moonsunstar Skrevet 24. november 2025 #181 Skrevet 24. november 2025 Virker som svarene her varierer litt med kinks og fetisjer, så da kan vel jeg dele min kink også. Jeg har en veldig sterk breeding kink. Jeg bruker prevensjon selv, for jeg vil ikke bli gravid, men jeg tenner helt sinnssykt på tanken om å bli gravid, eller at noen prøver å gjøre meg gravid. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #182 Skrevet 14. desember 2025 Min fetisj er at jeg bruker bleie og bæsjer i dem:) blir tent når folk ser rart på meg og spør om jeg har bæsja:) er ikke greit lissom, men digger å gå med dritbleie Anonymkode: 1ead1...53d 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #183 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min fetisj er at jeg bruker bleie og bæsjer i dem:) blir tent når folk ser rart på meg og spør om jeg har bæsja:) er ikke greit lissom, men digger å gå med dritbleie Skjønner deg godt! 😅 Jeg elsker å ha ett tykkere bind under dundressen!! Ufattelig digg!! Anonymkode: a8f61...0ef 2
Giftmann47 Skrevet 14. desember 2025 #184 Skrevet 14. desember 2025 Velpleide svette kvinneføtter…Lett Bush under armene…osv..osv
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #185 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anonymkode: a8f61...0ef Digg:) Anonymkode: 1ead1...53d
utrentslave Skrevet 16. desember 2025 #186 Skrevet 16. desember 2025 Jeg tenner på tanken å tjene en vakker kvinne. Vaske hennes hus og tjene henne etter ønske Mann 34 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #187 Skrevet 31. desember 2025 Deilig å sette kateter og ta på bleie og legge sei for natta og la det ligge og renne. Og deilig å ha bleie offentlig som ingen ser. Føles herligt ydmykende og skammfullt Anonymkode: 61d28...70f 1
Inkognito007 Skrevet 31. desember 2025 #188 Skrevet 31. desember 2025 Jeg tenner på ballonger, gjerne i kombinasjon med tettsittende lycra som f.eks. klær fra leohex. I løpet av årenes gang har jeg vært heldig å få oppleve at tidligere samboere og kjærester har akseptert og deltatt i fetisjen. Er en fordel om man ikke er redd for ballonger som sprekker 🤭
Kryneren Skrevet 12. januar #189 Skrevet 12. januar Fetisj eller kink, vet ikke, men lyden av boblebukse når noen har den på og er i bevegelse... 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #190 Skrevet 12. januar CNC, bdsm, knife play og bondage/shibari 😊 Anonymkode: 646e9...fd7
AnonymBruker Skrevet 12. januar #191 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 3.4.2018 den 11.16): Nysgjerrig på om folk her har fetisjer.😉 Hvilken fetisj har du? Ingenting er flaut eller ekkelt.😉 Anonymkode: ee9de...cdc Bli knullet igjennom hull i olabuksa Anonymkode: 3f991...679
FrstadM1961 Skrevet 12. januar #192 Skrevet 12. januar Elsker å slikke så innmari at det nesten må regnes som en fetisj. Ellers avhenger alt av hvem en er med men adult breastfeeding og wetleker i alle varianter er bare herlig. 1
Bamseklemmer Skrevet 13. januar #193 Skrevet 13. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 19.45): Helt siden jeg var ung og ved uhell fikk snekkerbuksen min litt hardt dratt opp i musa, har jeg hatt en hemmelig fetisj om å etterligne den følelsen. For eks holde et tjukt tau opp i musa. Vet ikke engang helt hva den fetisjen kalles. Noen av de våteste drømmene mine er når jeg drømmer at jeg har på meg en snekkerbukse og så henger jeg fast i noe så skrittet på dongeriet gnir med hele vekten min mot klitten. Da våkner jeg på nippet til orgasme hver gang. Har ikke helt funnet den perfekte metoden ennå i virkeligheten, hadde vært så digg å kunne ri et skikkelig tykt tau for eksempel, kanskje med en knute på for klitten også, men det praktiske rundt er litt vanskelig. Hadde også vært så digg å ha en mann som kunne sett på mens jeg får slike flaue orgasmer over noe så banalt som tau eller dongeri gnikkende mot musa. Er jo ekstra deilig når det er noe så hverdagslig som klær som tvinger deg i klimaks. Anonymkode: 363ce...cfa "Wedgie Masturbation" er ganske vanlig fetish på nettet, men tror kanskje det ikke så vanlig blandt kvinner i norge. Eller.. det er jo sjelden man finner norsk kvinner som onani på nettet🫰 Men fetishen din kalles "Wedgie", og jeg finner ikke noe godt norsk ord på dette. "Wedgie" vises som en guttestrek (prank).. der de røsket tak i trusa, og løftet dama fra gulvet. Hun ble ikke sprutrød i ansiktet av forbannelse.. Men "det faste trykket mot musa" gjorde, at hun ble paff og rødmet av overraskende nytelse. Ikke alle kvinner som liker dette da.. Men forskjellen er jo å få dama og musa er litt varm, før dette skjer. Så "det faste trykket mot musa" er jo nettopp det som er så deilig, når man er kåt og iderik. Og får man det faste trykket i litt bevegelse, gir det også en god massasje til klitten. Du nevner et tykt tau.. kan løsningen være å tape fast en liten lilla durex-vibrator, eller noe annet til tauet?🫡 Dette er jo min type fetish også.. jeg liker å se og delta.. Jeg liker alt som har med gnikking å gjøre.. Så Lapdance (gnikke kjønnsorgan mot hverandre til vi kommer) er ofte brukt med trusene på. Men bruker også å legge den ene hånden på musa, og løfte kvinnen i luften. Kvinnen bruker også å gnikke og ri på leggen min, det er et hærlig syn i orgasmeøyeblikket. Og et bestemt trykk på symfysen, gir ofte motjokk og roterende underliv.. Så alt av gnikke-sex er jeg en stor fan av👏Hva skal vi med PIV?😅 Endret 13. januar av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 13. januar #194 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 3.4.2018 den 11.16): Nysgjerrig på om folk her har fetisjer.😉 Hvilken fetisj har du? Ingenting er flaut eller ekkelt.😉 Anonymkode: ee9de...cdc Anonymkode: 4e5a2...81e
AnonymBruker Skrevet 13. januar #196 Skrevet 13. januar moonsunstar skrev (På 24.11.2025 den 1.43): Virker som svarene her varierer litt med kinks og fetisjer, så da kan vel jeg dele min kink også. Jeg har en veldig sterk breeding kink. Jeg bruker prevensjon selv, for jeg vil ikke bli gravid, men jeg tenner helt sinnssykt på tanken om å bli gravid, eller at noen prøver å gjøre meg gravid. Anonymkode: 4e5a2...81e
AnonymBruker Skrevet 13. januar #197 Skrevet 13. januar Dette fantaserer jeg om ver gang jeg ligger med ei dame 🙈 det detter ofte ut av meg og fått litt forselige reaksjoner på det 🤣 Anonymkode: 4e5a2...81e
enjoyitall Skrevet 25. januar #198 Skrevet 25. januar Gjest Herremann74 skrev (På 8.2.2021 den 12.35): Min fetish har med nylonstrømper å gjøre, elsker at dama har på seg tynne ekte nylonstrømper under sex, bruker å slikke å susse tærne hennes og hele veien opp til kanten øverst på låret. Når jeg har mulighet f.eks på besøk hos noen, bruker jeg å sjekke skuffene på badet og kanskje finne strømper eller stay ups damen har, flere ganger man finner dette og holder de opp til nesen og munnen og onanerer og kommer kraftig når man ser henne for seg med dette på og kjenner lukten av strømpene, spesielt hvis de er vide, da vet man at de er nettopp brukt. Flere her som har det sånn? Digg
AnonymBruker Skrevet 25. januar #199 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 14.17): eg tenner sykt på «skikkelige», seriøse, selvsikre menn som aldri har gjort noe vågalt i sengen, og overmanne dem ved å være så crazy i senga at de bare mister hemningene helt. Å se at de tenker «hva gjorde jeg nå??» og etterpå.. det er så hot. Følelse av makt i det seksuelle. Samme her, bare omvendt. Gjøre pene og prydlige Fru "ditt og datt" om til en skamløs hore. Det verste var vel ei som skulle i møte med folk fra bispekontoret, i egenskap av å være medlem i et utvalg i menighetsrådet. Hun møtte opp sårbeint og med truseinnlegg, etter å ha blitt skikkelig gjennomkjørt i alle hull dagen før av meg. 😈😁 Anonymkode: 30071...172
Snowluck Skrevet 25. januar #200 Skrevet 25. januar Å kjenne klærne klistrer seg til kroppen når jeg dusjer med klærne på 💦 Våte jeans er helt magisk 😍 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå