold

Bloggerne sesong 8


prinsessa2282

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har vært én episode, og kun halvparten har blitt presentert så kanskje litt tidlig å si :P 
Men likte gårsdagens episode. Jeg vil hovedsakelig se for å følge Julianne og Ulrik. Husker jeg så henne på tv den gangen ifm det svindelopplegget, og syntes hun var så utrolig nydelig i virkeligheten. Hun er jo en nydeig jente på bilder også selvfølgelig, men det er så koselig å se henne "live". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 første episodene er dritkjedelige.

Mer grining fra Anniken og mer Julianne..

Minimalt/ingenting av de andre hittil..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å ikke se 👍 Boikotter Pga profilene de har valgt å ha med :) ønsker ikke å støtte opp om salg av barn 👍

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Viking-girl skrev:

Anniken ass! Hun dyrker jo f*** meg å ha det jævlig. Kicket ut Anders, men hun elsker han. Hun hater å se han ha det så jævlig, der hun selv har vært. Må være grusomt å være i et forhold der en hele tiden er nødt til å være frekk i kjeften for å ha et «overtak». Lite sjarmerende dame! Hun burde forgudet jorden han går på, så tolerant som han er (har vært med henne) 

Helt enig.. Synes synd i Anders.. Hun er jo så hot and Cold mot han.. og til tider manipulerende.. Hun kan ikke elske han slik hun holder på tenker jeg.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Moongirl skrev:

Anniken er det dessverre umulig å like....

Fine jenta! Synd hun sliter så mange år etter en ungdomskjæreste. Men hun bør ikke la det stå i veien for en ny kjærlighet. Tror hun er skikkelig slitsom både som venn og kjæreste. 

Og bare HVORFOR sitte og lulle med å skrive bok om kjærlighetssorg når hun hadde funnet Anders? Som hun sier at hun elsker, men behandler dårlig?? Hun burde gitt F i den boka og levd NÅ med Anders. Gitt slipp på fortiden. Det virker som hun vil at den første kjærlighetssorgen skal definere henne. 

Endret av Viking-girl
rettskriving
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Viking-girl skrev:

Fine jenta! Synd hun sliter så mange år etter en ungdomskjæreste. Men hun bør ikke la det stå i veien for en ny kjærlighet. Tror hun er skikkelig slitsom både som venn og kjæreste. 

Og bare HVORFOR sitte og lulle med å skrive bok om kjærlighetssorg når hun hadde funnet Anders? Som hun sier at hun elsker, men behandler dårlig?? Hun burde gitt F i den boka og levd NÅ med Anders. Gitt slipp på fortiden. Det virker som hun vil at den første kjærlighetssorgen skal definere henne. 

Ja!!

Hun har enda sorg over en ungdomskjæreste som hun elsket, men samtidig hatet! Og de gjorde hverandre mer vondt enn godt skriver hun! Vel, da hørtes det riktig ut at det ble slutt! Hvor lenge skal hun gnage på dette? Og seriøst skrive bok om dette??! 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasker meg hvor lite empatisk hun fremstår. Man kan ikke elske noen eller være sammen med noen av medlidenhet, men man kan noe for hvordan man behandler mennesker. Hun påfører jo A samme smerte som hun selv har opplevd og er tydelig oppmerksom på at han føler på en kjærlighetssorg hun selv har opplevd. Hvorfor ikke bare ta seg litt sammen, hun har jo vært i hans sko selv og burde vite bedre enn denne piningen. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt at Julianne holdt seg unna kaffe etter innsettingen, men å putte masse kjemikaler i helt ok. Nå er det bare to episoder inn, men hun har ikke mye personlighet, men hun virker foreløpig sympatisk

Anniken kommer særdeles dårlig ut. Måten hun snakker med Anders er ekstremt umodent.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dagens episode går til Jørgine og Julianne..

Hittil er det definitivt den kjedeligste sesongen noensinne.

Endret av J..
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Miranda16 skrev:

Anniken kommer særdeles dårlig ut. Måten hun snakker med Anders er ekstremt umodent.

Jeg tror ikke hun bare "kommer dårlig ut av det" men at hun rett å slett er en kjip,sutrende og forferdelig krevende person.

Hun dyrker en helt normal tenåringsopplevelse (kjærlighetssorg..) til det drøyeste,ved å tyne og dytte Anders vekk for å se hvor mye han tåler uten å gi henne opp,i redsel for å bli såret.

Sånne mennesker er utrolig krevende å ha med å gjøre..

At han fortsatt holder ut er ett mysterium..

Hun har helt sikkert sine gode sider som alle andre,men hadde aldri orket å bli behandlet sånn over tid..

Kan man ikke se sin egen verdi uten andres bekreftelse burde man jobbe med seg selv før man går inn i ett forhold.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
33 minutter siden, Miranda16 skrev:

Spesielt at Julianne holdt seg unna kaffe etter innsettingen, men å putte masse kjemikaler i helt ok. Nå er det bare to episoder inn, men hun har ikke mye personlighet, men hun virker foreløpig sympatisk

Anniken kommer særdeles dårlig ut. Måten hun snakker med Anders er ekstremt umodent.

Kjemikaler? Botox og sånn? Det skader kanskje bare henne, og ikke andre når hun gjør det. Så fremst hun ikke har gjort det etter hun ble gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, thejohan skrev:

Kjemikaler? Botox og sånn? Det skader kanskje bare henne, og ikke andre når hun gjør det. Så fremst hun ikke har gjort det etter hun ble gravid?

Hun mener nok hårblekingen..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
Akkurat nå, J.. skrev:

Hun mener nok hårblekingen..

Aaah!

Er det også noe? Ikke bleke håret når man er gravid? 🤦🏼‍♀️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, thejohan skrev:

Aaah!

Er det også noe? Ikke bleke håret når man er gravid? 🤦🏼‍♀️

 

Enkelte påstår det men har ikke sett noen statistikk for fosterskade pga det tidligere..

Mye man skal og bør unngå men akkurat hårfarge vil jeg si er hysteri..

Endret av J..
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren sa hårfarging ikke er skadelig, men har lest flere plasser at det er. Hadde jeg vært eller trodd jeg var gravid, så hadde jeg ikke farget håret. Hadde vært ekstra forsiktig

Blir forvirret av Anniken. Hun vil ha han, men så bil hun ikke. Redd han skal såre henne, hun mener han dytter henne vekk, men jeg vil si det er motsatt.Det er vel grense på hvor lenge Anders holder ut. Han er i hvertfall fryktelig tålmodig. Hadde kjæresten min behandlet meg sånn, så hadde jeg blitt lei meg 

Endret av Minnie23
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at funkygine er med denne sesongen. Har fulgt henne lenge og elsker råheten hun har! Synes også hun er flink til å sette ord på ting.

Anniken er som tidligere kjent - for meg kjedelig. Dyrker ulykkelighet og hun virker utrolig apatisk. 

Kristine er også hittil som antatt - fortsatt veldig selvopptatt, liker dog ikke at hun legger skjul på det; men eier det. 

Var også spent på å få følge Julianne og  Ulrik "live" da jeg har lest bloggen i lang tid. Hittil er jeg noe skuffet, synes de er så "politisk korrekte" og føler det er et filter på alt de sier/gjør hittil. Noe kjedelig for min smak. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, gladjenta93 skrev:

Kristine er også hittil som antatt - fortsatt veldig selvopptatt, liker dog ikke at hun legger skjul på det; men eier det. 

Håper du har plassert ‘ikke’ feil sted i setningen her. Hun legger ikke akkurat skjul på hvor selvopptatt hun er

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...