Gå til innhold

Dåp - utfordringer med gjesteliste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skriver at bestevenninna di vil synes det er rart å ikke bli bedt, mens du vet at Kari kommer til å bli veldig såret. Det er tydeligvis ikke så viktig for bestevenninna di ettersom hun bare kommer til å synes at det er rart. Hvem sårer venninna si med viten og vilje? Håper Kari revurderer dette vennskapet.

Anonymkode: 2842e...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bestevenninna di bedt deg til hennes barns dåp?

Anonymkode: 2842e...31e

Hun har ikke barn. 

Anonymkode: 7d7e5...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at bestevenninna di vil synes det er rart å ikke bli bedt, mens du vet at Kari kommer til å bli veldig såret. Det er tydeligvis ikke så viktig for bestevenninna di ettersom hun bare kommer til å synes at det er rart. Hvem sårer venninna si med viten og vilje? Håper Kari revurderer dette vennskapet.

Anonymkode: 2842e...31e

Poenget mitt er hvilke personer som er viktige for  barnet vårt! Hvor blant annet min beste venninne skårer veldig høyt. Samt fler andre god venner av oss. At Kari har få venner og lite nettverk er trist. Jeg stiller gledelig opp for henne når hun tenger det. Men vi kommer aldri til å f. eks dra på ferier sammen, hytteturer osv, slik vi gjør med andre gode venner. Kari er som sagt ingen nær venninne av meg, men jeg sa ja til å være fadder til barna hennes, da jeg er den nærmeste hun har. 

Anonymkode: 7d7e5...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt er hvilke personer som er viktige for  barnet vårt! Hvor blant annet min beste venninne skårer veldig høyt. Samt fler andre god venner av oss. At Kari har få venner og lite nettverk er trist. Jeg stiller gledelig opp for henne når hun tenger det. Men vi kommer aldri til å f. eks dra på ferier sammen, hytteturer osv, slik vi gjør med andre gode venner. Kari er som sagt ingen nær venninne av meg, men jeg sa ja til å være fadder til barna hennes, da jeg er den nærmeste hun har. 

Anonymkode: 7d7e5...98c

Du får vise henne denne tråden slik at hun ser hvor skapet er plassert.

Anonymkode: 2842e...31e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...