Gå til innhold

Best på permanente bryn i Oslo?


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Autofyll skrev:

Wow! Er det sant. Hørte fra en at man måtte skifte hver tredje månede som jeg skrev over her.. Visste ikke at det varte minst 1 år uten påfyll- da må jeg også prøve det, for microblading gir en tredimensjonal look ift tatovering.. Men som sagt var PMU fra Sol også nydelig det første året- men den dvaske rødfargen som ble igjen et par år etterpå takker jeg nei til. 

Nå er det 1,5 år siden jeg tok microblading og jeg har fortsatt ikke hatt behov for påfyll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Autofyll
16 minutter siden, fresia skrev:

Nå er det 1,5 år siden jeg tok microblading og jeg har fortsatt ikke hatt behov for påfyll :)

Da er dette nok mye bedre å satse på. Da skal jeg skjekke ut den salongen du snakker om face and brows? Hvilken adresse er det.. Kan finne på nett da med mindre de har flere salonger og du har én å anbefale ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Autofyll skrev:

Da er dette nok mye bedre å satse på. Da skal jeg skjekke ut den salongen du snakker om face and brows? Hvilken adresse er det.. Kan finne på nett da med mindre de har flere salonger og du har én å anbefale ? 

De har bare én salong. Natalie heter hun jeg var hos :) http://www.faceandbrows.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sol pmu heter nå Invisibli og flyttet til større lokaler i vika/solli.  Sett deg opp som modell så får du til redusert pris el kanskje gratis . Ellers lurt å vedlikeholde 1 gang per år som koster en brøkdel av helt ny tatto. Og bruk sunblock på tattovering for å bevare lengst mulig og holde pigmentene lenge pga sollys bleker fargen. 

Anonymkode: 35df3...908

Sol er dyktig og resultatet er naturlig. Men selvsagt er dette smak og behag. Nå har de også fått enda bedre fargepigmenteringer, som ser bra ut lenger . Men hudtype spiller også en rolle for hvor lenge det sitter. I slutten av januar så trenger de modeller til lepper. Så meld dere på dere som er intressert. De nye fargene er helt nydelige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatovert mine bryn de siste 5 årene, vært hos diverse salonger. Første gang dro jeg til ei ordentlig dyktig dame hos chill spa som brukte lang tid på å tegne opp, og de så ordentlig naturlig og flotte ut. Senere dro jeg til beautytrend for å friske opp, da chill spa aldri hadde ledige timer. Jeg var ganske fornøyd med fargen, men synes ikke nødvendigvis formen ble nøyaktig slik jeg ville. Nå sist dro jeg til cinderella og gikk vekk fra 3d-tegning til "pudderbryn". Hun dama der er ordentlig dyktig, og jeg reiser definitivt dit igjen. Rask er hun også, tror hun kun tatoverer i 15-20 min, så er du ferdig. Men igjen, det er pudderbryn, og ikke masse streker for å ligne på ekte hår. 

Uansett; jeg kjenner flere som har tatt microblading og vil fraråde det. Mange behandlere kutter for dypt og gir livslange arr i brynene. En ting er at fargen går ut etter noen års tid hvis man angrer, men får du arr og ikke er fornøyd, så er det liten vei rundt det. 

Anonymkode: 00a07...e8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg dårlig peiling på, men går det ikke an å ta vanlig tatovering av øyenbryn? Vil ikke fargen da sitte bedre, slik at dere ikke trenger å gjøre det på ny mange ganger? Hvis dere har tatt kosmetisk tatovering en gang, vil han som tatoverer kunne tatovere ut fra den kosmetiske tatoveringen som allerede er der.

Anonymkode: fdace...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, moncabang skrev:

Jeg backa ut i siste liten🙈 Har så lyst til å ta det fordi øyenbrynene mine er veldig ulike og napping holder ikke, men avbestiller timen hver eneste gang😅

Skjønner det godt! Jeg er også veldig i tvil, redd for permanent skade. 

Anonymkode: 7aa49...088

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar: de fleste er finere med sine naturlige bryn!

Sånne permanente bryn kan ødelegge et utseende.

Anonymkode: 81937...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjentar: de fleste er finere med sine naturlige bryn!

Sånne permanente bryn kan ødelegge et utseende.

Anonymkode: 81937...249

Du vet ikke hva du snakker om.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, wintergirl skrev:

Du vet ikke hva du snakker om.

Jo det gjør jeg. Har sett mange med falske bryn, og de fleste gangene tenker jeg at de hadde vært finere med sine naturlige bryn.

Nå er jeg heldig som har fått naturlig vakre bryn fra naturens side, så har aldri vært et problem for meg, men klarer godt å se at mange ødelegger sine bryn med sånne falske bryn. 

Anonymkode: 81937...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo det gjør jeg. Har sett mange med falske bryn, og de fleste gangene tenker jeg at de hadde vært finere med sine naturlige bryn.

Nå er jeg heldig som har fått naturlig vakre bryn fra naturens side, så har aldri vært et problem for meg, men klarer godt å se at mange ødelegger sine bryn med sånne falske bryn. 

Anonymkode: 81937...249

Det er din mening, mens andre har en annen oppfatning enn deg. Har sett mange pmu bryn som ser kjempefine og naturlige ut. Mange har heller ikke særlig mye bryn fra før og da er pmu en løsning for mange.

Så flott at du har vakre bryna fra naturens side da forresten. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Autofyll
På 7.12.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Jo det gjør jeg. Har sett mange med falske bryn, og de fleste gangene tenker jeg at de hadde vært finere med sine naturlige bryn.

Nå er jeg heldig som har fått naturlig vakre bryn fra naturens side, så har aldri vært et problem for meg, men klarer godt å se at mange ødelegger sine bryn med sånne falske bryn. 

Anonymkode: 81937...249

Klart noen ganger overdrives det med falske bryn. Noen foretrekker den falske looken. 

På bilde nedenfor, syns du seriøst at hun kledde sine naturlig bryn bedre? Jeg tenker hvis du skulle sett hele ansiktet hennes. De nye brynene rammer jo inn ansiktet mye bedre 

D7B11211-BEB7-46F2-8D45-E151908DD165.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Autofyll
På 7.12.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Uansett; jeg kjenner flere som har tatt microblading og vil fraråde det. Mange behandlere kutter for dypt og gir livslange arr i brynene. En ting er at fargen går ut etter noen års tid hvis man angrer, men får du arr og ikke er fornøyd, så er det liten vei rundt det. 

Anonymkode: 00a07...e8f

😧 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Autofyll
På 7.12.2018 den 18.49, wintergirl skrev:

 

Så flott at du har vakre bryna fra naturens side da forresten. 

Ikke sant, men mange andre har ikke så mye hår fra naturen side og må tegne de på hver dag- har man dårlig tid derfor blir de skjeve, ujevne og mer unaturlig å se på. Tro meg - å kun ha et par hårstrå på hver side ser elendig ut på de fleste og gir ingen «ramme» til ansiktet for å få det til å se mer harmonisk ut. 

Forøvrig må de fleste som ikke har mangel på hårstrå- nappe de for å få en fin fasong, eller bruke tråd el.l. Så må si AB er veldig unik hvis hun er født med perfekte velformede bryn uten å trenge noe for å få de litt penere .

Endret av Autofyll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2018 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Sol pmu heter nå Invisibli og flyttet til større lokaler i vika/solli. 

Anonymkode: 35df3...908

Greit å vite, takk. Må fylle på der snart.

 

Jeg gikk fra gjennomsiktige små bryn til fine enkle bryn. Blonde.

Ca slik; 

 

d4e10ccf48687776983d12eb2277ec4b.jpg

 

Har vært der 2 ganger på 4 år. Sikkert på tide å reise dit snart. 

Endret av Wonders
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Jo det gjør jeg. Har sett mange med falske bryn, og de fleste gangene tenker jeg at de hadde vært finere med sine naturlige bryn.

Nå er jeg heldig som har fått naturlig vakre bryn fra naturens side, så har aldri vært et problem for meg, men klarer godt å se at mange ødelegger sine bryn med sånne falske bryn. 

Anonymkode: 81937...249

Og hvis det ikke vokser noe hår der så er det bedre å gå uten?

Anonymkode: 1abbd...d78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vipper og bryn på meg er lyse, så det er ikke noe naturlig vakkert ved det synes jeg. Om man ikke er på hytta og bare hviler eller noe da.

Denne rutinen gjør jeg aldri mer :strix:

d4b5ca15375af62adc05a3e0564b30cf.jpg

 

Litt mascara tar jeg gjerne på selv hver dag. Vil ikke ha vippekonto for det har jeg ikke tid til.

Endret av Wonders
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Autofyll
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis det ikke vokser noe hår der så er det bedre å gå uten?

Anonymkode: 1abbd...d78

Bedre å se styggere ut estetisk? Jeg har ikke usynlig bryn, jeg har enda verre. Jeg har kun 1/3 bryn på hver side. Det får meg til å se strengere, og styggere ut enn nødvendig! Er ikke så veldig fint med bare 1 cm bryn på hver side. Dette resulterer i at man må tegne på bryn med en spesiell teknikk så det ikke ser påtegnet ut- og det tar lang tid og mye nøyaktighet. Påtegnet bryn kan bli veldig fint gjort riktig, men tar jo tid som mange ikke har. 

Kan ikke folk bare få lov til å stelle med seg selv? Enten det er å bleke/farge håret, fikse øyenbryn, eller å sette på falske negler? 

Endret av Autofyll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Autofyll skrev:

Bedre å se styggere ut estetisk? Jeg har ikke usynlig bryn, jeg har enda verre. Jeg har kun 1/3 bryn på hver side. Det får meg til å se strengere, og styggere ut enn nødvendig! Er ikke så veldig fint med bare 1 cm bryn på hver side. Dette resulterer i at man må tegne på bryn med en spesiell teknikk så det ikke ser påtegnet ut- og det tar lang tid og mye nøyaktighet. Påtegnet bryn kan bli veldig fint gjort riktig, men tar jo tid som mange ikke har. 

Kan ikke folk bare få lov til å stelle med seg selv? Enten det er å bleke/farge håret, fikse øyenbryn, eller å sette på falske negler? 

Det er vel heller om det er smakfullt.

Smaken som baken. Jeg synes ikke de store brynene som er hot nå er veldig feminint. Og liker ikke negler formet som stilettheler... Det er ytterpunktene av hva som ser naturlig ut. Dette gjelder jo det meste. For mye av det gode er en vurderingssak.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...