Gå til innhold

Hold fingrene unna smågodtesnopet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt/ har ocd. Hatt meget overdrevent håndhygiene. Etter å ha vært i behandling for det, er jeg ikke redd for å spise smågodt. Før turde jeg ikke spise smågodt, ikke frukt, ikke sånne bakevarer en plukker selv på butikken. Osv osv. Men etter behandling- er jeg rimlig herdet:)

tror det er mye annet her i verden en kan bekymre seg over. Når det er sagt, vekta var mer under kategori match vekt mens det sto på som værst 😂 har mye å ta igjen 😇

god påske! 

Anonymkode: 93793...c3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal man bekymre seg for slikt er det mye man må bekymre seg over. Frukten og grønnsakene blir tatt på av de samme menneskene. Det er da ingen som vasker druene, eplet eller plommen med såpe og vann før de spiser det. Og som noen andre skrev over her har jeg også sett folk ta brød ut av posene før de legger det tilbake igjen. Hva med dørhåndtak? De er jo stappfulle av bakterier. Og så klør du deg litt på leppa eller tar på ansiktet ditt og vips er bakteriene kommet inn i kroppen din. Jeg skjønner ikke at man gidder leve livet sitt med slikt hysteri. Jeg spiser smågodt når det passer meg. Kan ikke huske sist jeg var syk heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Arkana skrev:

Skal man bekymre seg for slikt er det mye man må bekymre seg over. Frukten og grønnsakene blir tatt på av de samme menneskene. Det er da ingen som vasker druene, eplet eller plommen med såpe og vann før de spiser det. Og som noen andre skrev over her har jeg også sett folk ta brød ut av posene før de legger det tilbake igjen. Hva med dørhåndtak? De er jo stappfulle av bakterier. Og så klør du deg litt på leppa eller tar på ansiktet ditt og vips er bakteriene kommet inn i kroppen din. Jeg skjønner ikke at man gidder leve livet sitt med slikt hysteri. Jeg spiser smågodt når det passer meg. Kan ikke huske sist jeg var syk heller. 

Jeg er lite bekymret over sånt, men skyller epler, druer og plommer hvertfall.

Anonymkode: 43146...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha alt godtesnopet for deg selv nå da Ronja? Gjemme det i veska på påskefesten?

Anonymkode: 414ef...980

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på et par ting... En gang jeg var i butikken stod en unge i de nederste smågodtboksene for å nå opp til de lenger oppe. Og en annen gang snøt en unge seg nedi en av de nederste :P 

Anonymkode: 40a36...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper aldri løsvektgodteri, så det er ikke noe problem for meg eller min familie. Det godteriet jeg kjøper, er pakket i tett emballasje (som sjokoladeplater fra Freia og potetgull) fra fabrikanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha alt godtesnopet for deg selv nå da Ronja? Gjemme det i veska på påskefesten?

Anonymkode: 414ef...980

Hva er dette med å kalle meg for Ronja? 

Er folk på Geilo så bør de i ahvertfall holde seg unna både hotell og smågodtesnopet, der har Noroviruset inntatt både hotell og andre steder. Fysj. 

TS -> ab uten tilknytning til noen Ronja, heldigvis.

Anonymkode: 9a8dc...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...