Xmasclovn Skrevet 17. april #7261 Del Skrevet 17. april (endret) Tradegy skrev (2 minutter siden): Høres ut som om hun har gått fra "Glow up", til "Blow up"... 🙈 Emosjonell raushet.. Det er jo som om en karakter fra "Parterapi" skulle sagt det «Throw up» neste? Endret 17. april av Xmasclovn 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. april #7262 Del Skrevet 17. april Sansa20 skrev (45 minutter siden): Husk det er utdannet økonomer som kommer å holde foredrag Det har du rett i. Det er fult lovlig og snakke av egne erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 17. april #7263 Del Skrevet 17. april Heartgirl skrev (1 time siden): De som er sårbare velger jo selv om de vil følge eller ikke. Ingen tvinges til og følge. Regner med de sårbare kan tenke selv de også. Ja selvfølgelig. Det vet du på vegne av alle ukjente, og beviser egentlig at slik er det ikke gjerne for nettopp deg selv😉 Alle sårbare mennesker blir ikke påvirket, dagens kommentar. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. april #7264 Del Skrevet 17. april 36 minutter siden, Xmasclovn said: «Throw up» neste? Den var god! Definitivt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. april #7265 Del Skrevet 17. april (endret) . Endret 23. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. april #7266 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (30 minutter siden): Nei. Det er faktisk ikke lov, når du blander det med reklame, og driver det man kaller direktesalg. Så dette skal rapporteres, og jeg regner med at hun får reaksjoner. Hun har lov til og fortelle om sine personlige erfaringer og opplevelser og har lov til å gi sine følgere gode råd. Det er det hun gjør. Hun kan fritt gi økonomisk råd til sine følgere basert på egne erfaringer og folk som følger henne vet at hun ikke er økonom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. april #7267 Del Skrevet 17. april Sauehode skrev (6 timer siden): Hun har jo utdanning da, da hun ble oppdaget så var hun jo gymlærer på en skole, eller mener du det er dårlig kompetanse? Kan du ikke ta alt i en post, istede for å lage tre innlegg? #spam Derfor jeg spurte om hvilken kompetanse hun faktisk har. Det er greit nok å være gymlærer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 17. april #7268 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (32 minutter siden): Disse turene er verre en Glow Up, spør du meg. Villedende reklame blandet med hensynsløs psykologisk påvirkning. Det får være du og deres mening om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. april #7269 Del Skrevet 17. april https://viljareiser.no/ledere/kristin-gjelsvik Det e iallfall et interessant konsept. Host. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. april #7270 Del Skrevet 17. april Kollontaj skrev (37 minutter siden): https://viljareiser.no/ledere/kristin-gjelsvik Det e iallfall et interessant konsept. Host. Helt klart. Jeg er mest spent på den relasjonsbyggingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 17. april #7271 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (1 time siden): Disse turene er verre en Glow Up, spør du meg. Villedende reklame blandet med hensynsløs psykologisk påvirkning. Hvorfor plager dette deg så mye ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. april #7272 Del Skrevet 17. april (endret) . Endret 23. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. april #7273 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (12 minutter siden): Og ikke minst hva Daglige samtaler og inspirasjon går ut på. Kan det være anbefalinger av diverse produkter og tjenester? Hvem vet. Pris 30 400 kr Enkeltromstillegg: 6 862 kr Cant wait! Vi får nok svar, for denne turen blir vi sikkert med på- gratis- på snap. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 17. april #7274 Del Skrevet 17. april Tripptrapp1 skrev (3 timer siden): Sa du virkelig dette 🤯 Jepp. Skremmende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 17. april #7275 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (2 timer siden): Disse turene er verre en Glow Up, spør du meg. Villedende reklame blandet med hensynsløs psykologisk påvirkning. Enig. Og det viser jo bare at den unnskyldningen hun kom med i høst ikke var verdt noe som helst. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. april #7276 Del Skrevet 17. april At det firmaet, Viljareiser, har Henriette Lien som yogareiseleder, forteller meg egentlig det jeg trenger å vite om det firmaet. Lønnsomheten deres er dårlig, klart de trenger flere «likandes» influencere/kjendiser for å trekke til seg nye kundegrupper. Ensomme kvinner som er litt starstuck av TV-tryner/influencere, kan jo virke som en god ide’. Jeg tror det ikke før jeg ser det, jeg tror disse har annet å bruke penger på. Men jeg kan ta feil og at påvirkningskraften til Gjelsvik er betydelig mht til å kaste penger etter henne og dermed også Vilja-reiser. https://www.proff.no/selskap/vilja-mer-enn-en-reise/sandvika/reiselivstjenester/IFPSMYY07RK-1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Globus Skrevet 17. april #7277 Del Skrevet 17. april Sitat fra beskrivelse av vennskapsreisen til Altea: »Vi har også med oss sjefsøkonom som forteller og lærer oss om smart sparing og hverdagsøkonomi. Det er dyrt å forsøke å være som alle andre og «følge» naboen. «Hvordan får vi mer penger», er hennes tittel på foredraget.» Er det tull? Det er dyrt å forsøke å være som alle andre og «følge» naboen. KG LEVER jo av å påvirke andre til å leve mer som henne. Dette blir så dumt og hyklerisk at jeg har ikke ord. 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. april #7278 Del Skrevet 17. april Jeg har et innlysende svar: vi får mer penger om vi slutter å kaste dem etter influencere! 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøytral-80 Skrevet 17. april #7279 Del Skrevet 17. april 27 minutter siden, Kollontaj said: Jeg har et innlysende svar: vi får mer penger om vi slutter å kaste dem etter influencere! Hear hear 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. april #7280 Del Skrevet 18. april Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå