Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (På 21.5.2024 den 1.04):

Hvorfor må vi se på KG står i bh’en hele tiden? Hun har virkelig forandret seg - til det verre. Når man blir desperat etter penger, så går moral og verdier ut vinduet.  Jeg ser mer kropp hos KG enn hos mange andre influencere. Og har hun virkelig så lange ben? Jeg hadde håpet at hun var en motstemme i denne bransjen, men hun er ikke en unik influencer i dag. Meg, meg, meg… 

Hun har ikke valg nå som hun har presset og fremdeles presser økonomien - kroppen hennes er nå en del av budsjettet og nå en motivasjon og gulrot 

Endret av duskelapp
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alexandrine skrev (20 timer siden):

Ja, det viser jo hvor galt det er blitt. 

Skulle ønske jeg kunne slette Snap Chat, men det kan jeg ikke da kanalen benyttes av mine sønner og svigerdøtre så jeg får daglige oppdateringer ang barnebarn der. 

Influensere må være de mest navlebeskuende menneskene som går på to bein. Ettersom de tjener vanvittige penger på dette så er terskelen for hva de legger ut vanvittig lav. Det mest sjokkerende er at de faktisk tror de er unike - sikkert fordi så mange gidder å se på dette meningsløse tullet. 

Tenk dere om - se på dere selv og vær tilstede i eget liv isteder for å bruke tid på influensere som rett og slett bare stjeler tiden deres uten å tilføre noe som helst interessant. 

Selv følger jeg influensere som inspirerer meg - som virkelig gir meg noe i hverdagen. Ser ikke på det hver dag men når jeg har en ledig stund. Jeg liker å sy klær og annet til meg selv - på "Vi sygale" finner jeg masse inspirasjon og får ofte tips til nye prosjekter. 

Er glad for at jeg har helt sluttet å se på influensere som bare er ute på å vise fram seg selv og barna sine. Det siste skulle vært straffbart. Slutt å støtt opp om vanviddet. 

 

Du får ikke slettet KG på snap...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (1 time siden):

Du får ikke slettet KG på snap...?

Vet ikke. Følger kun et par reisende og en sygruppe. De andre får jeg opp under "Utforsk". Antar at jeg må slette hele Snapchat for å slippe å få de opp i det hele tatt. Går aldri inn og ser på dem lenger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandrine skrev (23 minutter siden):

Vet ikke. Følger kun et par reisende og en sygruppe. De andre får jeg opp under "Utforsk". Antar at jeg må slette hele Snapchat for å slippe å få de opp i det hele tatt. Går aldri inn og ser på dem lenger. 

Du kan blokkere, velge å aldri få den influenseren opp. Mener jeg. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (På 26.4.2024 den 13.05):

Er opp til folk selv da, om dem ønske å delta og bli med på turene 

🤔😬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandrine skrev (19 timer siden):

Vet ikke. Følger kun et par reisende og en sygruppe. De andre får jeg opp under "Utforsk". Antar at jeg må slette hele Snapchat for å slippe å få de opp i det hele tatt. Går aldri inn og ser på dem lenger. 

Du kan blokkere de, null stress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexandrine skrev (På 22.5.2024 den 14.26):

Vet ikke. Følger kun et par reisende og en sygruppe. De andre får jeg opp under "Utforsk". Antar at jeg må slette hele Snapchat for å slippe å få de opp i det hele tatt. Går aldri inn og ser på dem lenger. 

Bare å blokkere dem. Jeg har gjort det med alle influensere av den sorten

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitulina skrev (2 timer siden):

Bare å blokkere dem. Jeg har gjort det med alle influensere av den sorten

Takk for tips :) Skulle bare ønske alle gjorde det ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (På 22.5.2024 den 12.45):

Hun har ikke valg nå som hun har presset og fremdeles presser økonomien - kroppen hennes er nå en del av budsjettet og nå en motivasjon og gulrot 

Jeg synes faktisk dette innlegget har fått altfor få likes i forhold til sitt treffende innhold. Du kaller en spade for en spade!

