Gå til innhold

Den store fetisj tråden.😁

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
stav skrev (På 24.4.2021 den 21.10):
Vet ikke om dette kan kalles en fetish, men...
Jeg liker å lekeslåss med jenter... 
Med en kinky baktanke .... Da kan jeg avbryte viss de ikke liker det og vil være med på mer, og det er jo temmelig uskyldig.
Begynner med å erte og knuffe henne og viss hun liker det og er med på leken, så legger jeg henne i bakken og erter, holder henne nede.
Men gir hun nok rom til bevegelse sånn at hun skal tro hun kan komme seg løs, og kjemper imot. "Glipper" kanskje en arm slik at det blir en skikkelig kamp. Selvfølgelig ikke voldelig men med mye latter og god stemning.
Erter "du må da skjønne at du er for svak" osv 
Noen ganger vil de ikke mer og det er selvfølgelig greit, (men så vil de ofte prøve å "ta igjenn" senere.) 😉
Så kommer neste "fase". Det neste minuttet får hun ikke lov til å mene noe som helst for da så skrur jeg opp styrken x10 og etablerer dominans. Leiker litt sint "slutt å tull ! du har ikke sjans !"
Har på forhånd ordnet et tau eller noe å binde med i nærheten, som jeg "kaster" rundt henne. Jeg binder dritraskt !, typ sånn som cowboyene som fanger kalver type raskt. 
Og da ligger de der plutselig bundet på hender og føtter og knær.
Tilbyr jo å slippe de løs ! og slipper de løs viss de "gir opp" og spør om det, men leken går på at de skal prøve å komme seg løs selv først. 
Koser og stryker litt på hodene deres mens de ligger og sparker og vrir seg, og "syns litt synd på de" men binder de mer og mer fast så de føler seg "mummifisert"
Da blir det ofte god stemning. Og før de vet ordet av det så er de med på full rope bondage uten at de engang hadde tenkt tanken. ! (den dagen i alle fall) 😉

🥵🥵 Veldig hot ja! 😂 Jeg er på andre siden, er kvinnen som drømmer om å lekesloss litt med en mann i lystig lag, og si at nei jeg er sterk, du kan ikke holde meg nede osv, i håp om at akkurat dette skjer.

Måtte vi begge være så heldige å møte likesinnede gjennom livet 😂

Anonymkode: 4febc...496

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ikke en fetish,men elsker store damer ,og alt med dem,så er vel min preferanse da,altid likt dem stooore med masse kg på kroppen,så drømme dama mi er vel 250 kg pluss.

• Hjerte 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Fetisj for gravide og kvinner med brystmelk. Hadde sex 3 ganger om dagen da hun jeg var gift med var gravid og ammet. Men vi ble skilt senere dessverre. Hun fant seg en svenske med kukk på 23 cm så det var vel hennes fetisj.

Skrevet

Full dominans bdsm

AnonymBruker
Skrevet

Liker damer i regntøy, det er noe som jeg har fantasert om det så lenge jeg kan huske. spesielt ut i skikkelig ruskevær og vannet renner ned over kroppen. skal ikke være så mye under, generelt bare vanlig undertøy. Når de trekker opp regnbuksen og viser litt cameltoe er bare så pirrende. Regnjakke som kanskje er litt trang og viser formene på overkroppen. Håret i en hestehale med bare et enkelt pannebånd.
Det er også svært sexy å se på damer i turbukser som er litt tettsittende,
Vinterklær som lager litt lyd når man går er noe jeg også har likt.

Badedrakter på de rette kvinnene er også vanvittig sexy, der du ser formene og fantasere om å slikke til de får orgasme nummer 7-8-9 og kanskje 10. 

Har også flere men da blir dette innlegget svært langt. :P

Anonymkode: 01d77...f79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker damer i regntøy, det er noe som jeg har fantasert om det så lenge jeg kan huske. spesielt ut i skikkelig ruskevær og vannet renner ned over kroppen. skal ikke være så mye under, generelt bare vanlig undertøy. Når de trekker opp regnbuksen og viser litt cameltoe er bare så pirrende. Regnjakke som kanskje er litt trang og viser formene på overkroppen. Håret i en hestehale med bare et enkelt pannebånd.
Det er også svært sexy å se på damer i turbukser som er litt tettsittende,
Vinterklær som lager litt lyd når man går er noe jeg også har likt.

Badedrakter på de rette kvinnene er også vanvittig sexy, der du ser formene og fantasere om å slikke til de får orgasme nummer 7-8-9 og kanskje 10. 

Har også flere men da blir dette innlegget svært langt. :P

Anonymkode: 01d77...f79

Helt enig! Jeg er nok mest opptatt av litt tykke, ettersittende vinterklær......... Jeg synes det ekstremt pirrende når jeg en sjelden gang, ser en voksen dame i 18-20 årsalderen, komme inn på butikken i en tykk å ettersittende heldress, og er pakket inn i ett stooort mykt skjerf og en deilig lue som dekker halve ansiktet ........ Litt kulderoser i ansiktet også, pga 15 minusgrader ute.......

Det beste hadde vært en snøskuterdress/ dundress som lager en deilig svich-svich lyd........ Dessverre så er det svært sjelden jeg opplever dette, her nede på østlandet......... Skulle kanskje ha flyttet til Finnmark..........

Anonymkode: a8f61...0ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt enig! Jeg er nok mest opptatt av litt tykke, ettersittende vinterklær......... Jeg synes det ekstremt pirrende når jeg en sjelden gang, ser en voksen dame i 18-20 årsalderen, komme inn på butikken i en tykk å ettersittende heldress, og er pakket inn i ett stooort mykt skjerf og en deilig lue som dekker halve ansiktet ........ Litt kulderoser i ansiktet også, pga 15 minusgrader ute.......

Det beste hadde vært en snøskuterdress/ dundress som lager en deilig svich-svich lyd........ Dessverre så er det svært sjelden jeg opplever dette, her nede på østlandet......... Skulle kanskje ha flyttet til Finnmark..........

Anonymkode: Nå er det ikke bare heldresser jeg synes er deilig å se på, men også våtdrakter, motorsykkeldresser , hoppdresser (spesielt damer som hopper på ski ) Alpindresser i en deilig kvinnekropp er også utrolig sexy å digg!! 

Anonymkode: a8f61...0ef

AnonymBruker
Skrevet

Nylonstrømper er utrolig sexy. Etter 17 mai var det mange som la ut bilder på Insta om at de hadde stay ups under bunaden osv.  Ser og tenker på det når jeg ser alle bunadene på - hvem har sånne strømper på.  Ellers er det deilig med damer i uniform, skjørt med strømper til osv...  Blir mye kos med de bildene

Anonymkode: a4142...1fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nylonstrømper er utrolig sexy. Etter 17 mai var det mange som la ut bilder på Insta om at de hadde stay ups under bunaden osv.  Ser og tenker på det når jeg ser alle bunadene på - hvem har sånne strømper på.  Ellers er det deilig med damer i uniform, skjørt med strømper til osv...  Blir mye kos med de bildene

Anonymkode: a4142...1fe

På insta??? Du mener ikke Fetlife??? 

Anonymkode: ee3ef...62b

Gjest TildeB
Skrevet

Jeg liker gutter som er utrolig sporty og som trener regelmessig. Selv røyker og drikker litt mye selv, så en kan si at jeg er paradoksal og at denne fetisjen aldri kommer i oppfyllelse 

Skrevet

Min fetish er å bli blindfoldet og la flere menn pule meg bakfra, gjerne ukjente menn med bra utstyr 👱‍♀️

• Hjerte 2
  • 4 uker senere...
Gjest Sederdu
Skrevet
Inkognito007 skrev (På 31.12.2025 den 8.49):

Jeg tenner på ballonger, gjerne i kombinasjon med tettsittende lycra som f.eks. klær fra leohex. I løpet av årenes gang har jeg vært heldig å få oppleve at tidligere samboere og kjærester har akseptert og deltatt i fetisjen. Er en fordel om man ikke er redd for ballonger som sprekker 🤭

Send meg en dm😉

AnonymBruker
Skrevet

Tenner på silke. Er det innafor å ta på seg damebluse i silke, og sprute over den??

20260727_221736.jpg

Anonymkode: 59138...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...