Gå til innhold

Ulrikke Falch

boski

Anbefalte innlegg

Hva er greia med å late som hun synger? Mimer til «høye toner» på IG ? Trodde de fleste sluttet med det etter barneskolen 😅

Hun må gjerne danse og synge, det er «liksom» synge jeg reagerer på. Det ser ut som det er poenget med det hun legger ut også 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Fortsetter under...

• 1 år senere...

Er det en karakter hun er på snapchat eller er det sant som hun sier, at hun sjelden dusjer og pusser tenner?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (6 timer siden):

Er det en karakter hun er på snapchat eller er det sant som hun sier, at hun sjelden dusjer og pusser tenner?

Virker som hun gjør narr av influensere. Sånn som da hun satt på do med en kaffekopp i hånda og snakket 😂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg007 skrev (15 timer siden):

Veldig rare greier, skjønte ikke om hun tulla eller er psykisk nede eller hva greia var😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å få teket på om hun kødder eller ikke, men hun kødder, sant? Haha, weird måte å være sarkastisk eller ironisk på😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med å forstå, om dette faktisk er en psyk person som egentlig burde vært skjermet litt. Eller om det bare er tull eller at hun gjør narr av andre? Synes på et vis at det er litt ubehagelig. For er dette ekte. Og en person som ikke er helt i vater, så ønsker jeg på et vis ikke å støtte opp om det. Men er det bare tull, så er det jo greit 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (43 minutter siden):

Det er jo bare tull.Det skjønner dere vel?!

Hvordan kan du vite det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (22 timer siden):

Det er jo bare tull.Det skjønner dere vel?!

Som jeg skrev, så håper jeg det. Men jeg greier ikke å være 100% sikker på det. Jeg vet det finnes mange syke folk rundt om, og skulle jeg vært naiv, så hadde jeg også sagt bastant at dette bare er tull. Men jeg har en liten tanke om at det ikke må være helt tull alt heller. Men jeg håper hun leser her og ler av det jeg skriver. Og at alt bare er tull.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...