Gå til innhold

Listhaug viser seg nok en gang som uegnet som justisminister


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg antar høyreliberale er vant til å hate, siden de påstår alle andre hater... Feks at alle "Hater Listhaug"... Den tanken om at "venstresiden hater" må komme fra at de selv føler hat mot sine politiske motstandere.

Har du gått glipp av hatet hun blir utsatt som person og som justisminister, drapstruslene og oppfordringene til vold som kommer fra venstreekstreme? Venstreekstremister og sosialister hetser henne også fra Stortingets talerstol. De koser seg med hatet, de nyter det og hetser henne enda mer. Mobber henne og beskylder henne i alt mulig hun ikke har skyld i, de lyver om henne. Hennes ytringsfrihet ble kneblet. Vår tillit til Stortinget ble fratatt. Hun utsettes for heksejakt uten like. Har du gått glipp av alt dette? Nei, jeg har aldri stemt Frp, men jeg kommer til å gjøre det neste gang. 

Anonymkode: 3d848...857

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det helt avgjørende hvem som sier hva. Listhaug er FrPer. Alt er tilltatt. Det er jo bare å se på den enorme forskjellen mellom hvordan venstresiden behandler islamistisk terror og ABB.

Anonymkode: 751a5...50b

:popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Venstreekstremister blir aldri fornøyde uansett hva hun gjør. Hatet spiser dem innvendig. Heia, Listhaug!

Anonymkode: 3d848...857

Det er farlig å dyrke Listhaug så mye som det du gjør. Ideen om at alle som kritiserer en politiker hater politiker uansett hva politikeren gjør er dyrking som man kun finner i sekter.  

Det er farlige tanker ikke bare for deg selv, men for demokratiet at politikere blir dyrket på en slik måte. 

 

Anonymkode: 87446...4a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

4 personer utgjør hylekoret på venstresiden?

Anonymkode: d651b...7b1

Er ikke det flere enn "nazister som sendte blomster"? I denne saken er det jo de mest ekstreme som blir koblet til helt vanlige moderate mennesker, i et forsøk på å "bidra til en mer human debatt", så det må du tåle. 

Anonymkode: 751a5...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du gått glipp av hatet hun blir utsatt som person og som justisminister, drapstruslene og oppfordringene til vold som kommer fra venstreekstreme? Venstreekstremister og sosialister hetser henne også fra Stortingets talerstol. De koser seg med hatet, de nyter det og hetser henne enda mer. Mobber henne og beskylder henne i alt mulig hun ikke har skyld i, de lyver om henne. Hennes ytringsfrihet ble kneblet. Vår tillit til Stortinget ble fratatt. Hun utsettes for heksejakt uten like. Har du gått glipp av alt dette? Nei, jeg har aldri stemt Frp, men jeg kommer til å gjøre det neste gang. 

Anonymkode: 3d848...857

Kanskje du skal se på direkte fra stortinget nå. Der foregår det saklige taler. Ja, det kommer hets også fra venstresiden, og det er ugreit.

Anonymkode: d651b...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gått glipp av hatet hun blir utsatt som person og som justisminister, drapstruslene og oppfordringene til vold som kommer fra venstreekstreme? Venstreekstremister og sosialister hetser henne også fra Stortingets talerstol. De koser seg med hatet, de nyter det og hetser henne enda mer. Mobber henne og beskylder henne i alt mulig hun ikke har skyld i, de lyver om henne. Hennes ytringsfrihet ble kneblet. Vår tillit til Stortinget ble fratatt. Hun utsettes for heksejakt uten like. Har du gått glipp av alt dette? Nei, jeg har aldri stemt Frp, men jeg kommer til å gjøre det neste gang. 

Anonymkode: 3d848...857

Eeeh.. Jeg tror du er litt ute av kontakt med virkeligheten. 

 

Og.. Ytringsfriheten hennes har hun i fint behold. Hun fortsetter som politiker og hun holdt nettopp pressekonferanse i Nydalen der alle var svært intressert i hva hun hadde å si. Det vil nok bli referert videre utover uka..Sikkert på nyhetene hele dagen.

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler definitivt om hvem som uttaler seg, ikke hva som blir sagt. Det er jo et enormt hykleri når man vet hvor lite villige de er til å ta tak i det enorme hatet som finnes i islamistiske miljøer som jo begrunner sin terror med mye av den samme retorikken som vi kjenner fra venstreradikalere. 

Anonymkode: 751a5...50b

Deg om det. 

Jeg hører til rødt,  enig med Listhaug på veldig mange områder,  men ikke på hvordan hun uttaler seg. 

Svelg den du. 

Anonymkode: 06d45...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det var fire personer... 4. Hele hylekoret, altså. Det bestod av fire personer som stod på andre siden av gata ved kiosken, der.

Synd du ikke hadde brillene på, for de hadde selskap av fler. De ble filmet hele gjengen mens de sto der og gaula. De ble også intervjuet flere av disse du mener ikke var der. 

Anonymkode: 3c484...487

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synd du ikke hadde brillene på, for de hadde selskap av fler. De ble filmet hele gjengen mens de sto der og gaula. De ble også intervjuet flere av disse du mener ikke var der. 

Anonymkode: 3c484...487

Hvor var disse andre? Jeg så bare fire stykker med "Hat Listhaug"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det flere enn "nazister som sendte blomster"? I denne saken er det jo de mest ekstreme som blir koblet til helt vanlige moderate mennesker, i et forsøk på å "bidra til en mer human debatt", så det må du tåle. 

Anonymkode: 751a5...50b

Det må jeg tåle? Så du bare impliserer at jeg ble krenket? Jeg påpekte fakta. Slapp av.

Anonymkode: d651b...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Deg om det. 

Jeg hører til rødt,  enig med Listhaug på veldig mange områder,  men ikke på hvordan hun uttaler seg. 

Svelg den du. 

Anonymkode: 06d45...df2

Hvordan skal ellers venstresiden forsøke å skape noe skille i politikken hvis de ikke angriper hva folk sier? AP påstår jo til og med at de har samme innvandringspolitikk som FrP! Da er de nødt til å ha noen å hate på høyresiden. 

Anonymkode: 751a5...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare her som terapeut. Det er viktig å sette ord på følelsene. :klem:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal ellers venstresiden forsøke å skape noe skille i politikken hvis de ikke angriper hva folk sier? AP påstår jo til og med at de har samme innvandringspolitikk som FrP! Da er de nødt til å ha noen å hate på høyresiden. 

Anonymkode: 751a5...50b

Så dette er altså logikken, her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal se på direkte fra stortinget nå. Der foregår det saklige taler. Ja, det kommer hets også fra venstresiden, og det er ugreit.

Anonymkode: d651b...7b1

Jeg gjør det og jeg ser hvordan hun hetses og hetses. Uverdig! Jeg håper bare at velgerne også ser det og straffer mobberne.

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Eeeh.. Jeg tror du er litt ute av kontakt med virkeligheten. 

 

Og.. Ytringsfriheten hennes har hun i fint behold. Hun fortsetter som politiker og hun holdt nettopp pressekonferanse i Nydalen der alle var svært intressert i hva hun hadde å si. Det vil nok bli referert videre utover uka..Sikkert på nyhetene hele dagen.

Jeg er inne i virkeligheten med begge beina. Jeg har sett slik mobbing mot en politiker utspille seg kun i den russiske Dumaen. Norge ligger på samme bunnivået.

Anonymkode: 3d848...857

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tøytigern said:

Så dette er altså logikken, her?

Naturligvis. Man skal være laget av et hardt metall for å tåle det hatet som venstresiden setter i gang mot de på høyresiden som uttaler seg om innvandring og islam. Det blir neppe lettere for neste som kommer. Men de er nødt til å skape hat for å ikke miste velgere. 

Anonymkode: 751a5...50b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det og jeg ser hvordan hun hetses og hetses. Uverdig! Jeg håper bare at velgerne også ser det og straffer mobberne.

Jeg er inne i virkeligheten med begge beina. Jeg har sett slik mobbing mot en politiker utspille seg kun i den russiske Dumaen. Norge ligger på samme bunnivået.

Anonymkode: 3d848...857

Virkelig. Den russiske Dumaen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Tøytigern skrev:

Eeeh.. Jeg tror du er litt ute av kontakt med virkeligheten. 

Kremt.. Det kan diskuteres hvem som er det. 

Anonymkode: 3c484...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det og jeg ser hvordan hun hetses og hetses. Uverdig! Jeg håper bare at velgerne også ser det og straffer mobberne.

Jeg er inne i virkeligheten med begge beina. Jeg har sett slik mobbing mot en politiker utspille seg kun i den russiske Dumaen. Norge ligger på samme bunnivået.

Anonymkode: 3d848...857

Langt flere politikere er blitt hetset enn Listhaug. Hun er den som snakker høyest om det. Det er forsåvidt bra. Hets og hat er lavmål uansett, men at Listhaug er den eneste som blir hetset er bare tull.

Anonymkode: d651b...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hele opplegget har gått alt for langt, fra begge sider. Listhaug, som justisminister, burde  tenkt lenger enn å legge ut det innlegget, og Rødt, AP, SV og "røkla" burde vite bedre enn å gå så fullstendig ut av proporsjoner som de gjorde, og i det hele tatt trekke inn 22. Juli (!!!). .

Her syns jeg hele situasjonen er bisarr, og jeg har en ekkel magefølelse når så mange mennesker (i politikken) kan få så mye blod på tann som at de fikk. JA, dette har vært en heksejakt uten like, både fra politikere og media, men det samme skjedde med Trond Giske. Det er ikke rart mennesker blir nedbrutt av dette, for til syvende og sist er Sylvi Listhaug et menneske som deg og meg, som har følelser som deg og meg, og som har sine grenser for hva hun kan tåle som politiker. 

Håper Sylvi Listhaug i det minste kan fortsette med innvandringspolitikk, for det er faktisk viktig å ha henne som er en viktig stemme i debatten (uansett hvor uenige folk er med hu).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...