AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 For hvert år begynner jeg å lure mer og mer, er det slik at dere damer egentlig trenger en mann, eller klarer dere dere likegodt uten? Statistikk viser at flere og flere menn forblir barnløse, og ufrivillig single. Dette er selvsagt ikke damenes skyld isolert sett, men det er slettes ikke bra for samfunnet som helhet at det fødes færre barn. Det var ett sidespor. Men da blir spørsmålet, har mannen utspilt sin rolle? er det lettere å reise til danmark å bli inseminert etc? Anonymkode: 57c0c...01a
visp Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For hvert år begynner jeg å lure mer og mer, er det slik at dere damer egentlig trenger en mann, eller klarer dere dere likegodt uten? Statistikk viser at flere og flere menn forblir barnløse, og ufrivillig single. Dette er selvsagt ikke damenes skyld isolert sett, men det er slettes ikke bra for samfunnet som helhet at det fødes færre barn. Det var ett sidespor. Men da blir spørsmålet, har mannen utspilt sin rolle? er det lettere å reise til danmark å bli inseminert etc? Anonymkode: 57c0c...01a De kan ikke erstattes når det kommer til fysisk kontakt da. En kvinne kunne aldri oppfylt det behovet hos meg:) 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 En mann som ikke vil ha barn/ikke vil ha barn enda, er jo atskillig mindre verdt for en kvinne (som ønsker barn) enn det er å være singel. Er du singel kan du dra til Danmark, om du har et mannebarn, not so much. Anonymkode: 5c3ef...ccd 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Nei damer greier seg fint uten menn. Menn derimot er totalt hjelpeløse uten damer. Anonymkode: 31fcc...88f 11
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Jeg er veldig glad i mannen min og kan ikke i dag se for meg et liv uten han. Men når er ikke han et barn heller. Han ønsket seg barn like "tidlig" som meg, jeg måtte ikke vente i mange år på at han skulle bli voksen. Det hadde jeg ikke godtatt, da er det bedre å være singel. Anonymkode: d0c6c...282 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Nei, jeg trenger ikke en mann. Kan også leve et godt liv uten. Det ser jeg på som en bra ting, jeg har mulighet til å velge. Men jeg har det best i forhold. Er noe veldig fint med en å dele hverdagen med. Våkne opp med, prate tull med og kose med. Og jeg savner det når jeg er singel. Anonymkode: ab233...3ff
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 De trenger menn. De trenger bare ikke menn hele livet. Noe som betyr at de godt kan vente noen år til en attraktiv mann blir ledig. Hun får sine år med han til hun sender han videre til neste kvinne, som har ventet tålmodig. Antall barnefødsler går ikke ned, og like mange kvinner får barn nå som før. De deler bare på færre antall menn. Anonymkode: 2202f...d97 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 Trenger menn? Nei, ikke nå lenger. Men mange kvinner er likevel glade i menn og ønsker seg en mann. Men det er helt frivillig nå. Det er ikke lenger slik at den ene trenger den andre. Anonymkode: 5c0f6...819 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 Vi trenger menn som vi blir tiltrukket av. Ikke sutrekluter og psykopater, da er det bedre uten. Vi trenger menn som det er litt tak i og som støtter oss, spesielt i forholdet. Det finnes heldigvis en del av dem. Men så er det også de som tror at trusler er løsningen. Ikke bra. Anonymkode: ac7a9...64f 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: For hvert år begynner jeg å lure mer og mer, er det slik at dere damer egentlig trenger en mann, eller klarer dere dere likegodt uten? Statistikk viser at flere og flere menn forblir barnløse, og ufrivillig single. Dette er selvsagt ikke damenes skyld isolert sett, men det er slettes ikke bra for samfunnet som helhet at det fødes færre barn. Det var ett sidespor. Men da blir spørsmålet, har mannen utspilt sin rolle? er det lettere å reise til danmark å bli inseminert etc? Anonymkode: 57c0c...01a I det øyeblikket menn kan føde, så trengs ikke damer biologisk sett for samfunnets del. Biologisk sett. Anonymkode: 331ab...43d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 Det er ikke lettere å dra til danmark og bli insiminert. Det koster mange hundre tusen å få gjort, er ingen garanti for at blir suksessfullt selvom man betaler for det , og det er utrolig hardt å være alenemor! Men jeg trenger ikke noe mann nei. Jeg har hatt et veldig godt liv som singel, og fikk utfoldet mine egne interesser og lidenskaper mye mere da, enn nå som jeg er i mitt første forhold som jeg fikk som godt voksen. Det at mange kvinner trives godt som single har ikke noe med kvinnene å gjøre, men etter min mening med moralene og verdiene til menn å gjøre. Nå er det blitt helt normalt blandt mange menn å oppføre seg dårlig, bortskjemt, være utro, og ikke noe romantiske. Når en mann bare blir en forvokst unge, eller ikke noe hyggeligere enn venner å være sammen med, så trenger man han ikke. Og når en mann har ligget med 60 stykker, kjøpt horer og er liberal til prostitusjon, eller viser andre dårlige moraler som å være rasistisk eller homofob osv så er han jo ikke noe mange kvinner vil ha noe med å gjøre. Siden mange kvinner har denne dårlige erfaringen med mange menn, og det kommer lett til uttrykk både via apper, ute i samfunnet og på nettforaer som dette at menn har elendige holdninger mot samfunnet og mot kvinner, ja så gidder man ikke bruke tiden sin på å lete etter en god en heller. Da fortsetter man å nyte livet med venner og med hobbyer og lidenskaper, og nedprioriterer dating. Dette med barn er et ikke-problem, det er ikke noe dårlig for samfunnet at det fødes færre barn, faktisk er det veldig bra om man skal tenke på samfunnet, for verden er overbefolket forhold til ressursene som finnes og mennesker har blitt mer som et virus som sprer seg og ødelegger, enn med-harmoniske skapninger som tar vare på kloden og samfunnet. Anonymkode: 545aa...953 5
Gjest hind Skrevet 1. april 2018 #13 Skrevet 1. april 2018 Trenger og trenger, jeg hadde klart meg helt greit men livet hadde vært ganske nitrist uten, tror jeg.
Charlene87 Skrevet 1. april 2018 #14 Skrevet 1. april 2018 Har det bra alene , men det er dager jeg savner noen å tulle med, være glad i og ha sex med. Hadde jeg vært lesbisk , så hadde jeg ikke trengt menn for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #15 Skrevet 1. april 2018 Hverken menn eller kvinner trenger hverandre til noe annet enn å føre menneskerasen videre. Og mtp den vanvittige befolkningsveksten så hadde det vært smart om det ble satt langt færre barn til verden. Anonymkode: b8224...b00 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #16 Skrevet 1. april 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hverken menn eller kvinner trenger hverandre til noe annet enn å føre menneskerasen videre. Og mtp den vanvittige befolkningsveksten så hadde det vært smart om det ble satt langt færre barn til verden. Anonymkode: b8224...b00 Eldrebølgen er ikke langt frem i tid, så det kreves opp mot 1 million hender i arbeid, så vi trenger flere mennesker her i Norge i arbeid, kan ikke basere alt på arbeidsinnvandring. Bare som en kommentar til det. Anonymkode: 57c0c...01a 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #17 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eldrebølgen er ikke langt frem i tid, så det kreves opp mot 1 million hender i arbeid, så vi trenger flere mennesker her i Norge i arbeid, kan ikke basere alt på arbeidsinnvandring. Bare som en kommentar til det. Anonymkode: 57c0c...01a Well, når menn ikke vil ha barn og familie så blir det litt vanskelig å få til. Jeg gidder ikke bli alene-mor lissom, og har ikke penger til å dra til Danmark for å bli inseminert. Dessuten føles det feil. Anonymkode: 626da...9d5 4
Ardwinna Skrevet 1. april 2018 #18 Skrevet 1. april 2018 Trenger er kanskje ikke rette ordet, men veldig mange av oss vil gjerne ha en mann i livet likevel. Fordi det er koselig og givende å dele livet sitt med rette karen, uansett om det blir barn av det eller ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #19 Skrevet 1. april 2018 Jeg trenger en samarbeidspartner hvis jeg skal få stablet på beina en skikkelig familie med mange barn. Problemet er at det nesten ikke finnes slike menn lenger. De fleste har lyst til å være mannebarn, spille data og fly på byen til de blir mange og førti. Anonymkode: 98420...a96 5
SunnivaOslo Skrevet 1. april 2018 #20 Skrevet 1. april 2018 Man trengte en mann før for å overleve rett og slett. Da måtte man ha en mann. Nå så jobber de fleste kvinner og klarer seg selv. Jeg har ikke trengt en mann noensinne,men jeg skulle da gjerne hatt en, dessverre er det vanskelig å finne en. Ikke fordi jeg er kresen men fordi de er kresne og vil leke seg rundt til de er 40+ Så slår det dem at "nei faen nå må jeg skaffe meg kone og barn", Men da er det ikke like lett for dem lengre så da ender seg som "ufrivillig barnløs".... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå