M.H85 Skrevet 10. april #7041 Del Skrevet 10. april K_mb skrev (17 minutter siden): Et kjapt googlesøk sier at det er 5 år i mellom de (86 og 91). 5 år er en helt vanlig aldersforskjell, og det er ingen som roper høyt om aldersforskjell hvis dama er 21 og mannen 26. De var unge mennesker i 20-årene begge to. 5 år er mye nok i den alderen om det er dama som er eldst. Hvorfor? For menn bruker generelt lengre tid modnes. Jeg hadde 2 barn som 26åring. De fleste er mer modne i hodet da,skjer mye på 5 år fra 21 til 26 som regel iallefall ved normale tilfeller😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 10. april #7042 Del Skrevet 10. april M.H85 skrev (Akkurat nå): 5 år er mye nok i den alderen om det er dama som er eldst. Hvorfor? For menn bruker generelt lengre tid modnes. Jeg hadde 2 barn som 26åring. De fleste er mer modne i hodet da,skjer mye på 5 år fra 21 til 26 som regel iallefall ved normale tilfeller😅 Joda, vet godt at gutter/menn modnes senere en kvinner, men synes allikevel ikke aldersforskjellen er oppsiktsvekkende. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. april #7043 Del Skrevet 10. april K_mb skrev (Akkurat nå): Joda, vet godt at gutter/menn modnes senere en kvinner, men synes allikevel ikke aldersforskjellen er oppsiktsvekkende. Neida ikke oppsiktsvekkende forskjell ,det ble prat om det i sammenheng med at hun fremstår kontrollerende og som alle vet stor i kjeften,samt at eksen er jo i dag ca 32 år og mulig like umoden😅 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 10. april #7044 Del Skrevet 10. april M.H85 skrev (Akkurat nå): Neida ikke oppsiktsvekkende forskjell ,det ble prat om det i sammenheng med at hun fremstår kontrollerende og som alle vet stor i kjeften,samt at eksen er jo i dag ca 32 år og mulig like umoden😅 Det kan jeg være enig i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 10. april #7045 Del Skrevet 10. april (endret) . Endret 13. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. april #7046 Del Skrevet 10. april (endret) Wald86 skrev (6 minutter siden): Det går på mental alder. I min bok. Men de er like oppmerksomhetskåte. Og de møttes på et reality-show. Der var kanskje Gjelsvik en av de eldste? Det sier kanskje noe om henne også. Jeg skjønner lite av at en voksen kvinne med mange år som butikksjef blir med i reality, og så blir influencer. Men jeg tror kanskje det var ment som et ledd for å starte egen business. Den som gikk konkurs. Planen var i utgangspunktet god. For der ser jeg meningen med en slik deltagelse. Bli kjent, og starte business, som markedsføres gjennom sosiale medier. Da kan man fint separere privatliv fra business. Og man trenger ikke daglig stå og utlevere seg selv og nær familie med sminkekost rett ut av dusjen, og vinglass og ubetalte regninger og angst og ja...alt sammen. Dennis har ikke samme planen...målet..., og det kyniske... Han er bare en noe enkel partygutt ,tror ikke han tenker så langt....trør i noen salater,men tror ikke han tenker så mye😅 Kristin derimot....kynisk som få når det gjelder melke for 💵💲. Spiller på sårbarheten til mennesker....Ekstrovert selger deluxe...vet veldig godt hva hun driver med...smart dame på feil måte. Endret 10. april av M.H85 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 10. april #7047 Del Skrevet 10. april (endret) . Endret 13. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 10. april #7048 Del Skrevet 10. april K_mb skrev (4 timer siden): Et kjapt googlesøk sier at det er 5 år i mellom de (86 og 91). 