Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Tradegy skrev (2 minutter siden):

Høres ut som om hun har gått fra "Glow up", til "Blow up"... 🙈

Emosjonell raushet.. Det er jo som om en karakter fra "Parterapi" skulle sagt det  :ler:

«Throw up» neste?

Endret av Xmasclovn
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl
Sansa20 skrev (45 minutter siden):

Husk det er utdannet økonomer som kommer å holde foredrag

Det har du rett i. Det er fult lovlig og snakke av egne erfaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

De som er sårbare velger jo selv om de vil følge eller ikke. Ingen tvinges til og følge. Regner med de sårbare kan tenke selv de også. 

Ja selvfølgelig. Det vet du på vegne av alle ukjente, og beviser egentlig at slik er det ikke gjerne for nettopp deg selv😉 Alle sårbare mennesker blir ikke påvirket, dagens kommentar.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Xmasclovn said:

«Throw up» neste?

Den var god! :ler: Definitivt! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Wald86 skrev (30 minutter siden):

Nei. Det er faktisk ikke lov, når du blander det med reklame, og driver det man kaller direktesalg. Så dette skal rapporteres, og jeg regner med at hun får reaksjoner.

Hun har lov til og fortelle om sine personlige erfaringer  og opplevelser og har lov til å gi sine følgere gode råd. Det er det hun gjør. 

Hun kan fritt gi økonomisk råd  til sine følgere basert på egne erfaringer og folk som følger henne vet at hun ikke er økonom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauehode skrev (6 timer siden):

Hun har jo utdanning da, da hun ble oppdaget så var hun jo gymlærer på en skole, eller mener du det er dårlig kompetanse?

Kan du ikke ta alt i en post, istede for å lage tre innlegg? #spam

Derfor jeg spurte om hvilken kompetanse hun faktisk har. Det er greit nok å være gymlærer! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (32 minutter siden):

Disse turene er verre en Glow Up, spør du meg. Villedende reklame blandet med hensynsløs psykologisk påvirkning.

Det får være du og deres mening om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (1 time siden):

Disse turene er verre en Glow Up, spør du meg. Villedende reklame blandet med hensynsløs psykologisk påvirkning.

Hvorfor plager dette deg så mye ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (12 minutter siden):

Og ikke minst hva Daglige samtaler og inspirasjon går ut på. Kan det være anbefalinger av diverse produkter og tjenester? Hvem vet. Pris 30 400 kr Enkeltromstillegg: 6 862 kr Cant wait!

Vi får nok svar, for denne turen blir vi sikkert med på- gratis- på snap.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tripptrapp1 skrev (3 timer siden):

Sa du virkelig dette 🤯

Jepp. Skremmende. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (2 timer siden):

Enig. Og det viser jo bare at den unnskyldningen hun kom med i høst ikke var verdt noe som helst. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det firmaet, Viljareiser, har Henriette Lien som yogareiseleder, forteller meg egentlig det jeg trenger å vite om det firmaet. Lønnsomheten deres er dårlig, klart de trenger flere «likandes» influencere/kjendiser for å trekke til seg nye kundegrupper. Ensomme kvinner som er litt starstuck av TV-tryner/influencere,  kan jo virke som en god ide’. Jeg tror det ikke før jeg ser det, jeg tror disse har annet å bruke penger på. Men jeg kan ta feil og at påvirkningskraften til Gjelsvik er betydelig mht til å kaste penger etter henne og dermed også Vilja-reiser. 
https://www.proff.no/selskap/vilja-mer-enn-en-reise/sandvika/reiselivstjenester/IFPSMYY07RK-1

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat fra beskrivelse av vennskapsreisen til Altea:

»Vi har også med oss sjefsøkonom som forteller og lærer oss om smart sparing og hverdagsøkonomi. Det er dyrt å forsøke å være som alle andre og «følge» naboen. «Hvordan får vi mer penger», er hennes tittel på foredraget.»

Er det tull? Det er dyrt å forsøke å være som alle andre og «følge» naboen. KG LEVER jo av å påvirke andre til å leve mer som henne. Dette blir så dumt og hyklerisk at jeg har ikke ord.

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et innlysende svar: vi får mer penger om vi slutter å kaste dem etter influencere! 

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kollontaj said:

Jeg har et innlysende svar: vi får mer penger om vi slutter å kaste dem etter influencere! 

Hear hear 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...