Gå til innhold

Min mann skriver logg på meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.3.2018 den 4.19, AnonymBruker skrev:

Mens når en kvinne skriver en blogg hvor hun rakker ned på alle dater og meldinger hun får fra menn på dating profiler og publiserer det for offentligheten så blir hun hyllet av alle kvinnene her... Skjønn det den som kan...

Anonymkode: ae518...236

Det er et synd å banne i kjærka. Du vet det?

Anonymkode: dc619...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Mrs.Purdey skrev:

Pakk og dra. Det der er sykt. Bann på at han har tenkt til å bruke det mot deg enten i barnefordelingssak, økonomisk oppgjør etter et brudd mellom dere etc. 

Hørtes ut som en som planlegger å ta deg etterhvert. Er du lur så går du å tar opp dette med familievernkontoret og eventuelle andre fagpersoner/offentlige kontorer som skriver det ned slik at hans syke adferd blir dokumentert. 

Alternativ 2 er at han gjør det kun for å psyke deg ned. 

Du kan se hvordan han reagerer om du begynner med samme type lister. 

Hun er eksplisitt på at hun er kranglevoren og selv skyld i denne loggføringen.
Hvis hun har et gjentagende adferd overfor mannen(og kanskje flere i nær relasjon) som han finner problematisk, og som tærer ned på forholdet, hva skal hun si til FVK og/eller andre instanser?
- "Kan dere skrive ned at han er syk fordi han noterer seg alle våre krangler, og mine utbrudd. Jeg føler meg som et offer?" 
Dersom han bruker denne loggen siden, kan det jo absolutt tale som støtteargument som kaster lys over hennes negative/svake sider. Isåfall er det hun som har skutt seg selv i foten ved å oppføre seg som helt tullerusk uten selvinnsikt.

Anonymkode: dc619...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han loggfører fordi TS har en ganske alvorlig oppførsel? Kanskje benekter hun ting og vrir på sannheten? Da ville nok jeg også begynt å notert ned ting. For å se helheten i det. For ikke begynne å tro selv at jeg husket feil. Kanskje motivere meg selv til å bryte ut av forholdet når jeg ser alt, og ikke bare husker litt her og der, og får beskjed om at jeg husker feil. Men jeg ville ikke opplyst parnteren om loggføringen.

Anonymkode: fe63c...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har hørt om dette før.... identisk historie. 

Anonymkode: 381b8...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være helt enig i å dokumentere den andres oppførsel hvis den er helt totalt urimelig .

Men når en faktisk er helt normal så finner jeg det en smule sykt.

Eks: Facebook.Han blir sur og irritert hvis jeg bytter profilbilde på face og hvis noen av det motsattt kjønn trykker liker blir han sur.

Legger jeg ut noe på face blir han sur ..for man skal ikke overeksponere seg selv .

Er jeg så uheldig å sier at du har noen gjenganger du og på sosiale medier ..da skal jeg ikke bry meg får jeg til svar .Det gjør jeg heller ikke.

Har spurt om han er sjalu .Noe han selvfølgelig sier nei til.Men handling å oppførsel sier noe annet synes jeg.

 

Anonymkode: 55896...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tenkt å gå fra deg eller er redd du går fra han. Og han har tenkt til å bruke dette i en barnefordelingsak. Eller og vise andre hvor dårlig du er. 

Anonymkode: 32902...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...