KG har selv falt i det hun selv elsket å kritisere. Ikke bare angående kropp, men også måten hun snakker sine følgere rundt på. Hun snakker om løst og fast om alle sine privilegier og innimellom med innslag om andres elendighet sånn for å fremstå clean.  Hun filmer/tar bilder av stort sett alt hun gjør mens hun kaller følgerne for fininger, skjønninger osv... Og folk faller for det..

Endret av K_mb
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (På 24.5.2024 den 22.14):

Jeg synes faktisk dette innlegget har fått altfor få likes i forhold til sitt treffende innhold. Du kaller en spade for en spade!

KG har selv falt i det hun selv elsket å kritisere. Ikke bare angående kropp, men også måten hun snakker sine følgere rundt på. Hun snakker om løst og fast om alle sine privilegier og innimellom med innslag om andres elendighet sånn for å fremstå clean.  Hun filmer/tar bilder av stort sett alt hun gjør mens hun kaller følgerne for fininger, skjønninger osv... Og folk faller for det..

Jeg undrer meg på om hun skal sitte i sin splitter nye bil til 850.000+++++  å åpne innkasso regninger hver fredag med sine følgere fremover🤔🤣🤣🤣🤣 Dette blir bare for dumt😱 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (19 minutter siden):

Jeg undrer meg på om hun skal sitte i sin splitter nye bil til 850.000+++++  å åpne innkasso regninger hver fredag med sine følgere fremover🤔🤣🤣🤣🤣 Dette blir bare for dumt😱 

For ikke å glemme så må hun albefale rå dyr sminke og hudpleie til sine VENNER 🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tragisk at hun henvender seg til sårbare kvinner med dårlig råd når hun nå kjøper ny bil som en frognerfrue. De alenemødrene jeg kjenner har enten ikke bil, eller en 10 år gammel bil som koster under 70.000 kr. 

Jeg har litt vanskelig for mennesker som endrer sine verdier og prinsipper over natta. Hun må gjerne bli en tynn frognerfrue som kjører rundt i en ny bil for min del, men da er det jo en helt annen målgruppe hun bør fokusere på. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (7 timer siden):

Jeg undrer meg på om hun skal sitte i sin splitter nye bil til 850.000+++++  å åpne innkasso regninger hver fredag med sine følgere fremover🤔🤣🤣🤣🤣 Dette blir bare for dumt😱 

Gikk innom for å se på Kristin sin snap nå, og det står annonse på snappene når hun er hos bilforhandleren. Og det er helt greit om denne bilen er sponset på en eller annen måte, men med tanke på hvilken følgeskare Kristin har rettet seg mot de siste årene (ensomme og fattige) skjønner jeg ikke helt hvorfor bilforhandleren valgte akkurat denne influenseren til å reklamere for Hongqi. 
 

Og ja, det blir for dumt å ha denne postkasse-fredag (eller hva hun nå kaller det), fordi hun gruer seg til regninger. Men akkurat dette begynte å bli litt for dumt for en stund siden. Hadde hun virkelig hatt så dårlig økonomi, hadde hun i det minste kjøpt seg en leilighet istedenfor et dyrt hus. 
 

For all del; det er ikke det at jeg mener at Kristin ikke fortjener denne suksessen hun har, jeg syns bare det blir for dumt at hun gir inntrykk av at hun har dårlig økonomi, samtidig som hun unner seg ekstremt dyre ting. 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 timer siden):

Helt tragisk at hun henvender seg til sårbare kvinner med dårlig råd når hun nå kjøper ny bil som en frognerfrue. De alenemødrene jeg kjenner har enten ikke bil, eller en 10 år gammel bil som koster under 70.000 kr. 

Jeg har litt vanskelig for mennesker som endrer sine verdier og prinsipper over natta. Hun må gjerne bli en tynn frognerfrue som kjører rundt i en ny bil for min del, men da er det jo en helt annen målgruppe hun bør fokusere på. 

