Gå til innhold

Barnetrygd før påske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnetrygd skal gå til barnets behov og ikke andre ting

Anonymkode: f9479...e7f

Ja, og barnet har behov for mat og påskegodt og tak over hodet, strøm, påskegodt osv. 

Anonymkode: 2b708...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnetrygd skal gå til barnets behov og ikke andre ting

Anonymkode: f9479...e7f

Ja, hva mener du er behovet til barnet om det ikke er mat og tak over hodet blant annet som det nevnes i tråden her?

Anonymkode: d1955...916

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man må jo kunne planlegge, mener jeg. Vanligvis kommer jo barnetrygden i slutten av måneden, så man må jo ha penger frem til det uansett. Her går også barnetrygden med i husholdningen. Det er åpent i butikkene på påskeaften, så man trenger ikke hamstre inn for mange dager. 

Anonymkode: 7c1a7...9a1

Så var det dette med å komme med slike belærende innlegg om at vi ikke kan planlegge osv... Du vet ingenting om TS ikke har nok penger, det var KUN et spørsmål om når barnetrygden kom på konto. Så slutt med disse nedlatende kommentarene. Vi trenger hverken deg eller andre her til å fortelle oss hvordan vi skal disponere pengene våre. 

Anonymkode: 62eb0...093

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnetrygd skal gå til barnets behov og ikke andre ting

Anonymkode: f9479...e7f

Blir helt matt over svar som dette. 

Anonymkode: 62eb0...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så var det dette med å komme med slike belærende innlegg om at vi ikke kan planlegge osv... Du vet ingenting om TS ikke har nok penger, det var KUN et spørsmål om når barnetrygden kom på konto. Så slutt med disse nedlatende kommentarene. Vi trenger hverken deg eller andre her til å fortelle oss hvordan vi skal disponere pengene våre. 

Anonymkode: 62eb0...093

Du er vel litt vel hårsår om du syntes det der var belærende. Det var et spm om ikke barnetrygden burde vært utbetalt tidligere jeg svarte min mening på, det var faktisk ikke TS sitt innlegg om når barnetrygden kom jeg svarte på engang. Herlighet. 

Anonymkode: 7c1a7...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner kanskje bli drittlei kommentarer som ikke har noe med spørsmålet å gjøre. Du skrev jo selv «Man må jo kunne planlegge».  Og ja, det oppfatter jeg som belærende. 

Anonymkode: 62eb0...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi begynner kanskje bli drittlei kommentarer som ikke har noe med spørsmålet å gjøre. Du skrev jo selv «Man må jo kunne planlegge».  Og ja, det oppfatter jeg som belærende. 

Anonymkode: 62eb0...093

Kanskje du skal gidde lese en gang til det innlegget jeg faktisk siterte på da. Så ser du hva jeg svarte på. Du kan kalle det belærende, men det handler om å måtte forholde seg til faktiske utbetalingsdatoer. Jeg skjønner ikke hva som er belærende med det. Barnetrygden kommer før helligdagene. Skal selv ut å handle inn i morgen, jeg :) 

Anonymkode: 7c1a7...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi begynner kanskje bli drittlei kommentarer som ikke har noe med spørsmålet å gjøre. Du skrev jo selv «Man må jo kunne planlegge».  Og ja, det oppfatter jeg som belærende. 

Anonymkode: 62eb0...093

For øvrig, så spør TS om andres mening om pengene burde kommet før, ikke bare når pengene utbetales. Så skjønner ikke hvorfor du mener min kommentar «ikke har med spørsmålet å gjøre». 

Anonymkode: 7c1a7...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For øvrig, så spør TS om andres mening om pengene burde kommet før, ikke bare når pengene utbetales. Så skjønner ikke hvorfor du mener min kommentar «ikke har med spørsmålet å gjøre». 

Anonymkode: 7c1a7...9a1

Nettopp den setningen «Man må jo kunne planlegge» Ok!?

Anonymkode: 62eb0...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...