*Stjerne*støv* Skrevet 7. september 2019 #401 Del Skrevet 7. september 2019 Hva er greia med å late som hun synger? Mimer til «høye toner» på IG ? Trodde de fleste sluttet med det etter barneskolen 😅 Hun må gjerne danse og synge, det er «liksom» synge jeg reagerer på. Det ser ut som det er poenget med det hun legger ut også 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 24. oktober 2022 #402 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hva heter hun på insta ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 27. oktober 2022 #403 Del Skrevet 27. oktober 2022 duskelapp skrev (På 24.10.2022 den 13.33): Hva heter hun på insta ? https://www.instagram.com/ulrikkefalch/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 27. oktober 2022 #404 Del Skrevet 27. oktober 2022 Christina82 skrev (1 time siden): https://www.instagram.com/ulrikkefalch/ Der var det stille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 25. juni 2024 #405 Del Skrevet 25. juni 2024 Er det en karakter hun er på snapchat eller er det sant som hun sier, at hun sjelden dusjer og pusser tenner? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 25. juni 2024 #406 Del Skrevet 25. juni 2024 baremeg007 skrev (6 timer siden): Er det en karakter hun er på snapchat eller er det sant som hun sier, at hun sjelden dusjer og pusser tenner? Virker som hun gjør narr av influensere. Sånn som da hun satt på do med en kaffekopp i hånda og snakket 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2024 #407 Del Skrevet 25. juni 2024 baremeg007 skrev (15 timer siden): Er det en karakter hun er på snapchat eller er det sant som hun sier, at hun sjelden dusjer og pusser tenner? Veldig rare greier, skjønte ikke om hun tulla eller er psykisk nede eller hva greia var😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 25. juni 2024 #408 Del Skrevet 25. juni 2024 Klarer ikke helt å få teket på om hun kødder eller ikke, men hun kødder, sant? Haha, weird måte å være sarkastisk eller ironisk på😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 26. juni 2024 #409 Del Skrevet 26. juni 2024 Ja, hva er greia?? Noen som vet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 27. juni 2024 #410 Del Skrevet 27. juni 2024 Sliter også med å forstå, om dette faktisk er en psyk person som egentlig burde vært skjermet litt. Eller om det bare er tull eller at hun gjør narr av andre? Synes på et vis at det er litt ubehagelig. For er dette ekte. Og en person som ikke er helt i vater, så ønsker jeg på et vis ikke å støtte opp om det. Men er det bare tull, så er det jo greit 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 27. juni 2024 #411 Del Skrevet 27. juni 2024 Det er jo bare tull.Det skjønner dere vel?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 28. juni 2024 #412 Del Skrevet 28. juni 2024 evybergen skrev (43 minutter siden): Det er jo bare tull.Det skjønner dere vel?! Hvordan kan du vite det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 28. juni 2024 #413 Del Skrevet 28. juni 2024 evybergen skrev (22 timer siden): Det er jo bare tull.Det skjønner dere vel?! Som jeg skrev, så håper jeg det. Men jeg greier ikke å være 100% sikker på det. Jeg vet det finnes mange syke folk rundt om, og skulle jeg vært naiv, så hadde jeg også sagt bastant at dette bare er tull. Men jeg har en liten tanke om at det ikke må være helt tull alt heller. Men jeg håper hun leser her og ler av det jeg skriver. Og at alt bare er tull. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå