Christy89 Skrevet 26. april 2018 #301 Del Skrevet 26. april 2018 17 timer siden, Miranda16 skrev: Jeg synes nivået på forfengeligheten på denne mannen er forferdelig usexy. Ja, en mann bør bry seg i hvordan han kler seg og gå til frisøren, men botox, fillers, striper i håret, håretransplantasjon og sminke? Grøss Så er bare kvinner som kan gjøre sånt? Ja, Ulrikk er i overkant forfengelg, men ser ikke problemet. Stripe håret og ta hårplantasjon er ikke SÅ ille. At han hadde lite hår plaget han og skjønner veldig godt han ikke vil være tynn i håret. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 26. april 2018 #302 Del Skrevet 26. april 2018 6 timer siden, Scherbatsky skrev: Samme her. Og samme med morgendagens episode, jeg får så vondt av å se hvor urolig og redd Ulrik er. Som han sier, han har jo ingen positiv referanse, men flere negative erfaringer i den situasjonen, så det er vanskelig å tro helt på det. Syns det er bra jobbet av hun, som tross alt har fysisk gått gjennom å miste før, klarer å holde motet oppe. SÅ glad for deres del at alt har gått bra hittil, og håper på en fin fødsel og et friskt barn som er så sterkt ønsket. Jeg skulle ønsket flere snakket om ufrivillig barnløshet og om kampen man går gjennom når man prøver. Jeg har en tante jeg er veldig nær som har prøvd det meste man kan prøve (sammen med min onkel). De endte med å adoptere, og fikk de beste ungene i verden, men det var virkelig steintøft bare å høre henne snakke om det. Blir også varm i hjertet når jeg ser hvor fin Morten er med barna til Jørgine. Jeg er ålesunder, og har hørt mye rykter fra folk som kjenner eller kjenner folk som kjenner, etter hun fortalte hva som skjedde når eks-mann var utro, og om bare en tiende del er sant så er det helt jævlig. Bra hun har funnet seg en som virker å sette pris på helle pakka som følger med, og hvis familie også ser kjempekoselig ut. Jeg leser ingen av bloggene, men de er de eneste jeg virkelig ser på i årets sesong (liker å ha på i bakgrunnen). Virker som fine folk alle sammen. Nei, jeg er ikke enig i alt de gjør eller foretar seg, men de virker i alle fall som ganske normale mennesker med gode verdier. Enig med deg! Takk! Du er et godt menneske! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 26. april 2018 #303 Del Skrevet 26. april 2018 57 minutter siden, Christy89 skrev: Så er bare kvinner som kan gjøre sånt? Ja, Ulrikk er i overkant forfengelg, men ser ikke problemet. Stripe håret og ta hårplantasjon er ikke SÅ ille. At han hadde lite hår plaget han og skjønner veldig godt han ikke vil være tynn i håret. Det er like tragisk med kvinner som tar Botox etc altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 26. april 2018 #304 Del Skrevet 26. april 2018 17 minutter siden, Dorey skrev: Det er like tragisk med kvinner som tar Botox etc altså.... Alt med måte. At noen kvinner vil fjerne sinnarynka med Botox synes jeg er helt greit. Mamma gjør det. Siden hun har synlig sinnarynke og synes hun blir seende sur ut. Synes ikke det er tragisk. Men å fylle hele trynet med Botox og fillers kan jeg være enig i er tragisk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 26. april 2018 #305 Del Skrevet 26. april 2018 På meg virker det som om Ørjan er degradert til å luske rundt i halvmørket i bakgrunnen nå. Det er nok klokt av TV2, mange som ikke liker han lenger etter han ble avslørt som Nasjonalgris #1. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 26. april 2018 #306 Del Skrevet 26. april 2018 44 minutter siden, Daisy_B skrev: På meg virker det som om Ørjan er degradert til å luske rundt i halvmørket i bakgrunnen nå. Det er nok klokt av TV2, mange som ikke liker han lenger etter han ble avslørt som Nasjonalgris #1. Samme har jeg lagt merke til. Ørjan har vært veldig på tidligere og snakka mye til kamera, men nå er han bare i bakgrunnen. Smart. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 26. april 2018 #307 Del Skrevet 26. april 2018 Anne Brith får satse på at hun slipper å få oppleve hvordan det er å ha mus i huset i virkeligheten. Jeg synes jeg ser for meg samtalen med ungene: - Vi har fått mus i huset. - Ja, særlig. - Denne gangen er det sant. - Du vil bare at vi skal vaske : p - Nei, det er sant. Jeg fant masse lort på kjøkkenet. - Vi går ikke på den en gang til altså : p Der har vi en lite fremtidsrettet barneoppdragelse i praksis, - den gir resultater med det samme, men straffer seg i lengden 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 27. april 2018 #308 Del Skrevet 27. april 2018 Jørgine er ikke med i neste sesong Utrolig dumt. Liker å følge henne jeg. Kunne de ikke heller droppet Anniken? 😒 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. april 2018 #309 Del Skrevet 27. april 2018 2 hours ago, Christy89 said: Jørgine er ikke med i neste sesong Utrolig dumt. Liker å følge henne jeg. Kunne de ikke heller droppet Anniken? 😒 Ikke Anna heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 27. april 2018 #310 Del Skrevet 27. april 2018 38 minutter siden, Scherbatsky skrev: Ikke Anna heller. Det vet jeg, men det er bare flott. Skulle ønske vi fikk se Jørgine i neste sesong jeg. Er noen der jeg er lei av nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 27. april 2018 #311 Del Skrevet 27. april 2018 Synes det er synd at Jørgine ikke får være med neste sesong. Anna har jeg ingen mening om, da jeg har pleid å spole forbi hun og Anne-Brith. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 27. april 2018 #312 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Funkygine (Jørgine) skal være med, men ikke Komikerfrue (Marna) og Anna Rasmussen (Mamma til Michelle). «I høst er det klart for den niende sesongen av dokuserien Bloggerne på TV 2, og nå avsløres det hvilke profiler som er med: Caroline Berg Eriksen (31) og Stina Bakken (24) er sesongens nykommere. I tillegg får seerne gjensyn med Kristine Ullebø (21), Anniken «Annijor» Englund Jørgensen (21), Anne Brith Davidsen (42) og Jørgine «Funkygine» Vasstrand (28), samt ekteparet Julianne Nygård (27) og Ulrik Kvalheim Nygård (38).» https://www.tv2.no/underholdning/9822611/ Endret 27. april 2018 av Dikteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 27. april 2018 #313 Del Skrevet 27. april 2018 1 time siden, Skrueløs skrev: Funkygine (Jørgine) skal være med, men ikke Komikerfrue (Marna) og Anna Rasmussen (Mamma til Michelle). «I høst er det klart for den niende sesongen av dokuserien Bloggerne på TV 2, og nå avsløres det hvilke profiler som er med: Caroline Berg Eriksen (31) og Stina Bakken (24) er sesongens nykommere. I tillegg får seerne gjensyn med Kristine Ullebø (21), Anniken «Annijor» Englund Jørgensen (21), Anne Brith Davidsen (42) og Jørgine «Funkygine» Vasstrand (28), samt ekteparet Julianne Nygård (27) og Ulrik Kvalheim Nygård (38).» https://www.tv2.no/underholdning/9822611/ Jeg tror jeg er ferdig med å se bloggerne jeg..... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. april 2018 #314 Del Skrevet 27. april 2018 Nykommerene er altså fotballfrue og Stina Bakken?! Har ikke ord. Skuffet. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoco90 Skrevet 27. april 2018 #315 Del Skrevet 27. april 2018 Funkygine har skrevet på bloggen sin at hun ikke er med i den nye sesongen? Stemmer ikke dette da? Skulle heller ønske at det var Annijor som ikke var med neste sesong.. Er så lei av den sutringa, og bare "meg, meg, meg", rett og slett kjedelig å se på.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 27. april 2018 #316 Del Skrevet 27. april 2018 2 minutter siden, Shoco90 skrev: Funkygine har skrevet på bloggen sin at hun ikke er med i den nye sesongen? Stemmer ikke dette da? Skulle heller ønske at det var Annijor som ikke var med neste sesong.. Er så lei av den sutringa, og bare "meg, meg, meg", rett og slett kjedelig å se på.. Ja. Jørgine ønsker å gi folk energi, Anniken har en tendens til å tappe (i alle fall meg) for energi. Men altså, Stina Bakken? Vet ikke hvem det er, engang. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 27. april 2018 #317 Del Skrevet 27. april 2018 Jeg hadde håpet at Kristine, Anniken og AB skulle forsvinne etter denne sesongen... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 27. april 2018 #318 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Edit: leste videre og fant svar. Endret 27. april 2018 av Puffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 27. april 2018 #319 Del Skrevet 27. april 2018 Skuffende at Marna er ute syns jeg, hun har vært favoritten min hele veien. Kunne mye heller sett Annijor byttet ut. Jeg strever med å se på delene om henne fordi hun er så vannvittig negativ. Bare suger energien ut av meg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 27. april 2018 #320 Del Skrevet 27. april 2018 10 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Jeg hadde håpet at Kristine, Anniken og AB skulle forsvinne etter denne sesongen... Hvorfor Kristine? Er enig om Anniken og AB da. Drittlei av sutringen til Anniken og eksponeringen til AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg