Gå til innhold

Min mann skriver logg på meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne mannen ser helt klart at det går mot skilsmisse og har startet loggen for å ha bevis for at du er «vanskelig og gal» i en fremtidig barnefordelingssak. 

Jeg ville begynt å føre min egen logg og gått til skritt mot avslutning av forholdet. 

Første steg:familievernkontoret. 

Anonymkode: 73d26...3e0

Enig.

Dokumentasjon er alltid av det gode, når man har tenkt å bryte opp. Om han mot formodning bruker dokumentasjonen til å fyre opp under krangler, så er det ts som bør gå.

Anonymkode: 0dde5...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

:natti:

Anonymkode: 77e02...faa

Supermorsomt! Når man ikke liker virkeligheten, så kan man bare komme med et gjesp eller en smiley og late som den andre er sprø.

Anonymkode: 0dde5...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo akkurat dere damer liker å gjøre hver gang dere taper en argumentasjon/krange. Begynne å dra opp ting som ble gjort og sagt for mange herrens år siden. Typen din har bare litt mindre interesse av å gå og huske på alt dette så da lager han seg heller et notat. Egentlig ganske lurt.

Anonymkode: f9382...e4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier

-Min man skriver logg på meg ?? Hva er det liksom .

Han notere når vi har krangler .Han notere hvis vi er uenige .Han skriver om min oppførsel (når vi krangler ) sier noe galt ,sleng bemerkning ,spydig etc .

synes jo det er helt på tryne.Så derfor velger jeg heller å være stille og si minst mulig.

-Det er jo helt latterlig spørr du meg.

-hvem går gjennom livet 100%feilfritt ?? Ikkje jeg vertfall .

Anonymkode: 55896...d6e

Dersom du kjefter for mye så er jo dette helt genialt!

Dersom du oppfører deg relativt ok og normalt, så er det langt over streken.

Kjefting dreper kjærlighet, og hvis dette er det som må til for at du skal oppføre deg noenlunde greit , så ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke en unormalt oppførsel .Jeg diskuterer og prater som normalt med andre mennesker også han. Men alt jeg sier og gjør blir notert ned.så jeg ser ikke poenget med det.

skulle ha forstått det hvis en var et bitch .. men jeg er ikke sånn.

Vil nok tro at de som er i er forhold har hatt noen diskusjoner med sin partner UTEN at det blir loggført .. den sa det og den sa det ...

Anonymkode: 55896...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke en unormalt oppførsel .Jeg diskuterer og prater som normalt med andre mennesker også han. Men alt jeg sier og gjør blir notert ned.så jeg ser ikke poenget med det.

skulle ha forstått det hvis en var et bitch .. men jeg er ikke sånn.

Vil nok tro at de som er i er forhold har hatt noen diskusjoner med sin partner UTEN at det blir loggført .. den sa det og den sa det ...

Anonymkode: 55896...d6e

Flere av de tingene du har sagt her i tråden, er helt forkastelig. I min verden er det unormalt å skrive som du gjør.

Uansett, dette har jo du dokumentert selv, skriftlig.

Anonymkode: 0dde5...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk ikke dette hørtes så håpløst ut! Her virker det som om alle tenker det verste og vi kjenner heller ikke til hans versjon av saken. 

Det kan være mange grunner til å føre dagbok over vanskelige dager eller diskusjoner. For eksempel hvis han ønsker å endre egen adferd, hvis kranglingen er hyppig og man ønsker å kartlegge hva som fører til dette, man føler seg manipulert, osv.  

Anonymkode: f227b...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett hylekor. 

Forstårikke hva det store er med å skrive det ned er. Finnes jo en mengde gode grunner for å gjøre dette og vi har kun hørt en side av saken!

Anonymkode: aee5a...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ett hylekor. 

Forstårikke hva det store er med å skrive det ned er. Finnes jo en mengde gode grunner for å gjøre dette og vi har kun hørt en side av saken!

Anonymkode: aee5a...c80

Hvilke gode grunner da?

Anonymkode: 3bdfe...f7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎03‎.‎2018 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier

-Min man skriver logg på meg ?? Hva er det liksom .

Han notere når vi har krangler .Han notere hvis vi er uenige .Han skriver om min oppførsel (når vi krangler ) sier noe galt ,sleng bemerkning ,spydig etc .

synes jo det er helt på tryne.Så derfor velger jeg heller å være stille og si minst mulig.

-Det er jo helt latterlig spørr du meg.

-hvem går gjennom livet 100%feilfritt ?? Ikkje jeg vertfall .

Anonymkode: 55896...d6e

Beklager å måtte si det, men mannen din er sprø.

Anonymkode: 83273...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå iallefall en mann som varsler om at han fører logg. Hilsen meg som lagde tråden om at mannen min har tatt opp samtalene våre uten min viten og vilje.....

Anonymkode: 3cd4c...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Pakk og dra. Det der er sykt. Bann på at han har tenkt til å bruke det mot deg enten i barnefordelingssak, økonomisk oppgjør etter et brudd mellom dere etc. 

Hørtes ut som en som planlegger å ta deg etterhvert. Er du lur så går du å tar opp dette med familievernkontoret og eventuelle andre fagpersoner/offentlige kontorer som skriver det ned slik at hans syke adferd blir dokumentert. 

Alternativ 2 er at han gjør det kun for å psyke deg ned. 

Du kan se hvordan han reagerer om du begynner med samme type lister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skriver dagbok der han lufter tankene sine? 

Anonymkode: e88fc...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev:

Pakk og dra. Det der er sykt. Bann på at han har tenkt til å bruke det mot deg enten i barnefordelingssak, økonomisk oppgjør etter et brudd mellom dere etc. 

Hørtes ut som en som planlegger å ta deg etterhvert. Er du lur så går du å tar opp dette med familievernkontoret og eventuelle andre fagpersoner/offentlige kontorer som skriver det ned slik at hans syke adferd blir dokumentert. 

Alternativ 2 er at han gjør det kun for å psyke deg ned. 

Du kan se hvordan han reagerer om du begynner med samme type lister. 

Tuller du?

Hvis du går til familievernkontoret og sier at samboeren din loggfører hva du sier og gjør, så er det i hvertfall ikke han som faller under mistanke, det er deg. Ingen normale mennesker loggfører ting, hvis det ikke er grunn for det. Det er ikke "syk adferd" å loggføre ting, det er heller et tegn på at man er utsatt for syk adferd.

Har ingen av dere gått på skolen? Tatt utdannelse? Lært dere å ta notater? 

Hvem har dere lært at det er syk adferd å dokumentere ting? Tvert i mot, det er det mest profesjonelle og man læres opp til å dokumentere ting som skjer.

Anonymkode: 0dde5...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Nei han har aldri tapet . 

Har tatt det opp med han og han svarer hvis jeg ikkje lager noe «bråk»så er det ingenting å skrive .

Jeg er jo ikke noe j nikkedukke heller da!!

Anonymkode: 55896...d6e

Mulig du starter mye krangling, sier mye slemme ting osv. Han har blitt tvunget til det rett og slett for å kunne vise deg hva du gjør og kunne argumentere for seg. Hvorfor krangle og og ha så mye dårlig oppførsel i utgangspunktet?

Anonymkode: 7e544...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du?

Hvis du går til familievernkontoret og sier at samboeren din loggfører hva du sier og gjør, så er det i hvertfall ikke han som faller under mistanke, det er deg. Ingen normale mennesker loggfører ting, hvis det ikke er grunn for det. Det er ikke "syk adferd" å loggføre ting, det er heller et tegn på at man er utsatt for syk adferd.

Har ingen av dere gått på skolen? Tatt utdannelse? Lært dere å ta notater? 

Hvem har dere lært at det er syk adferd å dokumentere ting? Tvert i mot, det er det mest profesjonelle og man læres opp til å dokumentere ting som skjer.

Anonymkode: 0dde5...055

Det kommer nok litt an på hva og hvordan han dokumenterer. Og på hvordan ts eventuelt legger det frem.

Det er ikke lenge siden jeg leste om en som forfulgte og oppsøkte det jeg mener å huske var eksen. Han tok opptak med mobilen for å vise hvor "gal" hun var. Det ble bedømt som et bevis på hvor dårlig virkelighetsforståelse han hadde (opptakene viste hvordan han provoserte og hva han selv sa) og på hvordan han faktisk plaget henne. 

Det er umulig for oss å vite om ts er den som er urimelig og som plager mannen, eller om det er mannen som er urimelig og bruker notatene som et maktmiddel. Siden han gjør det åpenlyst og forteller om det så heller jeg mot det siste, men det er farget av egne erfaringer fra et vanskelig forhold. Jeg ville aldri turt å loggføre hva han sa eller gjorde slik at han så det. Mannen virker ikke noe redd for ts siden han sier at "det bare er å oppføre seg greit". 

Anonymkode: ad407...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer nok litt an på hva og hvordan han dokumenterer. Og på hvordan ts eventuelt legger det frem.

Det er ikke lenge siden jeg leste om en som forfulgte og oppsøkte det jeg mener å huske var eksen. Han tok opptak med mobilen for å vise hvor "gal" hun var. Det ble bedømt som et bevis på hvor dårlig virkelighetsforståelse han hadde (opptakene viste hvordan han provoserte og hva han selv sa) og på hvordan han faktisk plaget henne. 

Det er umulig for oss å vite om ts er den som er urimelig og som plager mannen, eller om det er mannen som er urimelig og bruker notatene som et maktmiddel. Siden han gjør det åpenlyst og forteller om det så heller jeg mot det siste, men det er farget av egne erfaringer fra et vanskelig forhold. Jeg ville aldri turt å loggføre hva han sa eller gjorde slik at han så det. Mannen virker ikke noe redd for ts siden han sier at "det bare er å oppføre seg greit". 

Anonymkode: ad407...555

Ja, enig. Og mitt standpunkt er, som nevnt flere ganger før, farget av ordvalget til ts. Hun proklamerer med stolthet at hun ikke er en nikkedukke og at hun ikke har noen intensjoner om å gå feilfritt gjennom livet. Veldig rart da, at folk løper til konklusjonen om at hun er undertrykt og stakkarslig og at mannen hennes er slem.

Anonymkode: 0dde5...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier

-Min man skriver logg på meg ?? Hva er det liksom .

Han notere når vi har krangler .Han notere hvis vi er uenige .Han skriver om min oppførsel (når vi krangler ) sier noe galt ,sleng bemerkning ,spydig etc .

synes jo det er helt på tryne.Så derfor velger jeg heller å være stille og si minst mulig.

-Det er jo helt latterlig spørr du meg.

-hvem går gjennom livet 100%feilfritt ?? Ikkje jeg vertfall .

Anonymkode: 55896...d6e

Han har tydeligvis sine grunner, uansett hvor tåpelig eller "respektløst" eller "psykopatisk" det skulle virke som. 

Noen kamper er viktigere å ta enn andre. Velg dine, så skal du se at den lista krymper.Forsvinner også kanskje. Verre er det ikke.

Anonymkode: dc619...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...