Gå til innhold

Mann som er hot & cold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Her snakker han til menn om hvordan få ei dame forelsket om å bruke hot&cold strategien. 🤔

Ang "min" dude, litt usikker på om han egentlig er kald.. eller bare trukket seg litt tilbake. Eller litt kombinasjon av begge. Men er overbevist om at egoet hans ble rammet når jeg avviste han sist han foreslo å treffes.

Jeg kommer til å spørre han om det, når vi treffes igjen. Han kommer til å avvise det.. Men...driver han spill, så skal han vite at jeg vet det. 

Se «How to Make Her Love You (A Simple 2-Step Formula That Keeps Her Wanting You)» på YouTube

Anonymkode: 3e44c...ef8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes slik oppførsel er så ufattelig dårlig gjort, dere som har opplevd slik hot/cold, drev de med "futurefaking" i tillegg?

eks: "det skal vi gjøre sammen" "den boken skal du få av meg til jul".. slike ting som tilsier at dere skal ha en framtid sammen?

Anonymkode: 710a7...5cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes slik oppførsel er så ufattelig dårlig gjort, dere som har opplevd slik hot/cold, drev de med "futurefaking" i tillegg?

eks: "det skal vi gjøre sammen" "den boken skal du få av meg til jul".. slike ting som tilsier at dere skal ha en framtid sammen?

Ts her. Nei, han jeg treffer kommer ikke med noe sånt. Han er sånn sett ærlig nok. Men.. det blir tulling med mine følelser allilevel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Okey jenter, dere er hekta. Hekta på en dum måte. Hør Kjærlighetspodden episode «Hekta» eventuelt les https://www.adlibris.com/no/bok/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet-9788203390197 .

Og kom dere vekk. 

Gråter daglig, så skal skal skrive det av meg&brenne det, skal også skaffe meg all kunnskap om slike ting for og unngå at det skjer igjen, er dypt lei meg. :grine:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 3/27/2018 at 8:56 PM, AnonymBruker said:

Ts her.

Her snakker han til menn om hvordan få ei dame forelsket om å bruke hot&cold strategien. 🤔

Ang "min" dude, litt usikker på om han egentlig er kald.. eller bare trukket seg litt tilbake. Eller litt kombinasjon av begge. Men er overbevist om at egoet hans ble rammet når jeg avviste han sist han foreslo å treffes.

Jeg kommer til å spørre han om det, når vi treffes igjen. Han kommer til å avvise det.. Men...driver han spill, så skal han vite at jeg vet det. 

Se «How to Make Her Love You (A Simple 2-Step Formula That Keeps Her Wanting You)» på YouTube

Wow... Tror han jeg har holdt på med de siste månedene må ha sett denne :hoho:. Desverre hadde det ikke den effekten som blir beskrevet i videoen over her. Jeg mista alle følelsene, jeg! Så nå er det jeg som er "cold". Hele tiden. Han prøver fortsatt, stakkar. Tar kontakt, vil møtes, skjønner ikke hvorfor jeg plutselig er så opptatt hele tiden... Holder ham på gress til jeg finner noe bedre. Karma is a bitch :P

Anonymkode: 0a23e...908

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Wow... Tror han jeg har holdt på med de siste månedene må ha sett denne :hoho:. Desverre hadde det ikke den effekten som blir beskrevet i videoen over her. Jeg mista alle følelsene, jeg! Så nå er det jeg som er "cold". Hele tiden. Han prøver fortsatt, stakkar. Tar kontakt, vil møtes, skjønner ikke hvorfor jeg plutselig er så opptatt hele tiden... Holder ham på gress til jeg finner noe bedre. Karma is a bitch :P

Anonymkode: 0a23e...908

Jeg mistet all respekt og lyst på han etter å ha sett den videoen. 

Anonymkode: 1c6ec...a77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2018 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Garantert at han jeg har holdt på med har sett denne! 

Det verste er at det fungerer når noen er cold mot meg! Jeg gadd ikke svare på noen dager, da han jeg holder på med hadde vært kort og «avvisende» en liten stund. Men så møtte vi hverandre, og det var igang igjen. Jeg er dessverre skikkelig betatt av fyren.. Og da vi møttes, følte jeg at han var genuin, viet meg masse oppmerksomhet igjen. Har fortsatt ikke hatt sex, og det kommer jeg til å drøye en stund med. 

Etter vi møttes, var han utilgjengelig igjen, og svarte casual på meldinger/ snap. Da gadd ikke jeg å fortsette kontakten selv, vil ikke være desperat. Nå har han tatt kontakt igjen, og vært skikkelig «på». Jeg ble glad med en gang, men nå føler jeg at jeg har kontrollen igjen, vet mer hvor jeg har han, så nå føler jeg meg rolig, og tenker på andre ting. Mye mindre hekta, og vurderer om jeg i det hele tatt skal fortsette greia. 

Er sikker på at hvis han roer seg igjen og blir cold, vil jeg på nytt bli hekta! Herregud, for et irriterende spill. 

Anonymkode: d198a...0ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler også denne hekten slipper taket... merkelig det der..

AnonymBruker
Skrevet

Det aller første jeg ser etter i en mann er stabilitet, så sånne menn blir blokkert umiddelbart.

Dere er sterke damer, blokker og ignorer til evig tid! 

Anonymkode: 36599...999

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det aller første jeg ser etter i en mann er stabilitet, så sånne menn blir blokkert umiddelbart.

Dere er sterke damer, blokker og ignorer til evig tid! 

Enig. men nå vet jeg hva han holder på med, så jeg observerer fra sidelinjen for å lære. Slik hot/cold funker også på menn, så hvis han tar kontakt igjen skal han få smake sin egen medisin, hvis han ikke kryper er vi ferdig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. men nå vet jeg hva han holder på med, så jeg observerer fra sidelinjen for å lære. Slik hot/cold funker også på menn, så hvis han tar kontakt igjen skal han få smake sin egen medisin, hvis han ikke kryper er vi ferdig.

Det synes jeg høres ut som en dårlig ide med mindre du har stålkontroll på følelsene dine. Kommer bare til å skape negative følelser å skulle gjøre det samme tilbake. I tillegg vil han da skjønne hva du driver med og le av deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Han jeg holdt på med var slik! Det skal du få til jul, det skal vi gjøre sammen osv. Men ble aldri noenting. 

Anonymkode: af177...cad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 15 år når jeg møtte en perfekt, fantastisk, elskende fyr, jeg var uerfaren og for meg var dette drømmen som gikk i oppfyllelse. Han hektet meg så vanvittig, som jeg tolket som kjærlighet jeg følte, bår hans første kulde periode kom, så trodde jeg at jeg skulle dø, trodde han hadde gått fra meg. Han kuttet bare all kontakt. Han var varm 8-9 mnd av gangen, og kald og utilgjengelig opptil et halvt år. Jeg var 26 når jeg klarte å bryte og ikke ta ham imot når han var ferdig med å være kald. Er nå flere  år siden og jeg kjenner fortsatt den smerten han påførte meg. Unner INGEN dette. Bare dra, det blir aldri bedre så lenge de tror dette er ok. 

Anonymkode: b12c5...28c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her;

Jeg spurte han duden her om dagen, på melding siden jeg har ikke truffet han nå. Fikk svar med en gang at det var ikke noe med meg, men han hadde saker. Vel... har mine tanker om hva det kan være, så jeg holder meg rett og slett unna. Han har kontaktet meg etter på, spurt om jeg har det bra osv. Low investment antagelig for å gi meg litt feeling om oppmerksomhet, uten å egentlig gi meg så mye. 

