Gå til innhold

Den store fetisj tråden.😁

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 8.58):

Kan være digg om de har tettsittende klær,  å fantasere om hva de har under 🤗

Anonymkode: 

Er også svak for knitre/svisjelyden en scooterdress/dundress kan lage når en er i bevegelighet!

Dette er lyden av mykhet og komfort! Noen synes kanskje det bråker noe, men jeg digger denne lyden........ Hører denne lyden altfor skjelden dessverre........

Anonymkode: a8f61...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er også svak for knitre/svisjelyden en scooterdress/dundress kan lage når en er i bevegelighet!

Dette er lyden av mykhet og komfort! Noen synes kanskje det bråker noe, men jeg digger denne lyden........ Hører denne lyden altfor skjelden 

Når det gjelder klær til å ha under Bergansdressen, så bruker jeg en myk joggebukse /thermofleece med mykt og deilig lammepusefor!! Det er ekstremt digg!! Hva bruker dere andre under dressen? 

• Hjerte 1
Skrevet

Har mange fetisher, og det å underkaste meg en rolig, dominant sadist er det jeg har hatt mest glede av.

Men, i senere år har jeg også funnet gleden i å «dominere nedenifra». Jeg tenner sykt på «skikkelige», seriøse, selvsikre menn som aldri har gjort noe vågalt i sengen, og overmanne dem ved å være så crazy i senga at de bare mister hemningene helt. Å se at de tenker «hva gjorde jeg nå??» og etterpå.. det er så hot. Følelse av makt i det seksuelle.

Er nå i et forhold med en slik mann (som har fått gjennomgå mye, hehe) og må begrense meg til å fantasere om den første gangen jeg lurer med meg en sånn streiting, fordi jeg selv fremstår veldig ordentlig.

Anonymkode: b9064...357

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har mange fetisher, og det å underkaste meg en rolig, dominant sadist er det jeg har hatt mest glede av.

Men, i senere år har jeg også funnet gleden i å «dominere nedenifra». Jeg tenner sykt på «skikkelige», seriøse, selvsikre menn som aldri har gjort noe vågalt i sengen, og overmanne dem ved å være så crazy i senga at de bare mister hemningene helt. Å se at de tenker «hva gjorde jeg nå??» og etterpå.. det er så hot. Følelse av makt i det seksuelle.

Er nå i et forhold med en slik mann (som har fått gjennomgå mye, hehe) og må begrense meg til å fantasere om den første gangen jeg lurer med meg en sånn streiting, fordi jeg selv fremstår veldig ordentlig.

Må legge til at det er mer sexy jo mer tilkneppet og flink-gutt han er. Dresskledde foredragsholdere, doktorgrad, menn med masse fag/personalansvar eller som er best i sitt felt.. 🔥 

• Hjerte 1
Skrevet

Høye støvler, ball-gag og halsbånd. En klassisk sub

Skrevet
Snowluck skrev (På 12.11.2025 den 22.40):

Jeg syns det er sikkelig sexy å se damer i jeans, gjerne med ei skjorte. (Typ officeskjorte)...! Bunad er også hot! 

Men, det som tenner meg mest, er wetlook! Dusje eller bade med klær på! Blir helt syykt kåt av det... 💦 Å se jenter i våte jeans/skjorte er sykt deilig...! Selv dusjer jeg så si hver gang jeg bruker jeans og skjorte! Noe som er flere ganger i uka! Ralph Laurenskjorter er favoritten 🤤

Det er en "rar", men uskyldig fetish for noen, men for meg, gir det meg sinnsyke orgasmer!

OG... noen av de damene jeg enten har vært ssmmen med, eller hatt som fuckfriend, har syntes det var mye deiligere med våte klær i dusjen eller bassenget enn de trodde på forhånd!

Mann 38

Er litt enig. Men da må det være damer I silke eller sateng bluse. Skinnende glatt og blank i stoffet😍 Kanskje få lov til å rive i stykker blusen også😊😊

Skrevet

Jeg er svak for litt smårampete damer, som kan lekeslåss litt og kan vinne av og til 

Anonymkode: 0c173...6d0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Når det gjelder klær til å ha under Bergansdressen, så bruker jeg en myk joggebukse /thermofleece med mykt og deilig lammepusefor!! Det er ekstremt digg!! Hva bruker dere andre under dressen? 

Om det er noen av dere som ble fristet til å skaffe seg en tynn thermofleecebukse med lammrpusefor, så kan jeg anbefale å bestille fra Temu! Dette er blitt min favorittbukse!! Denne buksen i kombinasjon med en tettsittende rød Bergansdress er en nytelse å ha på seg!! 

Skrevet

Jeg liker å se på at mannen min blir sugd av andre kvinner.

Jeg liker å gi oralsex til mannen min sammen med en annen kvinne.

Jeg like trekanter med både menn og kvinner.

Anonymkode: 7aebd...38b

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 8.09):

Dette er lyden av mykhet og komfort! Noen synes kanskje det bråker noe, men jeg digger denne lyden........ Hører denne lyden altfor skjelden dessverre........

Helt klart!

Å fantasere om hva som er under de tettsittende klærne, er ganske digg å tenke på!! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt klart!

Å fantasere om hva som er under de tettsittende klærne, er ganske digg å tenke på!! 

Denne kommentaren skulle vært på ett annet sted i dette forumet! Beklager folkens......... Går jo ikke ann å slette her inne heller ... ......

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 8.09):

Ja enig.  Både fra andre og meg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Herlig! Så da bruker du heldress om vinteren eller 2 delt dress selv? Superdigg!! Flere skulle brukt dette klesplagget!! 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skrevet

Helt siden jeg var ung og ved uhell fikk snekkerbuksen min litt hardt dratt opp i musa, har jeg hatt en hemmelig fetisj om å etterligne den følelsen. For eks holde et tjukt tau opp i musa. Vet ikke engang helt hva den fetisjen kalles. 

Noen av de våteste drømmene mine er når jeg drømmer at jeg har på meg en snekkerbukse og så henger jeg fast i noe så skrittet på dongeriet gnir med hele vekten min mot klitten. Da våkner jeg på nippet til orgasme hver gang.

Har ikke helt funnet den perfekte metoden ennå i virkeligheten, hadde vært så digg å kunne ri et skikkelig tykt tau for eksempel, kanskje med en knute på for klitten også, men det praktiske rundt er litt vanskelig.

Hadde også vært så digg å ha en mann som kunne sett på mens jeg får slike flaue orgasmer over noe så banalt som tau eller dongeri gnikkende mot musa. Er jo ekstra deilig når det er noe så hverdagslig som klær som tvinger deg i klimaks.

Anonymkode: 363ce...cfa

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Helt siden jeg var ung og ved uhell fikk snekkerbuksen min litt hardt dratt opp i musa, har jeg hatt en hemmelig fetisj om å etterligne den følelsen. For eks holde et tjukt tau opp i musa. Vet ikke engang helt hva den fetisjen kalles. 

Noen av de våteste drømmene mine er når jeg drømmer at jeg har på meg en snekkerbukse og så henger jeg fast i noe så skrittet på dongeriet gnir med hele vekten min mot klitten. Da våkner jeg på nippet til orgasme hver gang.

Har ikke helt funnet den perfekte metoden ennå i virkeligheten, hadde vært så digg å kunne ri et skikkelig tykt tau for eksempel, kanskje med en knute på for klitten også, men det praktiske rundt er litt vanskelig.

Hadde også vært så digg å ha en mann som kunne sett på mens jeg får slike flaue orgasmer over noe så banalt som tau eller dongeri gnikkende mot musa. Er jo ekstra deilig når det er noe så hverdagslig som klær som tvinger deg i klimaks.

Herlig!! 😅😅😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 8.21):

Selvsagt har jeg en lang underbukse/ overdel i bambuskvalitet.........Sykt deilig!!

Skrevet

Kleskode er kult. Har fått lov til å arrangere alt dette med et par jenter som var godt yngre enn meg. De møter opp på døra i tyroler stil, hvit bluse, kort skotskrutete skjørt og musefletter. Lettere sminket.

I senga vil jeg at museflettene beholdes, også den hvite blusen eller en hvit t-trøye, litt trang. Og til syvende og sist, kanskje det teiteste. Stripete, ikke for sterke farger, tykkere sokker.

I tillegg er jeg helt avhengig av at musa er totalt nature. En god varm liten pels av en trekant.

Apropos trekant. Ja det har jeg alltid synes er temmelig opphissende. En riktig threesome..

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har ikke helt funnet den perfekte metoden ennå i virkeligheten, hadde vært så digg å kunne ri et skikkelig tykt tau for eksempel, kanskje med en knute på for klitten også, men det praktiske rundt er litt vanskelig

Kjæresten min og jeg praktiserer shibari, den japanske torturkunsten som bruker rep. En av klassikerne her er nettopp et rep som løper gjennom skrittet for å gi smerte og nytelse til klitoris. Riggeren strammer og slakker repet for å dosere smerte/nytelse og/eller for å manipulere stillinger. Kjæresten min blir helt zen når repet i skrittet ligger akkurat helt riktig og jeg strammer.

• Liker 2
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Kjæresten min og jeg praktiserer shibari, den japanske torturkunsten som bruker rep. En av klassikerne her er nettopp et rep som løper gjennom skrittet for å gi smerte og nytelse til klitoris. Riggeren strammer og slakker repet for å dosere smerte/nytelse og/eller for å manipulere stillinger. Kjæresten min blir helt zen når repet i skrittet ligger akkurat helt riktig og jeg strammer.

Spennende. Er selv ikke så optatt av dette med tau på resten av kroppen, og selve fetisjen er litt mer i dette daglidagse som ikke egentlig skal være noe som gir nytelse (for eks at snekkerbuksen henger fast i noe). Har det noe spesielt navn, de forskjellige stedene/punktene som knytes? Hvordan får dere den i skrittet til å stramme?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spennende. Er selv ikke så optatt av dette med tau på resten av kroppen, og selve fetisjen er litt mer i dette daglidagse som ikke egentlig skal være noe som gir nytelse (for eks at snekkerbuksen henger fast i noe). Har det noe spesielt navn, de forskjellige stedene/punktene som knytes? Hvordan får dere den i skrittet til å stramme?

Repet i skrittet er oftest knyttet i et annet rep ved mage/bryst, så ført gjennom skrittet og strammet og festet i et rap i korsrygg eller rygg. Én favoritt er at hun stårpå alle fire, og repet går via et rep i rygge og opp i taket. Da vil repet i skrittet stramme seg hver gang hun beveger seg. For eksempel dersom hodet beveger seg fordi hun suger meg eller en annen mann. Kun fantasien setter grenser her.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...