Dottie Skrevet 23. juli 2022 #2261 Del Skrevet 23. juli 2022 solietta skrev (4 minutter siden): Er så trist å se hvor tungt Kristin har det fortiden , i forhold til han som lever i Stavanger. Stakkars Kristin. Jeg tror han og har det tungt. Han skrev jo et innlegg om at hvis noen spurte han hvordan han hadde det, så kom han til å svare: «bra», men at det ikke betydde at det var sant. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 24. juli 2022 #2262 Del Skrevet 24. juli 2022 Dottie skrev (9 timer siden): Jeg tror han og har det tungt. Han skrev jo et innlegg om at hvis noen spurte han hvordan han hadde det, så kom han til å svare: «bra», men at det ikke betydde at det var sant. Det ser absolutt ikke slikt ut på instagram. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 24. juli 2022 #2263 Del Skrevet 24. juli 2022 Hvor skal Kristin bo? Blir hun i Drammen eller flytter hun til Oslo igjen? Bor ikke moren i Bærum? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 24. juli 2022 #2264 Del Skrevet 24. juli 2022 Klump skrev (10 minutter siden): Hvor skal Kristin bo? Blir hun i Drammen eller flytter hun til Oslo igjen? Bor ikke moren i Bærum? Flytter nermer moren 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 25. juli 2022 #2265 Del Skrevet 25. juli 2022 Det står fortsatt at de er forlovet på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 25. juli 2022 #2266 Del Skrevet 25. juli 2022 Hallepalle2 skrev (På 22.7.2022 den 12.56): Jeg vil gjerne vite hvilke av kategoriene mitt innlegg kom under siden det ble slettet? Jeg påpekte en sunn kropp uten fokus på rumpe, pupper og syltynn midje. Hva var krenkende, spekulativt eller ryktespredende med det? Kanskje du kommenterte på en kommentar som ble moderert vekk. Da forsvinner innlegget ditt automatisk. Mitt gjorde det samme 🤷♀️ Ellers enig i at takhøyden for hva som er greit å skrive her inne varierer mye fra tråd til tråd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. juli 2022 #2267 Del Skrevet 25. juli 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 27. juli 2022 #2268 Del Skrevet 27. juli 2022 Nå skal jeg ikke bagatellisere et brudd, for det vet vi fleste av oss at er tøft. Tipper hun kommer til å klare seg helt fint. Er ikke alle som har masse gode folk rundt seg, god økonomi, råd og fritid til å reise masse og pleie seg selv, penger til livscoach osv. To sett besteforeldre som stiller masse opp har hun også. Og mulighet som nå til å ta noen netter på hotell.Og mulighet til å flytte hvor hun vil (mange blir låst til et sted fordi begge vil bo nært barnet). Det er nok et hakk verre for de som får ødelagt økonomi, full jobb, aldri fri, ingen tid eller penger til seg selv osv. Aldri greit med brudd, selvfølgelig. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 27. juli 2022 #2269 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) Jeg sjekka opp og fikk svaret mitt. Endret 27. juli 2022 av PissiPus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 27. juli 2022 #2270 Del Skrevet 27. juli 2022 PissiPus skrev (2 minutter siden): Jeg skjønte ikke helt det hun sa på story i dag om at barnefar kan si imot dersom mor flytter bort med barnet, så derfor er hun glad hun ikke hadde flyttet til Stavanger enda. Men blir det ikke samme greia med mannen da? Dennis som har flytta til Stavanger? Og er det ikke langt mellom Drammen og Bærum, som hun skal flytte til? Hvorfor er det en ok distanse å flytte, men ikke fra Stavanger til Bærum, som det hadde blitt om hun allerede hadde flyttet. (Jeg er kanskje på bærtur, siden jeg bor nordover og ikke aner distansene mellom stedene som nevnes). Drammen - Bærum er ca 30 minutter, litt avhengig av trafikk og hvor på de ulike stedene man bor, så det er helt overkommelig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 27. juli 2022 #2271 Del Skrevet 27. juli 2022 solietta skrev (På 23.7.2022 den 21.27): Er så trist å se hvor tungt Kristin har det fortiden , i forhold til han som lever i Stavanger. Stakkars Kristin. Vi takler ting forskjellig. Hadde jeg blitt singel nå så hadde jeg nok dratt på byen og druknet sorgene mine i meningsløs sex 🙊 når jeg har opplevd kriser kan min måte å takle situasjonen være med på å ødelegge mer for meg selv, og trykke meg selv ned enda lengre enn å bruke tiden fornuftig og ta gode valg for meg selv. Når jeg har vært klar for å ta tak i ting så har jeg gjerne selv vært den som har gjort situasjonen enda verre for meg enn nødvendig. Andre har gjerne kun sett egoistiske og hensynsløse valg De kan tro at jeg ikke bryr meg og "lever" livet, men det er ingen andre som er styggere mot meg enn meg selv og det er en veldig upraktisk måte å takle ting på ved å måtte nå bunnen før jeg klarer å snu. I mens jeg velger å ta på meg en maske som skjuler at jeg råtner innvendig, så er det ingen som ser hvor dårlig jeg har det, utenom de som faktisk kjenner meg, som vet hvordan jeg velger å "rømme". Så alt man ser er ikke fakta! 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. juli 2022 #2272 Del Skrevet 27. juli 2022 Avstanden er stor med tanke på barnet, men Jar og Lar bor også 50 mil unna hverandre. Likevel er de mye sammen. Feirer jul, weekender og sommerferier sammen + Jar hjalp hun med å pusse opp leiligheten. Når de er mye sammen kan de lett finne sammen igjen også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 27. juli 2022 #2273 Del Skrevet 27. juli 2022 Xstrella skrev (4 minutter siden): Avstanden er stor med tanke på barnet, men Jar og Lar bor også 50 mil unna hverandre. Likevel er de mye sammen. Feirer jul, weekender og sommerferier sammen + Jar hjalp hun med å pusse opp leiligheten. Når de er mye sammen kan de lett finne sammen igjen også. De finner vel en ordning begge to som er til beste for alle parter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 27. juli 2022 #2274 Del Skrevet 27. juli 2022 Xstrella skrev (6 minutter siden): Avstanden er stor med tanke på barnet, men Jar og Lar bor også 50 mil unna hverandre. Likevel er de mye sammen. Feirer jul, weekender og sommerferier sammen + Jar hjalp hun med å pusse opp leiligheten. Når de er mye sammen kan de lett finne sammen igjen også. Hvem er Jar og Lar?🙈 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 27. juli 2022 #2275 Del Skrevet 27. juli 2022 Innsidenut skrev (1 minutt siden): Hvem er Jar og Lar?🙈 John Arne og Louise Angelica Riise😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. juli 2022 #2276 Del Skrevet 27. juli 2022 Plengionika skrev (2 timer siden): Drammen - Bærum er ca 30 minutter, litt avhengig av trafikk og hvor på de ulike stedene man bor, så det er helt overkommelig. Ja det er ikke lange veien. Men hun vil tydeligvis bo enda nærmere mor og bror. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. juli 2022 #2277 Del Skrevet 27. juli 2022 Xstrella skrev (2 timer siden): Avstanden er stor med tanke på barnet, men Jar og Lar bor også 50 mil unna hverandre. Likevel er de mye sammen. Feirer jul, weekender og sommerferier sammen + Jar hjalp hun med å pusse opp leiligheten. Når de er mye sammen kan de lett finne sammen igjen også. Ja , Kan jo være at Kristin og Dennis finner tilbake til hverandre senere 😄👍🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 27. juli 2022 #2278 Del Skrevet 27. juli 2022 Viki6 skrev (5 timer siden): Nå skal jeg ikke bagatellisere et brudd, for det vet vi fleste av oss at er tøft. Tipper hun kommer til å klare seg helt fint. Er ikke alle som har masse gode folk rundt seg, god økonomi, råd og fritid til å reise masse og pleie seg selv, penger til livscoach osv. To sett besteforeldre som stiller masse opp har hun også. Og mulighet som nå til å ta noen netter på hotell.Og mulighet til å flytte hvor hun vil (mange blir låst til et sted fordi begge vil bo nært barnet). Det er nok et hakk verre for de som får ødelagt økonomi, full jobb, aldri fri, ingen tid eller penger til seg selv osv. Aldri greit med brudd, selvfølgelig. "Nå skal ikke jeg bagatellisere et brudd, men:" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. juli 2022 #2279 Del Skrevet 27. juli 2022 Inntrykket er at Dennis har tilpasset seg Kristin i mange år. Nå gjør han noe han selv ønsker og det er jo fint for ham. Håper de klarer en fin ordning med sønnen fremover. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. juli 2022 #2280 Del Skrevet 28. juli 2022 Hedy Lamarr skrev (25 minutter siden): Men nå var jo planen at både Kristin, Dennis og barnet skulle flytte til Stavanger, så det er jo Kristin som bryter avtalen, ikke Dennis. Det er hun som nå ombestemmer seg og velger å bo nær moren sin, og med det velger bort at barnet skal bo nær faren. Dette er ikke ditt bord. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå