Gå til innhold

Er 250.000 mye å betale for en kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En matchmaker tilbyr å finne kjæreste for 250.000. Er det for mye å betale for å få en kjæreste...? 

Jeg har aldri hatt noe særlig hell med damer, et par forhold har jeg dog hatt. Har investert mye i meg selv de siste årene, for å prøve og bli bedre når det gjelder damer. 

Er så innmari lei av skuffelse på skuffelse når det gjelder dating, ghosting,  og damer som ikke tør å si sannheten men finner utallige unnskyldninger for ikke å møtes. Føler ikke at jeg hverken er pen eller attraktiv. Tror jeg har noe å tilby i et forhold, men etter så lang tid så begynner jeg å tvile... 

Hva mener dere, er det verdt en kvart million eller skal jeg vurdere utlandet...? 

Anonymkode: a4744...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betale for en kjæreste ? 

Anonymkode: b5c4a...084

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ingen garanti for å få et forhold ut av dette, så jeg syns ikke du skal gjøre det. Har du prøvd nettdating? Det beste du gjør er å ikke stille krav til utseende, bare personlighet, og så finner du noen som gjør det samme. Alle "evig single" hadde nok lettere fått seg kjæreste hvis de ikke hadde så høye krav til utseende. 

Anonymkode: 1c587...45c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hvor seriøs og hvilke kontakter og erfaringer denne matchmakeren har og måten han eller hun jobber på. 

Jeg har bare hørt om priser på 25.000 inkludert makeover for matchmaking i Norge, men vedkommende var bare en vanlig person med vanlige kontakter som gikk å fant folk på gata til intervju. 

Profesjonelle matchmakere som millionærdate matchmakeren Patti Stanger i USA tar 250.000-500.000 men hun har jo et profesjonelt matchmaking senter, kjendis kontakter, et stappfullt arkiv med grundig vurderte matchpartnere osv. og mange klienter finner sin kone eller ektemake der, selvom de ikke har problemer med å få seg dates så er det noe med spesial kompetanse og det å gå gjennom interesse og personlighetsvurderinger osv. Men hele familien hennes i tre generasjoner har drevet med det så hun er vel den med mest peil og suksessrate.

Hvilket byrå er det du har vært i kontakt med?

Anonymkode: e7c00...116

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betale for en kjæreste ? 

Anonymkode: b5c4a...084

Man betaler ikke for en kjæreste nei, man betaler for at en profesjonell person setter sammen et team til å gi deg en makeover, vurdere deg psykologisk, ha andre ansatte som finner potensielle matcher, og tilrettelegger for treff og kartlegging av vesentlige punkter og evn dealbreakers. 

Det er som andre nevner ingen garanti for at følelser oppstår og man får seg kjæreste ut av det, men man får en helt annen mulighet i datingverdenen enn man hadde fått på egenhånd. 

Anonymkode: e7c00...116

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett å bli dumpa av noen du har betalt 250.000 for å finne da. 

Det finnes noen for alle. Om man ikke har noen som helst krav annet enn å bare ha et pustende menneske av kjøtt og blod er det jo ikke magi å få det til. Vanskelighetene finner sted når en blir for kresen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

En matchmaker tilbyr å finne kjæreste for 250.000. Er det for mye å betale for å få en kjæreste...?  

Anonymkode: a4744...6db

Ja, det vil jeg si er mye. I tillegg hvilke garantier har du for at du får en god kjæreste om du betaler 250 000? Får du pengene tilbake om du ikke er fornøyd etter f.eks 2 år?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En matchmaker tilbyr å finne kjæreste for 250.000. Er det for mye å betale for å få en kjæreste...? 

Jeg har aldri hatt noe særlig hell med damer, et par forhold har jeg dog hatt. Har investert mye i meg selv de siste årene, for å prøve og bli bedre når det gjelder damer. 

Er så innmari lei av skuffelse på skuffelse når det gjelder dating, ghosting,  og damer som ikke tør å si sannheten men finner utallige unnskyldninger for ikke å møtes. Føler ikke at jeg hverken er pen eller attraktiv. Tror jeg har noe å tilby i et forhold, men etter så lang tid så begynner jeg å tvile... 

Hva mener dere, er det verdt en kvart million eller skal jeg vurdere utlandet...? 

Anonymkode: a4744...6db

Nei, bare vær som du er og åpen for muligheten når den byr seg. Slutt å lete og bare lev.

Anonymkode: f46c0...e25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, godjenten skrev:

Ja, det vil jeg si er mye. I tillegg hvilke garantier har du for at du får en god kjæreste om du betaler 250 000? Får du pengene tilbake om du ikke er fornøyd etter f.eks 2 år?

Det er som livet ellers; Det gis ingen garantier... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Arcturus skrev:

Fett å bli dumpa av noen du har betalt 250.000 for å finne da. 

Det finnes noen for alle. Om man ikke har noen som helst krav annet enn å bare ha et pustende menneske av kjøtt og blod er det jo ikke magi å få det til. Vanskelighetene finner sted når en blir for kresen. 

Må være det mest forslitte uttrykket jeg hører. 

Poenget er måten det gjøres på. Fra å være en båt uten ror som driver hit og dit, til å få styring på prosessen. Det er mitt hovedpoeng. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, bare vær som du er og åpen for muligheten når den byr seg. Slutt å lete og bare lev.

Anonymkode: f46c0...e25

Jepp, lever som bare det. Reiser og koser meg på restaurant etc. Men noe(no) mangler... Den følelsen kan jeg ikke bare ta bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aharp said:

Jepp, lever som bare det. Reiser og koser meg på restaurant etc. Men noe(no) mangler... Den følelsen kan jeg ikke bare ta bort. 

Snart mangler du en kvart million virker det som.

Anonymkode: c3926...10e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint: Ane Hagen, som er sååååå ekspert på dette med partner og kjærlighet, er selv singel etter flere mislykkede forhold. Hun er ikke så flink til å finne partner selv, gitt.

Anonymkode: e878a...06d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...