AnonymBruker Skrevet 26. mai #221 Skrevet 26. mai stav skrev (På 24.4.2021 den 21.10): Vet ikke om dette kan kalles en fetish, men... Jeg liker å lekeslåss med jenter... Med en kinky baktanke .... Da kan jeg avbryte viss de ikke liker det og vil være med på mer, og det er jo temmelig uskyldig. Begynner med å erte og knuffe henne og viss hun liker det og er med på leken, så legger jeg henne i bakken og erter, holder henne nede. Men gir hun nok rom til bevegelse sånn at hun skal tro hun kan komme seg løs, og kjemper imot. "Glipper" kanskje en arm slik at det blir en skikkelig kamp. Selvfølgelig ikke voldelig men med mye latter og god stemning. Erter "du må da skjønne at du er for svak" osv Noen ganger vil de ikke mer og det er selvfølgelig greit, (men så vil de ofte prøve å "ta igjenn" senere.) 😉 Så kommer neste "fase". Det neste minuttet får hun ikke lov til å mene noe som helst for da så skrur jeg opp styrken x10 og etablerer dominans. Leiker litt sint "slutt å tull ! du har ikke sjans !" Har på forhånd ordnet et tau eller noe å binde med i nærheten, som jeg "kaster" rundt henne. Jeg binder dritraskt !, typ sånn som cowboyene som fanger kalver type raskt. Og da ligger de der plutselig bundet på hender og føtter og knær. Tilbyr jo å slippe de løs ! og slipper de løs viss de "gir opp" og spør om det, men leken går på at de skal prøve å komme seg løs selv først. Koser og stryker litt på hodene deres mens de ligger og sparker og vrir seg, og "syns litt synd på de" men binder de mer og mer fast så de føler seg "mummifisert" Da blir det ofte god stemning. Og før de vet ordet av det så er de med på full rope bondage uten at de engang hadde tenkt tanken. ! (den dagen i alle fall) 😉 🥵🥵 Veldig hot ja! 😂 Jeg er på andre siden, er kvinnen som drømmer om å lekesloss litt med en mann i lystig lag, og si at nei jeg er sterk, du kan ikke holde meg nede osv, i håp om at akkurat dette skjer. Måtte vi begge være så heldige å møte likesinnede gjennom livet 😂 Anonymkode: 4febc...496
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå