Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sassya skrev (6 timer siden):

Jeg tror KG kun gjør dette for oppmerksomhet. Tidligere på dagen avslørte hun at hun har startet et interiør brand. Det ser ikke ut som noen har fått det med seg.

All oppmerksomhet er god oppmerksomhet 👍

Ja, dessverre tror jeg du har rett. Jeg tror ikke lenger på at KG gjør det fordi hun bryr seg, like mye som hun vil provosere og få oppmerksomhet. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (9 timer siden):

Tja, tartar-mønsteret på enkelte mannevester kommer visstnok fra skotske leiesoldater som ble drept i Gudbrandsdalen, men det er vel for så vidt stedsbundet. 😅 

Herrebunad vest vet jeg særdeles lite om må jeg innrømme😅 Synes det er pent da,mest på høye slanke menn😉😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør KG for å holde seg så tynn? Spesialmat? Mens andre spiser grillmat, så er det lakseruller og egg på henne i små porsjoner på 17.mai. Det som er greia?  Jeg har ikke sett hun har trent på lenge. Så tynne armer som hun har nå, var slik armene mine var da jeg var 18 år.

Og du vet influencere ikke har noe jobb når de møblerer en stue for ørtende gang. Jeg driter vel i hvordan det ser ut i stua hos KG. Tenk at det finnes mennesker som faktisk bryr seg om influencere og gir de penger i kassa. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at KG har såpass presset økonomi at hun har fått sponset en kommode til soverommet til over 17000 kr. 🧐 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (25 minutter siden):

Hva gjør KG for å holde seg så tynn? Spesialmat? Mens andre spiser grillmat, så er det lakseruller og egg på henne i små porsjoner på 17.mai. Det som er greia?  Jeg har ikke sett hun har trent på lenge. Så tynne armer som hun har nå, var slik armene mine var da jeg var 18 år.

Og du vet influencere ikke har noe jobb når de møblerer en stue for ørtende gang. Jeg driter vel i hvordan det ser ut i stua hos KG. Tenk at det finnes mennesker som faktisk bryr seg om influencere og gir de penger i kassa. 

Jeg tror at hun spiser veldig sundt. Det ser ut som hun spiser sukkerfritt, masse frukt og grønnsaker,  kuttet ut kjøtt og minst mulig karbohydrater.

Jeg tror ikke hun har spiseforstyrrelser. Mulig hun trener utenom snap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Registrerer at KG har såpass presset økonomi at hun har fått sponset en kommode til soverommet til over 17000 kr. 🧐 

Såpass ja🤔. Det holder ikke med en kommode fra Ikea eller Jysk for KG. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fulgt så mye med på hva hun har gjort og hva hun har sagt, men jeg husker hun hadde en offentlig tirade mot Sophie Elise en gang. Og da tenkte jeg at dette mennesket er et av de mest motbydelige menneskene jeg har vært borte i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (2 timer siden):

Såpass ja🤔. Det holder ikke med en kommode fra Ikea eller Jysk for KG. 

Vasser i penger hun,men liker å sanke både følgere og stemmer med å si til sine "venner" som sliter økonomisk at de er i samme båt😱Henger liksom ikke helt på greip når hun jabber om huset hun egentlig ikke hadde råd til,mens hun på den andre siden møblerer det med svindyre møbler og disse ostefatene og all maten er ikke akkurat first price.

Ellers herlig hvordan hun liker å gjøre seg viktig med å meddele at sønnens rom er høyst privat så det blir ingen barnerom " inspirasjon",men å snakke om ekser,kjæreste og slikt er ok😂 Ikke vet jeg,men mulig det er mer privat enn hvordan et rom er møblert🙈 

Endret av M.H85
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun verken har virket veldig klok eller sjarmerende på TV. Jeg har også inntrykk av at hun har «oversjekket»  både tidligere med Dennis og nå med nåværende. Jeg tipper hun derfor er en meget god kjæreste og jobber beinhardt for å se best mulig ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må vi se på KG står i bh’en hele tiden? Hun har virkelig forandret seg - til det verre. Når man blir desperat etter penger, så går moral og verdier ut vinduet.  Jeg ser mer kropp hos KG enn hos mange andre influencere. Og har hun virkelig så lange ben? Jeg hadde håpet at hun var en motstemme i denne bransjen, men hun er ikke en unik influencer i dag. Meg, meg, meg… 

• Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (9 timer siden):

Hvorfor må vi se på KG står i bh’en hele tiden? Hun har virkelig forandret seg - til det verre. Når man blir desperat etter penger, så går moral og verdier ut vinduet.  Jeg ser mer kropp hos KG enn hos mange andre influencere. Og har hun virkelig så lange ben? Jeg hadde håpet at hun var en motstemme i denne bransjen, men hun er ikke en unik influencer i dag. Meg, meg, meg… 

Nei hun er under 170,er kamera vinkel så ser beina tynne og lange ut. Hun poserer mye i BH for å vise frem ny tynn kropp. Hun som HATER kroppspress og ba de andre dra til h..... nærmest 👏🏽 Hun har også fått følgere som har sluttet å se på film/netflix,de vil heller se timesvis på Kristin😍😍 Det er mye kjekkere se på Kristin vise frem kropp, sofa eller planter enn å se en god serie. Sikkert kjempe bra for psyken til disse " besatte" følgerne også 😳 At hun ikke skjems !!

Endret av M.H85
  • Liker 8
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Nei hun er under 170,er kamera vinkel så ser beina tynne og lange ut. Hun poserer mye i BH for å vise frem ny tynn kropp. Hun som HATER kroppspress og ba de andre dra til h..... nærmest 👏🏽 Hun har også fått følgere som har sluttet å se på film/netflix,de vil heller se timesvis på Kristin😍😍 Det er mye kjekkere se på Kristin vise frem kropp, sofa eller planter enn å se en god serie. Sikkert kjempe bra for psyken til disse " besatte" følgerne også 😳 At hun ikke skjems !!

Sluttet å se på film og Netflix for å glo på Kristin? Atte hva?? 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, K_mb said:

Ja, var et par stykker som hadde skrevet det. 😂 Så morsom synes jeg ikke at hun er altså. Netflix gir meg mer ro en brautende Bergenser i hvert fall. No offense Kristin. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (26 minutter siden):

Ja, var et par stykker som hadde skrevet det. 😂 Så morsom synes jeg ikke at hun er altså. Netflix gir meg mer ro en brautende Bergenser i hvert fall. No offense Kristin. 

Enig med deg 🤣. Hun har veldig utvannet innhold. Tilogmed NRK har mere innhold enn henne.

Så hun var veldig fornøyd med innredningen av soverommet i går. Ei stor seng, kurv og en kommode. Hun snakket vel i 1 time om det. Sånn går dagene hos KG.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandrine
K_mb skrev (3 timer siden):

Ja, det viser jo hvor galt det er blitt. 

Skulle ønske jeg kunne slette Snap Chat, men det kan jeg ikke da kanalen benyttes av mine sønner og svigerdøtre så jeg får daglige oppdateringer ang barnebarn der. 

Influensere må være de mest navlebeskuende menneskene som går på to bein. Ettersom de tjener vanvittige penger på dette så er terskelen for hva de legger ut vanvittig lav. Det mest sjokkerende er at de faktisk tror de er unike - sikkert fordi så mange gidder å se på dette meningsløse tullet. 

Tenk dere om - se på dere selv og vær tilstede i eget liv isteder for å bruke tid på influensere som rett og slett bare stjeler tiden deres uten å tilføre noe som helst interessant. 

Selv følger jeg influensere som inspirerer meg - som virkelig gir meg noe i hverdagen. Ser ikke på det hver dag men når jeg har en ledig stund. Jeg liker å sy klær og annet til meg selv - på "Vi sygale" finner jeg masse inspirasjon og får ofte tips til nye prosjekter. 

Er glad for at jeg har helt sluttet å se på influensere som bare er ute på å vise fram seg selv og barna sine. Det siste skulle vært straffbart. Slutt å støtt opp om vanviddet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (9 timer siden):

Hun la ut screenshoot av følgere som elsket så mye se snappene hennes at de heller ville høre henne prate enn å se på netflix osv....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alexandrine skrev (5 timer siden):

Ja, det viser jo hvor galt det er blitt. 

Skulle ønske jeg kunne slette Snap Chat, men det kan jeg ikke da kanalen benyttes av mine sønner og svigerdøtre så jeg får daglige oppdateringer ang barnebarn der. 

Influensere må være de mest navlebeskuende menneskene som går på to bein. Ettersom de tjener vanvittige penger på dette så er terskelen for hva de legger ut vanvittig lav. Det mest sjokkerende er at de faktisk tror de er unike - sikkert fordi så mange gidder å se på dette meningsløse tullet. 

Tenk dere om - se på dere selv og vær tilstede i eget liv isteder for å bruke tid på influensere som rett og slett bare stjeler tiden deres uten å tilføre noe som helst interessant. 

Selv følger jeg influensere som inspirerer meg - som virkelig gir meg noe i hverdagen. Ser ikke på det hver dag men når jeg har en ledig stund. Jeg liker å sy klær og annet til meg selv - på "Vi sygale" finner jeg masse inspirasjon og får ofte tips til nye prosjekter. 

Er glad for at jeg har helt sluttet å se på influensere som bare er ute på å vise fram seg selv og barna sine. Det siste skulle vært straffbart. Slutt å støtt opp om vanviddet. 

👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (19 minutter siden):

Hun la ut screenshoot av følgere som elsket så mye se snappene hennes at de heller ville høre henne prate enn å se på netflix osv....

Tenk å være så besatt av talentløse influencere at det ikke er tid til å slappe av med en film 🤡

Grunnen til at jeg kaller de talentløse er ikke for å være frekk eller usaklig, men fordi de er kjent for ingenting, og får blodfans av å vise sitt dagligliv som stort sett handler om å prate seg ihjel på snapchat for å få inn mest mulig reklame og medfølgende penger, hvor det vises alt fra klesvask og smøring av brødskiver til barneeksponering mens det innimellom flashes med luksus som dyre reiser og boliger, vesker, klær, pynting på utseende osv.

Så hva skal man med Netflix når man kan følge de "spennende" livene til influencere, og med det spe på inntekten deres for enda mere spenning!?

Men KG har et talent da.. hun er en jævel på å selge!

Endret av K_mb
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (På 17.5.2024 den 13.34):

Forskjellen ligger i at de fleste ikke kringkaster det til gud og hvermannsen at de ikke har peiling på hva de sier. I motsetning til Kristin.

Hadde du hatt tillit til en psykolog som presenterte seg med å si at de har masse problemer med psyken de ikke får løst eller jobbet seg igjennom, utfordringer med relasjoner og egen selvverd - men nå skal jeg hjelpe deg med ditt - hvor begynner vi?

Nei, men det er bedre at Kristin er åpen og folk likevel velger å stole på henne

Enn de som vi stoler på - skjuler sannheten/ evnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (På 20.5.2024 den 14.11):

Jeg tror at hun spiser veldig sundt. Det ser ut som hun spiser sukkerfritt, masse frukt og grønnsaker,  kuttet ut kjøtt og minst mulig karbohydrater.

Jeg tror ikke hun har spiseforstyrrelser. Mulig hun trener utenom snap. 

Man kommer samtidig også veldig langt med å ikke småspise mellom måltider 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...