Gå til innhold

Best på permanente bryn i Oslo?


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

Er det normalt å miste fargen helt, punktvis, underveis i helingsprosessen? Kjenner jeg begynner å få panikk, mine 5 dager gamle bryn har flasset av pigmenter 😥

Anonymkode: 56ed6...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Geirfuglen
På 6.6.2020 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Er det normalt å miste fargen helt, punktvis, underveis i helingsprosessen? Kjenner jeg begynner å få panikk, mine 5 dager gamle bryn har flasset av pigmenter 😥

Anonymkode: 56ed6...d2b

Ja, det er helt normalt! Det er masse overskuddsfarge som faller av under helingsprosessen. Husker ikke helt når du kan begynne å se hvordan de blir, men det tar et par uker. Slapp helt av 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt normalt at de begynner å flasse. Når de flasser helt da blir det fargen under huden. Etter første gangen kan det bli noe ujevnt også , eller «hakker» , men på etterfyll de fylles. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 3 år siden jeg tok microblading hos Face & Brows og jeg er fortsatt strålende fornøyd med bryna mine🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Nesten litt fælt å se hva de siste årene som småbarnsmor har gjort med meg, jeg har fått mange bekymringsrynker siden jeg postet det første bildet 🙈

Her er 1 år og 3 mnd etter microblading. Har nesten ikke bryn uten. Ser at jeg har tapt litt så de har blitt mer asymmetriske, og har fått en litt skarp kant på det ene. Men ellers liker jeg at de falmer, og tror jeg først og fremst vil fokusere på symmetri neste gang, og ikke at de blir så mørke. Venter uansett lengst mulig, og kan leve med dem litt til. 😊

C826E383-4585-4354-B595-C816A3DC1236.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Geirfuglen skrev (På 11.6.2020 den 11.13):

Nesten litt fælt å se hva de siste årene som småbarnsmor har gjort med meg, jeg har fått mange bekymringsrynker siden jeg postet det første bildet 🙈

Her er 1 år og 3 mnd etter microblading. Har nesten ikke bryn uten. Ser at jeg har tapt litt så de har blitt mer asymmetriske, og har fått en litt skarp kant på det ene. Men ellers liker jeg at de falmer, og tror jeg først og fremst vil fokusere på symmetri neste gang, og ikke at de blir så mørke. Venter uansett lengst mulig, og kan leve med dem litt til. 😊

C826E383-4585-4354-B595-C816A3DC1236.jpeg

Jeg synes faktisk de var finere nå enn de første bildene du la ut 

Anonymkode: 1b184...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...