Må ikke glemme et hus til 15+ millioner, dyre møbler, dyr sminke og dyr mat som disse ostefatene hun ofte tilbereder,bare noen av ostene der koster mer enn et restaurant besøk. Blir helt bak mål ja ....

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (6 timer siden):

Må ikke glemme et hus til 15+ millioner, dyre møbler, dyr sminke og dyr mat som disse ostefatene hun ofte tilbereder,bare noen av ostene der koster mer enn et restaurant besøk. Blir helt bak mål ja ....

Hun har blitt akkurat den influenceren hun selv kjeftet på og bannet over for noen år siden. Da var  hun liksom en «annen type» influencer. Hakket over alle de andre, og ikke med dårlig innflytelse på kropp, mat, materielle ting.  (Enl henne selv). 
Til å bli kvalm av! 

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kinder skrev (16 timer siden):

Gikk innom for å se på Kristin sin snap nå, og det står annonse på snappene når hun er hos bilforhandleren. Og det er helt greit om denne bilen er sponset på en eller annen måte, men med tanke på hvilken følgeskare Kristin har rettet seg mot de siste årene (ensomme og fattige) skjønner jeg ikke helt hvorfor bilforhandleren valgte akkurat denne influenseren til å reklamere for Hongqi. 
 

Og ja, det blir for dumt å ha denne postkasse-fredag (eller hva hun nå kaller det), fordi hun gruer seg til regninger. Men akkurat dette begynte å bli litt for dumt for en stund siden. Hadde hun virkelig hatt så dårlig økonomi, hadde hun i det minste kjøpt seg en leilighet istedenfor et dyrt hus. 
 

For all del; det er ikke det at jeg mener at Kristin ikke fortjener denne suksessen hun har, jeg syns bare det blir for dumt at hun gir inntrykk av at hun har dårlig økonomi, samtidig som hun unner seg ekstremt dyre ting. 

Salget av Hongqi i Norge tok aldri av, de sliter skikkelig med å få solgt disse bilene.  Det er lite bil for mye penger. Det er derfor vi ser influensere som reklamerer for denne bilen. Så her er det to desperate parter som prøver å hjelpe hverandre.  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

simba80 skrev (13 minutter siden):

Salget av Hongqi i Norge tok aldri av, de sliter skikkelig med å få solgt disse bilene.  Det er lite bil for mye penger. Det er derfor vi ser influensere som reklamerer for denne bilen. Så her er det to desperate parter som prøver å hjelpe hverandre.  

Ja, men det hjelper uansett veldig lite å bruke en influenser som hovedsaklig retter seg mot enslige og fattige, om målet er å øke salget på Hongiq. Jeg ville satset på influensere med annen type følgerskare, om jeg skulle markedsført denne bilen iallfall. Men det er jo intet nytt at markedsføringsansvarlige i bedrifter gjør dårlig forarbeid når de velger seg influensere som skal reklamere for dem. Det virker som at mange av dem tror at influenser er influsenser; det er det samme hvem de bruker så lenge de har et visst antall følgere og engasjement i sine kanaler😅

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (21 minutter siden):

Ja, men det hjelper uansett veldig lite å bruke en influenser som hovedsaklig retter seg mot enslige og fattige, om målet er å øke salget på Hongiq. Jeg ville satset på influensere med annen type følgerskare, om jeg skulle markedsført denne bilen iallfall. Men det er jo intet nytt at markedsføringsansvarlige i bedrifter gjør dårlig forarbeid når de velger seg influensere som skal reklamere for dem. Det virker som at mange av dem tror at influenser er influsenser; det er det samme hvem de bruker så lenge de har et visst antall følgere og engasjement i sine kanaler😅

Ingen godt bemidlede kjøper denne bilen. Det er jo en fattigmannssuv med plastic fantastic feeling 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (14 minutter siden):

Ingen godt bemidlede kjøper denne bilen. Det er jo en fattigmannssuv med plastic fantastic feeling 

Mulig det, men jeg kjenner ingen fattige som tar seg råd til å kjøpe en bil for over 600.000… 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...