Gå til innhold

Barnas mor holder ikke avtaler. Hva ville du gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff stakkers barn. Hvorfor i all verden har dere fått tre barn sammen når dere ikke har verken plass eller økonomi til dette? Her er det ikke bare den andre moren som er problemet. Det er du og far også. 

Anonymkode: 97339...171

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GoldenLioness
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med barnefar i 6 år. 

Det er 3 barn han har fra før. Så har vi 3 felles. Hans barn er fra 8-12.

Når far har samvær henter hun dem ikke når hun skal. Vi var nylig i retten mot barnevernet, og vant. (Mor og far mot bv. Ikke mor mot far). I påska f.eks: barna skulle hentes mandag. Hun sa det ikke gikk før tirsdag. Og vi gikk med på det. Selv om vi hadde bestilt hytte. Tirsdag kom å gikk. Barna ble ikke hentet. Onsdag kom å gikk og barna ble ikke hentet. Nå kl 13 torsdag ble barna hentet... slik er det hver gang. Hvis vi skal ha dem en halv ferie må vi belage oss på hele, fordi vi aldri vet når hun henter dem. 

Tidligere har vi hatt dialog med bv og famværnkontoret. Men de vet begge at kobler vi bv inn igjen er det trolig at hun risikerer å miste barna. Noe som ikke gagner far heller. Så her må offentlig instanser holdes utenfor. 

Når vi har dem i helgene kan hun nekte å hente dem så vi må kjøre, tross en avtale om halve veien hver.(skriftlig).

Hva gjør man? Det er ikke det at vi ikke vil ha dem hos oss. Det er at mor driter i avtaler og om vi har andre planer...

Anonymkode: 1b12a...9b1

Om bv mener hun ikke er skikket så er det vel en grunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt av disse barna. Mor henter dem ikke fordi hun er hos kjæresten. Dere venter på å bli kvitt dem så dere får dratt på "familietur" på hytta. Hva med å ta med ALLE barna til hytta? Ikke sengeplass? Nei, da får dere legge madrasser utover gulvene. 

Du og fellesbarna er hos dine foreldre de helgene dine stebarn er hos dere. Dere må da for pokker kjøpe dere større hus. Dere har tross alt 6 barn!! Hvordan er familiedynamikken ellers? Hvordan føler stebarna det, når dere andre reiser vekk hver gang de kommer? 

Dere har mye større utfordringer enn at mor ikke henter som avtalt. 

Jeg har selv stebarn, men aldri om jeg kunne ventet med påsketuren eller ferien til etter han var dratt. Han er en del av min familie på lik linje med fellesbarna! 

Anonymkode: dcd84...7e6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne tråden er utrulig sår å lese, barna er kasteball mellom foreldrene og stemor ønsker ikke ta de med på ferie.
Eneste dere kan gjøre er å snakke med barnevernet, men dere bryr dere ikke nok om barna til å faktisk gjøre det. Da får dere bare belage dere på en mor som ikke kan regnes med, så får du bare tåle at feriene blir "ødelagt".

Får vondt av hele tråden.

Anonymkode: 6edae...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...