Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sansa20 skrev (2 timer siden):

Hva er galt med å ha en tur der man kan stifte nye bekjentskaper ?  Og det er flere influencere  som har reiser .  

Det er fordi disse antiinfluencerne og Kristin sine kritikere ikke henger med på at vi har kommet til 2024 at influenceryrket har kommet for og bli.

Det tåles ikke at Kristin er hardtarbeidende i sitt yrke og at hun fremstår som ærlig og oppriktig 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TrixieLeeMiller skrev (7 minutter siden):

Det du skriver faller på sin egen urimelighet. Det er flere reiseoperatører som arrangerer reiser hvor man reiser alene, men i en gruppe (Carpe Diem, AllerTravel, Ving osv.). Der legger man opp til å bli kjent og få "venner for livet" i forbindelse med ferie. Dersom det er eneste grunnen til å reise antar jeg at du og andre hadde oppsøkt dette aktivt. Istedenfor reklamerer Kristin for en "venninnetur" og du og andre melder dere på. For all del, det er ingenting galt i det, men la vær å si at du ikke blir påvirket. Det gjentas til det kjedsommelige og er strengt talt ikke tilfelle.

Jeg håper turen blir fin for deg, og er alt du forventer at den skal være. 

Jeg er ingen "hater", men etter fadesen med Glow up kurset, falt hele troverdigheten til Kristin for min del. Hun har alltid vært en sterk og nødvendig stemme i en forkvaklet bransje, men nå er hun dessverre blitt en av de usunne profilene i bransjen som hun selv problematiserte. 

Dette glow up kurset var feil som ble gjort og det har Kristin inneømmet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrixieLeeMiller skrev (8 minutter siden):

Det du skriver faller på sin egen urimelighet. Det er flere reiseoperatører som arrangerer reiser hvor man reiser alene, men i en gruppe (Carpe Diem, AllerTravel, Ving osv.). Der legger man opp til å bli kjent og få "venner for livet" i forbindelse med ferie. Dersom det er eneste grunnen til å reise antar jeg at du og andre hadde oppsøkt dette aktivt. Istedenfor reklamerer Kristin for en "venninnetur" og du og andre melder dere på. For all del, det er ingenting galt i det, men la vær å si at du ikke blir påvirket. Det gjentas til det kjedsommelige og er strengt talt ikke tilfelle.

Jeg håper turen blir fin for deg, og er alt du forventer at den skal være. 

Jeg er ingen "hater", men etter fadesen med Glow up kurset, falt hele troverdigheten til Kristin for min del. Hun har alltid vært en sterk og nødvendig stemme i en forkvaklet bransje, men nå er hun dessverre blitt en av de usunne profilene i bransjen som hun selv problematiserte. 

Bra innlegg.

Hyggelig for hun at hun skal på en tur i seg selv,  og at hun trenger nye bekjentskaper og har 2 barn. Helt forståelig. Men da finnes det et hav av andre muligheter, der det ikke står en enkelt person som frister med "få deg venninne" "møt inspirasjons kvinnen Kristin"  altså de som reiser velger dette for å møte Kristin, jeg har ingen tro på noe annet. 

Endret av M.H85
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/13/2024 at 4:42 PM, M.H85 said:

Det vil jeg kalle diett ja! Er enig med hun. Hun spiser jo kun det, og sier selv hun aldri rører godteri etc,kun i selskap og da vet man jo alle at man "må" ta et kakestykke er liksom rart å sitte spise en daddel når bestemor fyller bursdag. Hun spiser kun ellers dadler for søtsuget sier hun..dadler gir meg diaré nærmest, perfekt tips for gjerne anorektikere å bare spise dadler🤷 Så alt i alt å kun spise dadler, knekkebrød og gresk yoghurt er en DIETT jo! Og gresk yoghurt har jeg aldri smakt,men antar den er kjempe sunn og ikke som god morgen yoghurt?? Får være så mye på diett hun vil,men ikke påstå det hun spiser er normalt kosthold hver eneste dag for de fleste😅😅nope!

Jeg derimot syns ikke det er diett, men et ganske vanlig kosthold. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig vanlig at man går opp og ned her i livet, tror jeg. Har svinget opp og ned 20 kg 😄 Man får jo virkelig høre det også når man har gått ned. Nei, nå er du såå tynn, nå må du legge på deg 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, TrixieLeeMiller said:

Det du skriver faller på sin egen urimelighet. Det er flere reiseoperatører som arrangerer reiser hvor man reiser alene, men i en gruppe (Carpe Diem, AllerTravel, Ving osv.). Der legger man opp til å bli kjent og få "venner for livet" i forbindelse med ferie. Dersom det er eneste grunnen til å reise antar jeg at du og andre hadde oppsøkt dette aktivt. Istedenfor reklamerer Kristin for en "venninnetur" og du og andre melder dere på. For all del, det er ingenting galt i det, men la vær å si at du ikke blir påvirket. Det gjentas til det kjedsommelige og er strengt talt ikke tilfelle.

Jeg håper turen blir fin for deg, og er alt du forventer at den skal være. 

Jeg er ingen "hater", men etter fadesen med Glow up kurset, falt hele troverdigheten til Kristin for min del. Hun har alltid vært en sterk og nødvendig stemme i en forkvaklet bransje, men nå er hun dessverre blitt en av de usunne profilene i bransjen som hun selv problematiserte. 

Jeg har lyst på en sånn tur, og vurderer Kristin sin, fordi der antar jeg jeg vet hva slags folk som kommer. Det vet jeg ikke med de andre turene. Men jeg har ikke tid eller råd til sånt nå. Kanskje jeg får det i gave fra mannen etterhvert, men da kan det jo være hva som helst av leverandører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Sitron skrev (Akkurat nå):

Jeg derimot syns ikke det er diett, men et ganske vanlig kosthold. 

 

Det må du gjerne mene. Jeg er uenig i den grad at det faktisk er en diett når vanlig pizzabunn alltid er byttet ut med noe cottage cheese(?), vaflene er aldri helt vanlige men grønsaks vafler, all godteri er byttet ut med dadler. Bare den sunneste yoghurten Gresk yoghurt. Aldri brød,kun sunneste rug knekkebrød som jeg selv slanket meg på for mange år siden.  Hver eneste dag spiser hun det samme! For dette dokumenterer hun grundig av en eller annen grunn,behovet for å vise alt hun spiser??🙈

For all del, ingen super slanke kur/anorektisk kosthold dette,men vil kalle det en diett allikevel! Vet ikke med deg,men tror de aller fleste lager vanlige vafler en gang i blant,men neida her er alt byttet ut med grønnsaker.  Synes det er ekstremt. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, M.H85 said:

Det må du gjerne mene. Jeg er uenig i den grad at det faktisk er en diett når vanlig pizzabunn alltid er byttet ut med noe cottage cheese(?), vaflene er aldri helt vanlige men grønsaks vafler, all godteri er byttet ut med dadler. Bare den sunneste yoghurten Gresk yoghurt. Aldri brød,kun sunneste rug knekkebrød som jeg selv slanket meg på for mange år siden.  Hver eneste dag spiser hun det samme! For dette dokumenterer hun grundig av en eller annen grunn,behovet for å vise alt hun spiser??🙈

For all del, ingen super slanke kur/anorektisk kosthold dette,men vil kalle det en diett allikevel! Vet ikke med deg,men tror de aller fleste lager vanlige vafler en gang i blant,men neida her er alt byttet ut med grønnsaker.  Synes det er ekstremt. 

Jeg tror vi er de eneste i vennegjengen som lager vanlige vafler, iallfall av de med barn. Det er nemlig veldig populært med sunne vafler til barn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (2 timer siden):

Jeg foreslår at du sender henne en mail og spør henne, jeg. 

Eller så er Funkygine et dårlig eksempel på noen som har mer kompetanse enn andre influensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (20 timer siden):

Når de fire influencerne jeg følger sitter og reklamerer for noe så blar jeg fort over. Til meg virker det stikk motsatt at jeg får ikke lyst på og kjøpe det. 

De må ha noe  og leve av og det er jo alltid noen som kjøper det de reklamerer for. 

Slik er det med reklamer på tv også. En ser en reklame flere ganger til slutt så vil noen kjøpe produktet. 

Noe påvirket er du tydeligvis siden du har kjøpt tur med Kristin, og er totalt blind for at det finnes noe negativt og kritikkverdig ved influenserbransjen. Egentlig framstår du som et strålende eksempel på at influensere lykkes med det de driver med. 

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (1 time siden):

Jeg tror vi er de eneste i vennegjengen som lager vanlige vafler, iallfall av de med barn. Det er nemlig veldig populært med sunne vafler til barn. 

Som mor til 4 barn har jeg de siste 16 årene ALDRI sett en eneste grønsak lappe eller vaffel på skole avslutning, SFO ,barnehage arrangement,17 mai på skolen, forening eller på en søndags cafe eller bakeri🤣 Aldri sett noe annet enn vanlige vafler.  Så det sier meg at de aller fleste Ola nordmann foretrekker den gode søte kaloririke vaffelen gitt.  Grønsaker spises separat utenom til tilbehør middag eller som snacks som oftest.  Så har man vel unntakene da......

Endret av M.H85
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, M.H85 said:

Som mor til 4 barn har jeg de siste 16 årene ALDRI sett en eneste grønsak lappe eller vaffel på skole avslutning, SFO ,barnehage arrangement,17 mai på skolen, forening eller på en søndags cafe eller bakeri🤣 Aldri sett noe annet enn vanlige vafler.  Så det sier meg at de aller fleste Ola nordmann foretrekker den gode søte kaloririke vaffelen gitt.  Grønsaker spises separat utenom til tilbehør middag eller som snacks som oftest.  Så har man vel unntakene da......

Ja, det var sånn du sier for 2 år siden, men nå er det så viktig med sunne vafler/pannekaker.  Null sukker, null ferdigmat osv. Jeg blir sprø. Har barn under 10 da, så mulig det er en greie med de små barna. Selv barnehagen har sluttet med det jeg kaller normal mat fordi andre foreldre ikke vil ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Sitron skrev (Akkurat nå):

Ja, det var sånn du sier for 2 år siden, men nå er det så viktig med sunne vafler/pannekaker.  Null sukker, null ferdigmat osv. Jeg blir sprø. Har barn under 10 da, så mulig det er en greie med de små barna. Selv barnehagen har sluttet med det jeg kaller normal mat fordi andre foreldre ikke vil ha det.

Så rart. Her følger barnehagene den enkle vanlige brødskive varianten,sikkert også pga økonomi...

Samme med matpakker,har 3 i skolen. Noen har gjerne med salat av og til,men ingenting utkonkurrerer brødskiven. Det enkle ofte det beste.

Når det er sagt så synes jeg det er helt topp å putte grønsaker inn i både middag og snacks,men vaffel osv?? Nei takk. 

Hva slags mat serverer barnehagen da? Her er det ingen vanlige barnehager som ikke serverer brødmat og tomatsuppe for å si det slik. Da tenker jeg på vanlige kommunale bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det er fordi disse antiinfluencerne og Kristin sine kritikere ikke henger med på at vi har kommet til 2024 at influenceryrket har kommet for og bli.

Det tåles ikke at Kristin er hardtarbeidende i sitt yrke og at hun fremstår som ærlig og oppriktig 😊

Hun fremstår ærlig og oppriktig for DEG. For meg fremstår hun kynisk. Men jeg er enig i at hun er god i jobben sin, for noen lar seg tydeligvis påvirke, unnskyld, jeg mener selvfølgelig inspirere, til å kjøpe tingene hun reklamerer for.

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Felis skrev (8 minutter siden):

Hun fremstår ærlig og oppriktig for DEG. For meg fremstår hun kynisk. Men jeg er enig i at hun er god i jobben sin, for noen lar seg tydeligvis påvirke, unnskyld, jeg mener selvfølgelig inspirere, til å kjøpe tingene hun reklamerer for.

Hun er ikke kynisk men inspirerende, ærlig og hun er seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (31 minutter siden):

Som mor til 4 barn har jeg de siste 16 årene ALDRI sett en eneste grønsak lappe eller vaffel på skole avslutning, SFO ,barnehage arrangement,17 mai på skolen, forening eller på en søndags cafe eller bakeri🤣 Aldri sett noe annet enn vanlige vafler.  Så det sier meg at de aller fleste Ola nordmann foretrekker den gode søte kaloririke vaffelen gitt.  Grønsaker spises separat utenom til tilbehør middag eller som snacks som oftest.  Så har man vel unntakene da......

Som veganer selv får mine to kun vegansk mat hjemme her. Nå har jeg vært veganer siden jeg var 25 år. Mine barn får null sukker. 
 

Heia Kristin som tenker på kosten til sitt barn. Her har flere mye og lære av henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (19 minutter siden):

Så rart. Her følger barnehagene den enkle vanlige brødskive varianten,sikkert også pga økonomi...

Samme med matpakker,har 3 i skolen. Noen har gjerne med salat av og til,men ingenting utkonkurrerer brødskiven. Det enkle ofte det beste.

Når det er sagt så synes jeg det er helt topp å putte grønsaker inn i både middag og snacks,men vaffel osv?? Nei takk. 

Hva slags mat serverer barnehagen da? Her er det ingen vanlige barnehager som ikke serverer brødmat og tomatsuppe for å si det slik. Da tenker jeg på vanlige kommunale bhg.

I barnehagen der min yngste går har jeg gitt beskjed om at jeg lager matpakkene med vegansk mat. Aldri i livet om mitt barn skak få i seg alt sukker og dritt fra kneippbrødet de serverer som lunch i barnehagen. Burde blitt forbudt med og gi kneippbrød i barnehager. 

De har pålegg med sukker i. Vi foreldre har tatt det opp men de sier de ikke har råd til og gi barna grovbrød. 
 

Valget var lett nemlig og nekte at mitt barn spiser av barnehagens mat. 


 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Eller så er Funkygine et dårlig eksempel på noen som har mer kompetanse enn andre influensere. 

Hun har jo utdanning da, da hun ble oppdaget så var hun jo gymlærer på en skole, eller mener du det er dårlig kompetanse?

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Valget var lett nemlig og nekte at mitt barn spiser av barnehagens mat. 

Kan du ikke ta alt i en post, istede for å lage tre innlegg? #spam

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...