Gå til innhold

Lita`s Dagbok

Lita84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madeline
Skjønner ikke noe, kan jeg ikke ha tickeren i signaturen min uten å kjøpe supermedlemskap?  :sjenert:  Har ikke satt meg inn i reglene, men skjønte ikke helt..Hum

I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan bruke nedteller og bilde i signaturen. Hvis du ønsker å legge inn nedteller eller bilde i signaturen din, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg.

Hannen (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ser der ja :) Takk for svar :)

I dag har vi vært i ettårsdag, koselig å se di små - å tenke litt på at vi og får en liten krabat om noen månder. Klarer jo ikke legge skjul på at jeg tror det er en liten gutt inni der :sjenert: Så det blir gjerne "han" jeg snakker om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Går greit med meg, ja. Er innom å leser i dagboken din daglig, bare sier ikke så mye. Føler ikke jeg har så mye å si her på KG - så jeg bruker bloggen til å oppdatere i :)

Må jo bare få si en takk til tapre CarpeDiem, for alt hun har delt med oss - hun forlot oss igår ettermiddag, endelig har du fått hvile...Ønsker familien alt styrke dem trenger. Fred over ditt minne, CarpeDiem.. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er meg :D Kjente igjen bildet ditt også ;) Er her inne å leser daglig, men dagboken min oppdaterer jeg vel egentlig ikke. Har jo mamma-bok på SnartMamma, og Blogg for dem som ikke kan lese der inne. Så jeg får sagt det meste! :)

Takk for det *MissS* Håper formen din bedrer seg snart :klem: Og at du er like heldig som meg å får høre hjertelyden på Torsdagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har vært å lest inne på snartmamma dagboka di, men hvor har du bloggen din??

Deilig å være over milepælen 12 uker!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Iss, den ligger i signaturen min den :) Kooselig at du er innom å leser da! Veldig synd du ikke kunne være sammen med oss så lenge, men håper du snart er tilbake igjen - har lest nesten hele dagboken din nå! ;) Forresten, står mer i dagboken min på SM enn i bloggen, står forøvrog nesten det samme og. Så det er ikke så spennende å lese den om du kan se i den på SM :)

Takk for klem Mrs. Potter! Jeg er innom å leser hos deg hver eneste dag også, er så mye positivt der nå - det er godt! Har vært så mye trist at jeg ikke har vist hva jeg skulle sagt. Men nå har det jo ordnet seg - og det er fint!

Stup trøtt, må vel komme meg i seng. Vært hos frisørskolen her i Trondheim i dag, klipt og farget håret litt. Under 250 kr! Det kan studentpengboka mi leve med :ler: Tok litt tid, men det gjorde da ingenting. Kjempe hyggelig frisørdame :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står alt bra til, ja! Har vært hos mamma i helga, en del styr (mye reisetid) men det var deifinitivt verdt det! :)

Og igår rundet vi 14 uker som MissS sier, herlig!

Var hos jordmor på Torsdagen på slik "gruppe" (bare masse prat, ikke noe individuelt), og vi rungte sykehuset å maset etter UL timen min (siden alle de andre hadde fått time). Og jammenta var jeg ikke falt ut av systemet - men det ordnet seg. Fikk time over telefon, og 26. April er den magiske datoen! :) Gleder oss masse.

Ellers må jeg jo si som MissS sa i sin dagbok, en mage som ikke er der :sjenert: Jeg vil så gjerne bli veldig gravid fort, jeg! :ler: Mamma er jo sååå streng på at jeg ikke skal bære, og jeg ble gående med hele 24 kg (!!!) baggasje hjem fra dem i går, måtte fordele det over i to bagger så jeg kunne trille og ikke løfte :sjenert: Jeg synes det er helt unødvendig, for jeg merker jo ikke noen forskjell - men hun vet hvor viktig slikt er..

Men poenget var nå vertfall, aalt blir så dumt når jeg er gravid og IKKE har mage - for ingen skjønner at jeg ikke skal bære, og hvorfor jeg må be bussjoføren om å dra fram baggen min som ligger øverst innerst osv..*sukk* Vil jo ikke utsette bøllefrøet for noe heller :sjenert:

Nei, mye å gjøre. Oppgave som skal leveres imorgen, masse klær som skal vaskes osv..*stressa* :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Innom en kjapp tur før vi drar på Påskeferie. Etter dette går det slag i slag - skal å skrive under kontrakt på den nye leiligheta vi skal leie Tirsdag etter Påske. Ny kontroll hos legen Torsdagen etter Påska, Ordinær UL uka etter der igjen. Ååh, mye fint å glede seg til ;)

Blir borte til uti Påskedagene, så ikke noe KG på meg, dessverre..

Ønsker alle en finfin PÅske, og så sees vi senere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...