Lita84 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 18. februar 2006 Og dette med bilde, kan jeg linke til bilde? *forvirra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 18. februar 2006 #202 Del Skrevet 18. februar 2006 Skjønner ikke noe, kan jeg ikke ha tickeren i signaturen min uten å kjøpe supermedlemskap? Har ikke satt meg inn i reglene, men skjønte ikke helt..Hum ← I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan bruke nedteller og bilde i signaturen. Hvis du ønsker å legge inn nedteller eller bilde i signaturen din, må du kjøpe et supermedlemskap. Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg. Hannen (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 18. februar 2006 #203 Del Skrevet 18. februar 2006 Og dette med bilde, kan jeg linke til bilde? *forvirra* ← Ja, du kan legge inn link til bilde. Hannen (moderator). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 19. februar 2006 Åh, ser der ja Takk for svar I dag har vi vært i ettårsdag, koselig å se di små - å tenke litt på at vi og får en liten krabat om noen månder. Klarer jo ikke legge skjul på at jeg tror det er en liten gutt inni der Så det blir gjerne "han" jeg snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #205 Del Skrevet 23. februar 2006 Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. februar 2006 #206 Del Skrevet 25. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #207 Del Skrevet 11. mars 2006 Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 11. mars 2006 Går greit med meg, ja. Er innom å leser i dagboken din daglig, bare sier ikke så mye. Føler ikke jeg har så mye å si her på KG - så jeg bruker bloggen til å oppdatere i Må jo bare få si en takk til tapre CarpeDiem, for alt hun har delt med oss - hun forlot oss igår ettermiddag, endelig har du fått hvile...Ønsker familien alt styrke dem trenger. Fred over ditt minne, CarpeDiem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 13. mars 2006 #209 Del Skrevet 13. mars 2006 Hellu der... Er du den samme Lita84 som holder til på SnartMamma, septemberklubben? hilsen Wynja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. mars 2006 #210 Del Skrevet 14. mars 2006 Gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, det er meg :D Kjente igjen bildet ditt også Er her inne å leser daglig, men dagboken min oppdaterer jeg vel egentlig ikke. Har jo mamma-bok på SnartMamma, og Blogg for dem som ikke kan lese der inne. Så jeg får sagt det meste! Takk for det *MissS* Håper formen din bedrer seg snart Og at du er like heldig som meg å får høre hjertelyden på Torsdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mars 2006 #212 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei! Har vært å lest inne på snartmamma dagboka di, men hvor har du bloggen din?? Deilig å være over milepælen 12 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. mars 2006 #213 Del Skrevet 16. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei på dere! Iss, den ligger i signaturen min den Kooselig at du er innom å leser da! Veldig synd du ikke kunne være sammen med oss så lenge, men håper du snart er tilbake igjen - har lest nesten hele dagboken din nå! Forresten, står mer i dagboken min på SM enn i bloggen, står forøvrog nesten det samme og. Så det er ikke så spennende å lese den om du kan se i den på SM Takk for klem Mrs. Potter! Jeg er innom å leser hos deg hver eneste dag også, er så mye positivt der nå - det er godt! Har vært så mye trist at jeg ikke har vist hva jeg skulle sagt. Men nå har det jo ordnet seg - og det er fint! Stup trøtt, må vel komme meg i seng. Vært hos frisørskolen her i Trondheim i dag, klipt og farget håret litt. Under 250 kr! Det kan studentpengboka mi leve med Tok litt tid, men det gjorde da ingenting. Kjempe hyggelig frisørdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. mars 2006 #215 Del Skrevet 17. mars 2006 Ha en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #216 Del Skrevet 17. mars 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #217 Del Skrevet 25. mars 2006 Håper det står bra til med deg og den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. mars 2006 #218 Del Skrevet 27. mars 2006 for 14 uker! Håper formen din er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #219 Del Skrevet 28. mars 2006 Her står alt bra til, ja! Har vært hos mamma i helga, en del styr (mye reisetid) men det var deifinitivt verdt det! Og igår rundet vi 14 uker som MissS sier, herlig! Var hos jordmor på Torsdagen på slik "gruppe" (bare masse prat, ikke noe individuelt), og vi rungte sykehuset å maset etter UL timen min (siden alle de andre hadde fått time). Og jammenta var jeg ikke falt ut av systemet - men det ordnet seg. Fikk time over telefon, og 26. April er den magiske datoen! Gleder oss masse. Ellers må jeg jo si som MissS sa i sin dagbok, en mage som ikke er der Jeg vil så gjerne bli veldig gravid fort, jeg! Mamma er jo sååå streng på at jeg ikke skal bære, og jeg ble gående med hele 24 kg (!!!) baggasje hjem fra dem i går, måtte fordele det over i to bagger så jeg kunne trille og ikke løfte Jeg synes det er helt unødvendig, for jeg merker jo ikke noen forskjell - men hun vet hvor viktig slikt er.. Men poenget var nå vertfall, aalt blir så dumt når jeg er gravid og IKKE har mage - for ingen skjønner at jeg ikke skal bære, og hvorfor jeg må be bussjoføren om å dra fram baggen min som ligger øverst innerst osv..*sukk* Vil jo ikke utsette bøllefrøet for noe heller Nei, mye å gjøre. Oppgave som skal leveres imorgen, masse klær som skal vaskes osv..*stressa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 7. april 2006 Forfatter #220 Del Skrevet 7. april 2006 Innom en kjapp tur før vi drar på Påskeferie. Etter dette går det slag i slag - skal å skrive under kontrakt på den nye leiligheta vi skal leie Tirsdag etter Påske. Ny kontroll hos legen Torsdagen etter Påska, Ordinær UL uka etter der igjen. Ååh, mye fint å glede seg til Blir borte til uti Påskedagene, så ikke noe KG på meg, dessverre.. Ønsker alle en finfin PÅske, og så sees vi senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå