Gå til innhold

Ultimatum om barn?


Gjest Hun-der

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 24.3.2018 den 23.09, Hun-der skrev:

Veldig mange i dagens samfunn venter så lenge. Jeg har mange venninner som får barn NÅ som er 38-39. Moren min fikk barn da også. Pluss at jeg har en jobb som gjør at jeg ikke kan få barn akkurat nå 

Dette er greit. men ikke kom og klag over vond fødsel. Flere burde sette barnets helse foran egen økonomi og luksusbehov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2018 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Er i liknende situasjon som deg TS og vet heller ikke hva jeg skal gjøre. Er 28 år og har vært i forhold med en fantastisk mann i nesten 12 år. Vi har snakket om barn tidligere, men ikke noe veldig konkret på grunn av ung alder, studier, perioder vi ville bruke på å reise o.l. Nå er vi begge i jobb, eier bolig sammen og jeg tenkte det var en fin tid å begynne å tenke på barn. Fikk plutselig beskjed om at han ikke ønsker seg barn. Har inntrykk av at han egentlig aldri har ønsket seg det, men at han tidligere har "jattet med" da barn var noe som evt. lå langt frem i tid og han ikke ville miste meg. Kan ikke se for meg et liv uten han, men kan ikke se for meg et liv uten barn heller.

Anonymkode: 9441c...587

For en egoist. Du kommer til å angre på at du aldri fikk barn og du kommer til å være bitter på mannen din. Da blir det vel slutt uansett og han ender opp med å gjøre den nye kjæresten gravid og du sitter der som 40 åring med ingenting av det du Så for deg. Nei 12 år eller ei. Finn deg en annen. 

Anonymkode: e379d...817

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Olaug Olsen skrev:

Dette er greit. men ikke kom og klag over vond fødsel. Flere burde sette barnets helse foran egen økonomi og luksusbehov!

Man får da ikke vondere fødsler selv om man er i slutten av 30-årene. Hvor vondt det gjør er individuelt og har ingenting med alder å gjøre. Jeg fikk min første som 22-åring og hadde en vanvittig vond fødsel. 

De fleste kvinner kan bli gravide til de er rundt 40-42, så TS har jo ikke ekstremt hastverk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...