Gå til innhold

Når du overfortolker det typen sier...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Alle har skavanker ...

Kan dere forstå hvor forferdelig det er å måtte veie alle sine ord med en gullvekt før man sier noe. Å være redd for at en bitte liten "feil" uttalelse vil bli møtt med angrep, beskyldninger, mistenkeliggjøring og det som verre er.

Kvinner klager hele tiden på at vi menn er så tause, at vi aldri sier hva vi mener.

Er det noe rart da? Vi har da lært å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kvinner klager hele tiden på at vi menn er så tause, at vi aldri sier hva vi mener.

Er det noe rart da? Vi har da lært å holde kjeft.

BRAVO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, enig.

For mange kvinner, er det kun det som bekrefter egne fordommer som er "fornuftig" - alt annet skal angripes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:D Hei igjen,

Silje: Ta vare på kjæresten din, - - han virker da veldig god !!!

Ta opp ALT i beste mening. Og desto mer forelsket blir han i deg...

Det kan jeg love. Vent å se...

Lykke til med fortsettelsen. Jeg HÅPER det går bra.

Venus. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veruca salt

hehe..

da jeg spiste p-piller sippet jeg døgnet rundt for den minste lille ting.

fikk nesten nervøst sammenbrudd av å se på den disney-filmen der to hunder og en katt er på jakt etter familien sin, noe jeg absolutt ikke ville gjort i normal hormonell tilstand.

*i dag er jeg lykkelig kondombruker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silje99

Setter enormt pris på alle tilbakemeldingene. Jeg tror og håper jeg er i en forbedrende prosess. Vi har det utrolig bra sammen. Det ironiske er at når vi har det som best, så er jeg så utrolig redd for at det skal forsvinne at jeg liksom " skaper" en konflikt. Det blir på en måte en selvoppfyllende profeti:Nå har vi det så perferkt, dette KAN bare ikke vare...så plutselig finner jeg et påskudd for å bekrefte mine antakelser. Det er utrolig hvordan vi mennekser styrere vår egen sjebne. Innser det mer og mer.

Alt i alt så koker det vel ned til å være et spørsmål om tillitt!! Jeg må stole mer på kjæresten mi og hans følelser for meg. Kan det ha noe med dårlig selvtillitt å gjøre??? jeg tror liksom at han kan elske meg?? huff...høres ut som en piss-teit amerikans dramafilm. Jeg som er "så flink og fornuftig og smart og grei og ..bla bla bla"..jeg har da god selvtillitt jeg?, men kanskje ikke et så godt selvbilde... :-? mulig det er en liten forskjell der , men med samme effekt

Får granske litt videre..setter umåtelig stor pris på all feedback

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje99
Jeg setter en hundrelapp på at du etterhvert kommer til å slite dette forholdet i filler.

Å :wink: neida. Har et tidligere forhold som varte i 7 1/2 år. Samme problematikken der, men det gikk over etter en stund. SÅ det er vel snakk om en trygghetsprosess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God selvtillitt og godt selvbilde er veldig viktig. Når du kan tro på deg selv når du tenker "Selvfølgelig digger han meg, og når han sier noe positivt, så er det positivt. Og når han sier noe teit, så er det teit, men sikkert ikke vondt ment", da kan du takle det meste.

Men er du en sånn som hinter? Som forventer at han skal plukke opp signaler, som du mener er overtydelige, men som han bare ikke tar? I så fall er et hett tips å si ting i klartekst, så dere kan jobbe med det.

Slapp litt av. Ta ting i beste mening. Hvis han sier noe positivt, ikke vær jantete overfor deg selv, men ta det positivt. Positive tanker øker selvbilde og selvtillit. Tror du at alt er galt, så ødelegger du bare for deg selv.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting.... en del gutter gidder kanskje ikke og respondere ved fisking... snakke rundt grøten... blir bare slitsomt, kan man ikke heller bare si det som det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...