5 år er en helt vanlig aldersforskjell, og det er ingen som roper høyt om aldersforskjell hvis dama er 21 og mannen 26. De var unge mennesker i 20-årene begge to. Dama er som regel mer moden. Er der det ligger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 10. april #7049 Del Skrevet 10. april skruf skrev (På 9.4.2024 den 11.33): Eldre dame? 6 års aldersforskjell er ingenting når man er voksen Merkelig nok så reageres det ikke når en voksen mann blir sammen med ei 6 år yngre kvinne Andre veien derimot….da reageres det. Selv moren til Dennis tok Kristin sin side og var opprørt over sønnens handlinger. Det var ikke snakk om 1 tilfelle av utroskap da han flyttet til Stavanger for å starte opp en pub, men flere tilfeller. Og det som gjorde det ekstra vondt for Kristin var at «alle» visste at han lå rundt, men ingen sa noe til henne. Og man setter seriøst ikke barnet sitt i første rekke når man heller bråbestemmer seg for å dra til Riga i påsken med nykjæresten i stedet for å ha samvær. Godt at barnet har farmor og farfar som stiller opp, men moren til Dennis ble selv overrasket at han droppet samvær. Den som blir skadelidende er barnet som er hos besteforeldre og venter på at pappa skal komme, men så kommer ikke pappa likevel. Barnet her er også så gammelt at det vil stille spørsmål hvorfor pappa ikke kommer. Og den følelsen av å bli valgt bort pga pappa heller reiser på ferie enn å være sammen med barnet blir vondere jo eldre barnet blir. Selv om besteforeldrene er superflinke med barnet så kan de likevel ikke erstatte tid sammen med pappaen. Jøss - her var det mye informasjon - kjenner du dem godt siden du VET alt dette?? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 10. april #7050 Del Skrevet 10. april K_mb skrev (5 timer siden): Et kjapt googlesøk sier at det er 5 år i mellom de (86 og 91). 5 år er en helt vanlig aldersforskjell, og det er ingen som roper høyt om aldersforskjell hvis dama er 21 og mannen 26. De var unge mennesker i 20-årene begge to. Men vi elsker jo fremdeles dobbeltmoralen mot kvinner i 2024.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 10. april #7051 Del Skrevet 10. april (endret) . Endret 13. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 10. april #7052 Del Skrevet 10. april Wald86 skrev (Akkurat nå): De fleste har vel gjort rede for at det ikke er aldersforskjellen, men hvor de sto i livet som var noe skjevt. Noe som gjelder begge veier. Hva synes du om at Gjelsvik innrømmer å ha slått han, og ble aggressiv hvis det ikke var ryddet slik hun vil at det skal ryddes? Er det greit at kvinner slår menn? Hvordan tok du dobbeltmoral rundt aldersforskjell, til å handle om vold? Selvsagt er det ikke greit med vold? Litt av et hopp du gjorde der! Imponerende hopp, faktisk! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 10. april #7053 Del Skrevet 10. april (endret) . Endret 13. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 10. april #7054 Del Skrevet 10. april Wald86 skrev (Akkurat nå): Det er en dobbeltmoral som ser ut til å gjelde for kvinner. Ingen reagerte da hun uttalte dette. Det ble ledd bort. Og den videoen var oppstarten til diskusjon rundt aldersforskjellen og grad av modenhet. altså en stor del av diskusjonen de siste sidene i tråden. Ja, men nå nevnte jo ikke jeg et ord om vold i hjemmet, ei heller dobbeltmoral rundt partnervold utført av kvinner, så det var totalt irrelevant av deg å kontre tilbake med det. Partnervold har ikke noe med modenhet å gjøre, i det hele tatt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. april #7055 Del Skrevet 10. april Wald86 skrev (14 minutter siden): De fleste har vel gjort rede for at det ikke er aldersforskjellen, men hvor de sto i livet som var noe skjevt. Noe som gjelder begge veier. Hva synes du om at Gjelsvik innrømmer å ha slått han, og ble aggressiv hvis det ikke var ryddet slik hun vil at det skal ryddes? Er det greit at kvinner slår menn? Hva om det hadde vært han (Dennis) som LO i den videoen og spøkte med at han ble jo rasende av og til og da slo han henne litt 🤔🤔🤔???? Men hun slo. Hun var kontrollerende. Helt OK da👏🏽 Halleluja.... 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 10. april #7056 Del Skrevet 10. april (endret) . Endret 13. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. april #7057 Del Skrevet 10. april Wald86 skrev (2 minutter siden): I den videoen fremstår hun som en slags streng og voldelig morsfigur. Forstyrrende hele klippet. Og det at hun nå snakker om at hun har vært utsatt for gaslighting og psykisk vold... Det fremstår andre veien i dette klippet. Ikke til å komme unna. Ja det diskuterte jeg med noen i Dennis tråden som syntes fryktelig synd i Kristin som var utsatt for psykisk vold🙈 Et menneske som er utsatt for psykisk vold sitter ikke slik å oppfører/prater slik som henne generelt og i videoen viser dette godt. Da hadde hun vært noe mer kuet for å si det slik. Så ble det slengt i samme tråd at han var jo en utro drittsekk, og sikkert det men det har ingenting med psykisk vold å gjøre,det har med vanlig kåtskap kombinert med egoisme å gjøre og alle typer mennesker kan være utro egentlig,men noen blander sammen alt bare fordi en mann har vært utro.😂Lite kunnskap om psykisk vold,det er litt provoserende når folk kaster ut de ordene her og der når det faktisk er et meget alvorlig , og for mange et ødelagt liv i mange år etter å ha vært utsatt for dette!! Dennis er som jeg har sagt en slags fri fugl ,garantert umoden men langt fra en mann som driver psykisk vold. Utifra storyen hans i dag beskriver han seg nemlig akkurat som det jeg beskriver, en flanør😅 Mens Kristin beveger seg stadig inn på tema hun vet lite om, å spyr ut for å treffe sårbarheten i mennesker 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 10. april #7058 Del Skrevet 10. april Margit777 skrev (1 time siden): Dama er som regel mer moden. Er der det ligger. Det har jeg besvart i et annet innlegg at jeg er klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 10. april #7059 Del Skrevet 10. april (endret) . Endret 13. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 10. april #7060 Del Skrevet 10. april M.H85 skrev (2 minutter siden): Ja det diskuterte jeg med noen i Dennis tråden som syntes fryktelig synd i Kristin som var utsatt for psykisk vold🙈 Et menneske som er utsatt for psykisk vold sitter ikke slik å oppfører/prater slik som henne generelt og i videoen viser dette godt. Da hadde hun vært noe mer kuet for å si det slik. Så ble det slengt i samme tråd at han var jo en utro drittsekk, og sikkert det men det har ingenting med psykisk vold å gjøre,det har med vanlig kåtskap kombinert med egoisme å gjøre og alle typer mennesker kan være utro egentlig,men noen blander sammen alt bare fordi en mann har vært utro.😂Lite kunnskap om psykisk vold,det er litt provoserende når folk kaster ut de ordene her og der når det faktisk er et meget alvorlig , og for mange et ødelagt liv i mange år etter å ha vært utsatt for dette!! Dennis er som jeg har sagt en slags fri fugl ,garantert umoden men langt fra en mann som driver psykisk vold. Utifra storyen hans i dag beskriver han seg nemlig akkurat som det jeg beskriver, en flanør😅 Mens Kristin beveger seg stadig inn på tema hun vet lite om, å spyr ut for å treffe sårbarheten i mennesker Jeg var nok en av de du sikter til her.. Og du ville nok ikke mistenkt min far for psykisk vold heller, for jammen er han sjarmerende og blid. Men jaggu går det an å være både psykisk voldelig, utro og umoden. Igjen, jeg sier ikke at det HAR skjedd, men syns jo fremdeles at det er rart at du er så påståelig for at det aldri kan ha skjedd. Virker jo ikke som du er så kunnskapsrik rundt dette med psykisk vold, som du kanskje selv mener? Det er helt greit å være kritisk til Kristin og hva hun formidler, samt hvordan hun formidler det, det er også helt greit å være kritisk til hvordan hun drifter Gjelsvik AS, og manglende etikk og moral rundt henne som bedrift. Men man skal være veldig forsiktig med å påstå at noen ikke har vært utsatt for psykisk vold, bare fordi det ikke passer inn med hvordan DU mener man skal oppføre seg (kuet, redd, tilbaketrukket osv). Jeg er ikke en "fan" av Kristin, heller ikke av Dennis. Jeg er like kritisk til vold mot Dennis, som jeg er kritisk til eventuell psykisk vold mot Kristin. Jeg er også like kritisk til de begge to, for å ta oppvasken offentlig, når et barn er involvert. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå