Gå til innhold

Mann som er hot & cold

Fremhevede innlegg

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Du tenker jeg bør være på.. eller han?

I ene perioden så sender han melding hver dag.. han kommenterte også for ca 2 uker siden at han ikke hadde hørt fra meg på lenge. Ble litt overrasket, men siden han sendte da mest så ble det jo sånn. Vanligvis er det en balanse mellom hvem av oss som kontakter hvem

Denne siste uken.. så ser jeg at det er jeg som har tatt kontakt.. Han svarer.. men bruker lenger tid på å svare.

For en uke siden spurte han om vi skulle treffes... men jeg hadde lagt meg..  Og det er derfor jeg tenker han trekker seg litt unna, at det blir som "straff".  Vel, vil han ha en hund så får han skaffe seg det.

Anonymkode: 3e44c...ef8

mer på generelt, han har issues med seg sjøl, sliter med et el annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en PUA-greie. Jeg er mann og har vært i miljøet (av ren nysgjerrighet). Å være varm er for å gi henne en følelse av at han er der, han bryr seg, når han da blir kald, kjølig, så blir hun desperat, sender en masse melinger,

Som det første svaret du fikk var, sier jeg også:

Det er målet med det. Å ta fra deg kontrollen. Akkurat som "NEGs" ("negative komplimenter").

Anonymkode: 4c111...ef4

Kvinner bruker denne metoden mye oftere enn vi menn egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva når han likevel ikke slipper deg?

Hvordan takle det?

Anonymkode: 710a7...5cf

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, bulken skrev:

mer på generelt, han har issues med seg sjøl, sliter med et el annet.

Tenker det samme, at de har "issues".. at det de som har problemet, og at det ikke er deg.

Har følelser for en slik nå, sliter med det, men heldigvis føler jeg at kontrollen er i ferd med å komme tilbake.

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva når han likevel ikke slipper deg?

Hvordan takle det?

Ts her... dessverre så kan en takle det. Altså dessverre på den måten at en lar det fortsette for lenge. En går rundt og har vondt i magen.. en analyserer den minste ting. Men allikevel så klarer en ikke selv og gå.

Når en er klar til å gå så tror jeg en går med hodet hevet og ser seg ikke tilbake.

Det kommer til å ordne seg for oss. Stor klem

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her... dessverre så kan en takle det. Altså dessverre på den måten at en lar det fortsette for lenge. En går rundt og har vondt i magen.. en analyserer den minste ting. Men allikevel så klarer en ikke selv og gå.

Når en er klar til å gå så tror jeg en går med hodet hevet og ser seg ikke tilbake.

Takk!

Stor klem tilbake.:hjerte:

( blitt så gale her at det har gått ut over nattesøvn )

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk fra en slik en for tre uker siden nå. Hadde kun datet i tre mnd, men ble egentlig veldig godt kjent på den tiden. Trodde jeg. Han var av og på, gjorde meg så utrolig usikker, nedprioriterte meg for så å være veldig på, masse kurtisering osv. Fikk hekt som bare det, hvilket han var helt klar over. Tenker fortsatt noe helt ekstremt på han, og er nære på å sende han melding over hvor mye jeg savner han.. Vanskelig å stå i mot, og fy søren så ugreit og dårlig gjort det er å oppføre seg på en slik måte. 

Anonymkode: af177...cad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra en slik en for tre uker siden nå. Hadde kun datet i tre mnd, men ble egentlig veldig godt kjent på den tiden. Trodde jeg. Han var av og på, gjorde meg så utrolig usikker, nedprioriterte meg for så å være veldig på, masse kurtisering osv. Fikk hekt som bare det, hvilket han var helt klar over. Tenker fortsatt noe helt ekstremt på han, og er nære på å sende han melding over hvor mye jeg savner han.. Vanskelig å stå i mot, og fy søren så ugreit og dårlig gjort det er å oppføre seg på en slik måte. 

Ja, enig i det...veldig ugreit. 

Viktig og gjenkjenne slik oppførsel tidlig, slik man kan avhekte seg med en gang.

• Liker 1
Skrevet

Hot & Cold = den eldste hersketeknikken i boka.

Eneste botemiddel her er at du lever ditt eget liv og viser at du bruker minimalt med kalorier på den oppførselen. Vær opptatt med ditt og la ham savne. Dessverre må man spille spill med sånne. Hvis man gidder. Jeg gjør ikke det, går bare videre. Så lenge jeg vet hva jeg vil ha, er den slags barnsligheter helt uaktuelt for meg å forholde meg til.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Surikatta skrev:

Hot & Cold = den eldste hersketeknikken i boka.

