Gå til innhold

Mann som er hot & cold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen. Jeg skal tenke sånn på det.. At han er under min standard. Hihihi... 😁

Og leker han med meg, så ER han faktisk det.       Nettopp!

Anonymkode: 3e44c...ef8

Anonymkode: 710a7...5cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2018 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Tegn på spill, så jeg ville spilt tilbake, det er det og ikke vite som får de vill etter deg. Så lenge de holder på slik er det greit, de som ikke spiller på den måten får det ekte meg, de andre-de får som de selv holder på.

Vær hard to get.

Livet er for kort for spill. Spiller du, vel, da er du ikke for meg. 

Anonymkode: 16188...111

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livet er for kort for spill. Spiller du, vel, da er du ikke for meg. 

Alle spiller, noen gjør det bare mer bevisst og psykoer utnytter det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå har jeg bestemt meg, kutter ut den fyren. Dette er en følelsesmessig berg- og dalbane jeg ikke gidder å være med på mer. Det føles skikkelig bra når jeg klarer å holde litt avstand, og han er hyppig på å ta kontakt. Da føler jeg at jeg har kontrollen. Men så sier han de riktige tingene, og jeg er med igjen.. Når han har meg med, og jeg blir gira på han igjen, kjører han cold- taktikk nok en gang, og jeg sitter og grubler og lurer på om jeg har sagt noe galt. Om han synes jeg er dum/ stygg osv. Og jeg er i utgangspunktet ikke en person med dårlig selvtillit! Jeg får mer enn nok oppmerksomhet fra andre. Men denne fyren her får meg til å tvile skikkelig på meg selv når han er kald mot meg. Selvtilliten går i dass. Er jo ikke noe greit når en fyr får en til å føle seg slik! 

Nå SKAL jeg kutte den dritten ut. Hvis han tar kontakt igjen, skal jeg ikke svare. Jeg skal avhekte meg nå, slutte å tenke på ham, og IKKE la meg lure inn hvis han begynner å smigre meg! Håper jeg er sterk nok til å klare det... 

Anonymkode: d198a...0ff

Gå videre. Det finnes noen der ute som kan gi deg gjensidighet. Det føles så uendelig mye bedre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...