Men jeg kjenner ting er ok, jeg gidder ikke å tvinge eller mase på en mann. Påsken er bra. ☺

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her;

Jeg spurte han duden her om dagen, på melding siden jeg har ikke truffet han nå. Fikk svar med en gang at det var ikke noe med meg, men han hadde saker. Vel... har mine tanker om hva det kan være, så jeg holder meg rett og slett unna. Han har kontaktet meg etter på, spurt om jeg har det bra osv. Low investment antagelig for å gi meg litt feeling om oppmerksomhet, uten å egentlig gi meg så mye. 

Men jeg kjenner ting er ok, jeg gidder ikke å tvinge eller mase på en mann. Påsken er bra. ☺

Han første flørtepusen jeg datet som jeg beskrev tidlig i tråden kom med den «det er ikke deg, det er meg», men ville fortsette å møtes. Noe følelsesgreier var uaktuelt for han, for han var ikke der og selv om han snakket om fremtiden hadde han såå mye kjipt i fortiden som gjorde at han aldri kunne ha forhold igjen og bla bla. Gjett hvem som nå er gift og har barn :ler: heldigvis dumpet jeg han før verdigheten var helt ødelagt, anbefaler deg det samme. Vil dem ha hele deg, så vil dem ha hele deg, alt annet er unnskyldninger. 

Anonymkode: 1c6ec...a77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye interessant lesing. Er tydeligvis ny i gamet da jeg ikke ante om at spillingen kunne bli så avansert. 

Har skrevet med en fyr nå i et par uker, ikke møttes enda. Men merker jeg blir frustrert over at det fort kan gå 1-3 dager før han svarer. Skriver lange meldinger når han først svarer og stiller spm, slik at samtalen fortsetter og ikke dør ut. Den første dagen svarte han med en gang og så begynte det.

Han foreslo å møtes over en kopp kaffe, noe jeg sa hadde vært koselig. Og helt ut av det blå sier han at jeg må bare si ifra hvis ikke jeg vil alikevel, han foretrekker heller det enn at samtalen bare dør ut. Så her sitter jeg noe frustrert og skjønner ingenting.

Er dette et slags spill eller er han bare veldig opptatt? Samtidig kan jeg se at han er aktiv hver eneste dag (er en dating app), selvom det tar 2-3 dager før jeg får svar. Må legge til at jeg er kjapp med å svare, dvs innen samme dag. Kan noen hjelpe å tolke dette? Eller er det helt vanlig i dagens dating?

Anonymkode: 0df1e...4ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et slags spill eller er han bare veldig opptatt? Samtidig kan jeg se at han er aktiv hver eneste dag (er en dating app), selvom det tar 2-3 dager før jeg får svar. Må legge til at jeg er kjapp med å svare, dvs innen samme dag. Kan noen hjelpe å tolke dette? Eller er det helt vanlig i dagens dating?

Ts her... han chatter gjerne med flere andre damer, derfor blir chattingen litt på og av. Men det er absolutt ikke sikkert han driver med noe spill. Det finnes tross alt bra menn der ute også. 

Lykke til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her... han chatter gjerne med flere andre damer, derfor blir chattingen litt på og av. Men det er absolutt ikke sikkert han driver med noe spill. Det finnes tross alt bra menn der ute også. 

Lykke til.

Takk for svar. Vurderte faktisk å bare slette han, men får vel bare gi det tid. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg høres ut som en dårlig ide med mindre du har stålkontroll på følelsene dine. Kommer bare til å skape negative følelser å skulle gjøre det samme tilbake. I tillegg vil han da skjønne hva du driver med og le av deg.

Det har sluppet taket, får mye oppmerksomhet fra andre menn ( blir sjekket opp ofte ) så, jeg vil observere det fra sidelinjen, han har snakket om og ikke være så mye på ( det bare er livet ) så slik vil han tenke når jeg "er ute på livet" og ikke har tid til så mye kontakt lenger.

Hvis han vil le av meg, får han le. Jeg kjenner min verdi, hvis noen ler av meg så væresgod, hvis det hjelper deg og det elendige selvbildet ditt så skal jeg heller glede deg ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...