Eneste botemiddel her er at du lever ditt eget liv og viser at du bruker minimalt med kalorier på den oppførselen. Vær opptatt med ditt og la ham savne. Dessverre må man spille spill med sånne. Hvis man gidder. Jeg gjør ikke det, går bare videre. Så lenge jeg vet hva jeg vil ha, er den slags barnsligheter helt uaktuelt for meg å forholde meg til.

Ts her.

Du har nok helt rett i det. 

Jeg fikk en melding fra han i går så ble litt små prat. Jeg kommenterte ikke at jeg hadde opplevd han som cold. Kanskje ikke det var hans intensjon heller. Men han som hadde behov for å trekke seg litt unna. Jeg kjenner uansett jeg gidder ikke mase og styre til han. Jeg lever mitt liv og så får tiden vise. Ikke nødvendigvis med han.. men livet generelt.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Du har nok helt rett i det. 

Jeg fikk en melding fra han i går så ble litt små prat. Jeg kommenterte ikke at jeg hadde opplevd han som cold. Kanskje ikke det var hans intensjon heller. Men han som hadde behov for å trekke seg litt unna. Jeg kjenner uansett jeg gidder ikke mase og styre til han. Jeg lever mitt liv og så får tiden vise. Ikke nødvendigvis med han.. men livet generelt.

Helt riktig! IKKE kommenter det, men gå videre med livet ditt så ser du hva som skjer.

Sånne som spiller h/c med vilje, vil så gjerne at du kommenterer så ikke tillat deg det. Heller revurder om han er noe DU har lyst til å satse på ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Holder på med en ( nesten slik ts beskriver det ) han kan finne på og dumpe meg, for så og ta meg tilbake på 20 minutter... at det går an, fikk følelsene mine i sjakk etter det, så nå er det jeg som spiller spill, eneste som nytter på de ustabile "mennene" der, må ha tatt grundig feil av han. 

AnonymBruker
Skrevet

La de smake sin egen medisin, de msiliker sterkt og bli IGNORERT ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min nå etter to måneder er sånn. Blir regelrett gal!

Eneste jeg kan nå er å IKKE poengtere det, men fortsette med mitt liv som vanlig. Han er nå degradert fra kjæreste til en jeg holder på med, selv om vi har definert oss som kjærester. Han gjør ikke en dritt for å prioritere oss, jeg tar initiativet til de fleste møter og når jeg tenker meg om, er han lite intr. i meg som person. Mange fine ord da...om fremtid og ditt og datt, men gjør ingen ting for å få dette til å se ut som noe annet enn sex. Bare prater om sex. Ja daså... enn så lenge har jeg bestemt meg for å kjøre en kynisk linje og utnytte dette for å få god sex, for den er amazing! Så får vi se hva som skjer. Skal han behandle meg som sexobjekt, får han det samme tilbake.

Anonymkode: 88826...49c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir helt sjokkert over at dere fortsetter med disse mennene og ydmyker dere selv så sykt. Når de åpenbart ikke tar dere seriøst og ser på dere som fri tilgang til sex og ikke ønsker å forplikte seg 100% til dere, så hvorfor gidder dere? Det er jo ikke synd i dere heller da, dere lar dere bli nedverdiget - lover dere at de ser på dere som dumme og at de kan gjøre hva de vil fordi de vet de har dere rundt lillefingeren.

Anonymkode: f1208...be3

AnonymBruker
Skrevet

Min nå etter to måneder er sånn. Blir regelrett gal!

Eneste jeg kan nå er å IKKE poengtere det, men fortsette med mitt liv som vanlig. Han er nå degradert fra kjæreste til en jeg holder på med, selv om vi har definert oss som kjærester. Han gjør ikke en dritt for å prioritere oss, jeg tar initiativet til de fleste møter og når jeg tenker meg om, er han lite intr. i meg som person. Mange fine ord da...om fremtid og ditt og datt, men gjør ingen ting for å få dette til å se ut som noe annet enn sex. Bare prater om sex. Ja daså... enn så lenge har jeg bestemt meg for å kjøre en kynisk linje og utnytte dette for å få god sex, for den er amazing! Så får vi se hva som skjer. Skal han behandle meg som sexobjekt, får han det samme tilbake.

Men hvordan klarer du det psykisk/følelsesmessig å nedgradere til kun god sex? Jeg hadde aldri i livet klart det.. Er jeg i en hekt og har sex med den jeg har hekt på så er det som å hive bensin på bålet, og jeg blir helt ødelagt av det.. 

• Liker 6
Gjest Minesveiper
Skrevet

Det beste er egentlig bare å droppe fyren, og heller finne en skikkelig en. 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan klarer du det psykisk/følelsesmessig å nedgradere til kun god sex? Jeg hadde aldri i livet klart det.. Er jeg i en hekt og har sex med den jeg har hekt på så er det som å hive bensin på bålet, og jeg blir helt ødelagt av det.. 

Det handler om å ta det med ro følelsesmessig og jobbe med mine egne triggere. Altså vi har holdt på i bare par måneder og jeg kan IKKE for min egen del gå inn i dette med hud og hår. Jeg vet at mye av grunnen til at han er av/på, at han har mye å gjøre på jobben. Resten er antagelser jeg har skapt i mitt hode, kanskje.

Så det er bare å si til meg selv: ikke ta det så seriøst, ta en dag om gangen og se det an. Jeg er fortsatt passe ung og har gooood tid til å finn meg noen som er verdt min fulle hengivenhet. Kanskje det blir ham, kanskje ikke. Hva er det verste som kan skje? Jeg greier meg jo heeelt fint alene :)

Ca sånn får jeg det til :fnise:

Men det krever MYE mental styrke som jeg øver på hver dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det handler om å ta det med ro følelsesmessig og jobbe med mine egne triggere. Altså vi har holdt på i bare par måneder og jeg kan IKKE for min egen del gå inn i dette med hud og hår. Jeg vet at mye av grunnen til at han er av/på, at han har mye å gjøre på jobben. Resten er antagelser jeg har skapt i mitt hode, kanskje.

Så det er bare å si til meg selv: ikke ta det så seriøst, ta en dag om gangen og se det an. Jeg er fortsatt passe ung og har gooood tid til å finn meg noen som er verdt min fulle hengivenhet. Kanskje det blir ham, kanskje ikke. Hva er det verste som kan skje? Jeg greier meg jo heeelt fint alene :)

Ca sånn får jeg det til :fnise:

Men det krever MYE mental styrke som jeg øver på hver dag.

Gode strategier, og ja det handler mye om en selv.. Jeg jobber også med å ikke gå inn i ting med hud og hår, og må jobbe veldig med meg selv mentalt i en slik datingfase. Etter tre mnd ned en som var av og på måtte jeg gå, men jeg er fortsatt hektet, føler fortsatt en ekstrem fysisk tiltrekning og er et veldig savn, så jeg var ikke så god til å ikke gå inn i det med hud og hår som jeg trodde. Akkurat nå er det bare helt forferdelig, selv om det er tre uker siden nå. Får fysisk vondt i magen av å høre sanger som minner om han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.3.2018 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Ts her, ja, hekta der sa du det. Har lest en del om det og hot&cold er reine oppskriften for å få folk til å bli hektet. Kjenner jo tegnene på det.. fra min side.. at jeg blir altfor opptatt av dette. Men en kan kanskje klare å tvinge tankene bort fra han..SKAL det.

Jeg vet ikke om dette er bevist fra han sin side, er det det så er jo det en rein player sak.. Og ikke noe jeg kjenner for å bruke tiden min på.

Men kommer ikke til å blokkere han nå. Tenker at det blir en veldig sterk reaksjon.  Skal tenke godt gjennom hva dette med han egentlig gir meg.

Etterpå lese ei god bok og nyte været.

Kjenner meg så igjen. Har også et slikt forhold til en fyr nå. Han har vært av og på. Vi har ikke hatt sex enda forresten. Jeg VET at han er interessert, men blir ødelagt av at han plutselig ignorerer meg, ikke svarer på snap osv. Blir hekta, så absolutt. Tenker på han hele tiden. 

Men jeg har funnet ut at jeg ikke orker det mindfuck- opplegget. Jeg har ikke svart han siden igår. Har ikke tenkt å gjøre det heller. Føles bedre, som at jeg har kontrollen nå. Og hvis han ikke tar mer kontakt, går jeg videre med livet. Orker ikke sånt hot/ cold opplegg. 

Anonymkode: d198a...0ff

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...