Gå til innhold

Er 250.000 mye å betale for en kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Hvis du må lage en tråd for å spørre om å bruke 250 000 på "luksusprodukt" har du ikke den cashflowen som gjør det forsvarlig å bruke 250 000

Vel, skal innrømme at jeg neppe kommer til å bruke så mye på dette men tror nok jeg vil legge meg på noe rundt 50-100.000. Så får tiden vise hva det blir til. Det er ikke penger som gjør meg usikker, men kvalitetssikringen rundt resultatet. Det er den største utfordringen. 

Ut over det så har jeg ingen kommentarer til cashflowen... 

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.5.2018 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Husker hun bortimot spammet ned singel-forumet for et par år siden, måtte blokkere henne fordi hun var overalt. Slitsomt. Har inntrykk av at hun er veldig useriøs... Hadde ikke villet betalt henne en krone.

Anonymkode: 2307e...5d6

Dette er jo en bra tilbakemelding. Tar det med meg videre 😊

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 8.54, AnonymBruker skrev:

Er du rik? Som i mangemillionær? Hvis ikke burde du droppe denne tanken og heller bruke pengene på noe gøy. 

Anonymkode: 57759...280

Hehe, nei jeg er nok ikke mangemillionær med mindre jeg selger hus og alt jeg eier. Har en god jobb og tjener bra, så jeg vil si jeg har god råd. For meg så blir det både og i så fall. Blir nok å bruke penger på gøy også 😉

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg ganske gniten når jeg nekter å betale hundre kroner for matchmaking på Sukker.no, mens noen her er nesten villig til å betale hundre tusen, hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...