Gå til innhold

Den store fetisj tråden.😁

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kwest
Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

🪢🐇

Er du ropebunny også😅 Jeg stalker deg ikke altså, var inne og las på tråden når du plutselig svarte😅 Vi har masse til felles😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
Kwest skrev (9 minutter siden):

Er du ropebunny også😅 Jeg stalker deg ikke altså, var inne og las på tråden når du plutselig svarte😅 Vi har masse til felles😅

🤣🤣🙈🤣 

Tror ikke helt på deg 😅

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kwest
Elder Millennial skrev (11 minutter siden):

🤣🤣🙈🤣 

Tror ikke helt på deg 😅

Flørter du med meg?😅 neida😊 bare tuller med deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er sub og tenner på dominante menn og til en viss grad sadister

drømmer ofte om et scenario (drømmer om flere slike scenariorer) hvor jeg blir med en litt eldre mann jeg nesten akkurat har møtt opp til en hytte i gokk. han er gentleman men samtidig konsekvent, mye temperament, og mister hemninger av og til. også blabla mye annet skjer også men scenarioet inneholder å bli jaget i skogen halvnaken på vinteren i mørket og at han får tak i meg og han bare begjærer meg

tenner også på masker under sex, bli bindt, kommandert generelt

kvinne28

Anonymkode: 97ced...ba5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 4.11.2020 den 13.49):

Jeg har lyst å «amme» en mann. At han sutter og slikker brystvortene mine lenge mens jeg fks ser på tv. Evnt en mann på hvert bryst. Blir våt bare jeg tenker på det

Anonymkode: c08b8...877

Deili! Jeg stiller opp imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småbrukmann
AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 0.27):

er sub og tenner på dominante menn og til en viss grad sadister

drømmer ofte om et scenario (drømmer om flere slike scenariorer) hvor jeg blir med en litt eldre mann jeg nesten akkurat har møtt opp til en hytte i gokk. han er gentleman men samtidig konsekvent, mye temperament, og mister hemninger av og til. også blabla mye annet skjer også men scenarioet inneholder å bli jaget i skogen halvnaken på vinteren i mørket og at han får tak i meg og han bare begjærer meg

tenner også på masker under sex, bli bindt, kommandert generelt

kvinne28

Anonymkode: 97ced...ba5

Hmf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Skal innrømme når det er vinter og 10-15 minusgrader, så har jeg har en fetisj for scooterdressene som er laget i deilig tykt, og ikke minst mykt boblestoff.........

Savner spesielt dressene fra 80/90 tallet.........

Jeg gikk selv til anskaffelse av Svalbarddressen i 2015, og tror ganske så sikkert, att det ikke finnes noe mere behagelig å pakke seg inn i, når gradestokken viser 10-15 minusgrader..........

Disse standarddressene fra Biltema/Felleskjøpet, synes jeg blir altfor varme og tunge, da de er laget i teddyfor.........

Om en ikke er så mye i bevegelse, vil jeg anbefale superundertøy+ litt myke fritidsklær under som f.eks en joggebukse, eller en helly hansen fiberpelsbukse! Om du har en tynnere skibukse som lag nummer 3 , så kan jeg garantere, att vinteren er DIGG!! 

Skulle nesten ønske jeg bodde i Finnmark eller på Svalbard.........Der er det nok mye mere ett vanlig syn, å se voksne og barn kle seg varmt og behagelig!! 

Anonymkode: a8f61...0ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Danoel skrev (På 12.5.2021 den 3.16):

Eg har hatt bleie fetisj siden eg var 3 år de gjør att eg føle meg trygg når eg har en tykk bleie mellom bena.de å kunne gå ut å ikke stresse me å finne toalett.nei dette har ikke noe med barn å gjøre eg søker etter en dame som kan gi meg omsorg å trygghet som kan va kjærlig å bytte bleier på meg.og er i håp om den personen er ekspementerene å kanskje gjerne prøve bleier selv

Hadde vært digg å kjent følelsen av å ha på en bleie, men å gå på butikken, eller få noen andre å kjøpe en bleiepakke, blir for rett og slett for vanskelig............

Jeg tenner uansett på å se en litt kortvokst voksen dame i 18-20 årsalderen som er pakket inn i en deilig tykk thermo/scooterdress, og halve ansiktet er dekket med ett stort og mykt skjerf..........Gjerne en digg pelslue på toppen også...........

Herlig!! 

Føler meg ganske ensom når jeg går med scooterdressen på butikken, en kald vinterdag, men det gir jeg blaffen i! Hadde vært digg å testet en bleie under dressen!! 

Anonymkode: a8f61...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 18.24):

Damer med bollemus og kjønnshår som sitter overskrevs på en annen dame...

Anonymkode: ae13e...d91

Kan være digg om de har tettsittende klær,  å fantasere om hva de har under 🤗

Anonymkode: 0c173...6d0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være toalett for kvinne(r). Når man først har fått smaken vil man gjerne ha mer. For meg finnes det knapt noe som måler seg med å slikke ei tissevåt fitte, rimme rumpehullet, generelt nyte en kvinne som tør å slippe sine hemninger når vi nyter hverandre. Realisere hennes mest intime hemmelighet og sørge for at det blir en god opplevelse som frister henne til gjentakelse og kanskje grenseflytting, ja da er det deilig å leve 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Har fått en fetisj på å lukte og smake /slikke /suge i meg de  deilige saftene og utfloden på brukte truser til en spesiell jente i 20 årene😉 

Anonymkode: cbee9...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har fått en fetisj på å lukte og smake /slikke /suge i meg de  deilige saftene og utfloden på brukte truser til en spesiell jente i 20 årene😉 

Anonymkode: cbee9...4cf

Det er nok ikke så uvanlig. Men kult du har funnet noe du liker. 

Er det bare trusen du har en relasjon til, eller hele jenta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Binde fast partnerens armer og bein og blindfoldet. Deretter massere prostata mens jeg suger han, og terger han så lenge at han han ber om å få komme. Ikke så mye som slår det for min del 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Rosestarwoman skrev (På 26.4.2021 den 0.52):

Jeg tenner på ordentlig tungetornado(oral sex, golden showers, bondage men også gjerne golden showers i tillegg og jeg elsker å tisse folk i munnen mens de slikker meg ren, tenner scat og dritelyder, og ri folk mens de sitter på do, tenner også på rekelukt i fitta på kvinner og jentesex er så deilig og facesitting er godt.🔥

Det å motta golden showers er en stor fetisj for meg. Tenner veldig på at en kvinne tisser i munnen min, jeg svelger alt jeg klarer. Herlig å se en kvinne som tisser på meg.

M48

Anonymkode: 5d554...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...