Gå til innhold

Støre: Vi kommer til å bruke 22. juli mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 hours ago, AnonymBruker said:

22. juli var et angrep på Arbeiderpartiet, på venstresiden, mot innvandring, etc. 22. juli var høyreekstremisme. 22. juli var en politisk terroraksjon. Mannen var gal, men tankegodset hans er ikke fremmed for vårt samfunn, og det økende i dag. Vi har ingen garantier for at terroraksjoner ikke skjer. Den norske befolkning må være bevisst på at ABBs tankegods faktisk lå langt til høyre. Det går ikke an å fornekte dette faktum.

Anonymkode: 310d7...0f0

Høyre/venstre-aksen er meningsløs som en indikator på hvor innvandringskritisk eller rasistisk man er, selv om mange prøver å gi inntrykk av det finnes en slik sammenheng. Sovjet-statene var f.eks. ekstremt innvandringskritiske og rasistiske, mens det var republikanerene i USA som frigjorde slavene, mot demokratenes ønske. Man trenger heller ikke være rasist for å mene at dagens asylsystem er særdeles urettferdig og bare hjelper en svært liten og ressurssterk gruppe.

Anonymkode: 63eec...e45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker said:
Vi må faktisk vise at jihadistenes (i denne historien Per) ide om oss ikke stemmer. Det må vi først og fremst vise til muslimene selv.

Man er grenseløst naiv hvis man tror at man kan overbevise noen som har vært i Syria og hugget hodet av folk eller brent dem levende fordi de ikke har akkurat samme oppfatning om religion, ved å være litt snill med dem.

Anonymkode: 63eec...e45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er grenseløst naiv hvis man tror at man kan overbevise noen som har vært i Syria og hugget hodet av folk eller brent dem levende fordi de ikke har akkurat samme oppfatning om religion, ved å være litt snill med dem.

Anonymkode: 63eec...e45

Det er nettopp derfor det skilles mellom jihadist og muslim.

Anonymkode: cb843...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, venstresiden har vært unnvikende når det kommer til Islam. 

Anonymkode: 310d7...0f0

Dersom AP vil få ny tillit burde de nettopp det, alt er ikke bra med Islam, dessverre tror jeg ikke det kommer til å skje..

Anonymkode: 3d959...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ap er desperate etter å få gode målinger

Anonymkode: 87e32...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.3.2018 at 11:33 PM, AnonymBruker said:

Jeg kan nesten ikke tro det

https://www.nrk.no/norge/store_-vi-kommer-til-a-bruke-22.-juli-mer-1.13964380

22 juli tilhører oss alle, uansett hvor man er politisk, vi står samlet i Norge. Stoltenberg advarte i mot å bruke 22 juli politisk, det ville gi Breivik det han ønsket.

Støre mente Listhaugs splitter folket, hva er det han selv gjør nå?

Anonymkode: 87e32...dc2

Jeg tror det er en veldig dårlig ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Ap ønsker en human innvandringspolitikk hvor hvem som helst kan komme inn til Norge - uten bakgrunnssjekk og med mulig falske papirer. Vi har sett flere terrorangrep utført av islamister i flere europeiske land. PST mener det er sannsynlig at det kan skje også her i Norge. 

Ap tar jo ikke vår sikkerhet på alvor. 

Anonymkode: 3055f...0eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Høyre/venstre-aksen er meningsløs som en indikator på hvor innvandringskritisk eller rasistisk man er, selv om mange prøver å gi inntrykk av det finnes en slik sammenheng. Sovjet-statene var f.eks. ekstremt innvandringskritiske og rasistiske, mens det var republikanerene i USA som frigjorde slavene, mot demokratenes ønske. Man trenger heller ikke være rasist for å mene at dagens asylsystem er særdeles urettferdig og bare hjelper en svært liten og ressurssterk gruppe.

Anonymkode: 63eec...e45

Helt håpløst å fortelle folk dette. De tror at det å være kritisk til ikke-vestlig innvandring er en del av en ideologi og retning. De skjønner ikke at det er helt uavhengig av høyre-venstre-aksen. Bare se på vårt eget parti Høyre som ikke er spesielt kritiske til innvandring generelt. 

Anonymkode: 3055f...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Skal han bruke 22 juli-kortet?

22-7-kort.jpg.8550da0dfb41a82a2192f93099240b38.jpg

 

Når vi likevel er igang så tror jeg at jeg like så godt drar rasistkortet.

rasistkort.jpg.de40858d53f5391118f659e1ae4474c0.jpg

Anonymkode: 63657...3c6

Jeg blir kvalm av å se hva du legger ut her.

Du kan da virkelig IKKE sette Listhaug i samme bås som disse andre.

Listhaug er en super politiker på rett plass til rett tid.

INGEN hadde gjort den jobben hun gjør bedre.

 

Anonymkode: 14dad...82d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 said:

Støre er rett og slett en dåre rent politisk. 

Det tror jeg ikke. Men han lener seg nok for mye på dårlige rådgivere. Støre selv tror jeg er hel ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Skal han bruke 22 juli-kortet?

22-7-kort.jpg.8550da0dfb41a82a2192f93099240b38.jpg

 

Når vi likevel er igang så tror jeg at jeg like så godt drar rasistkortet.

rasistkort.jpg.de40858d53f5391118f659e1ae4474c0.jpg

Anonymkode: 63657...3c6

Personen som har laget den der bør anmeldes, det der er så grovt at jeg spyr. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, T-Rex skrev:

Det tror jeg ikke. Men han lener seg nok for mye på dårlige rådgivere. Støre selv tror jeg er hel ved.

Om du lener deg på dårlige rådgivere er du en dårlig politiker etter min mening, men jeg tror Støre bare er en politisk klovn, være seg med eller uten dårlige rådgivere. Det var en gang også jeg stemte AP, og Stoltenberg hadde jeg stor respekt for, men Støre har hverken min tillit eller respekt som politiker. Sikkert en fin fyr ellers.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Listhaug er en super politiker på rett plass til rett tid.

INGEN hadde gjort den jobben hun gjør bedre.

Anonymkode: 14dad...82d

Veldig mange hadde det. Veldig mange.

Listhaug skal ha ros for at hun tør å "tale Roma midt imot". Men hun skal ha kjeft for at hun gjør det når hun absolutt ikke burde gjøre det. Og for måten hun gjør det på.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, T-Rex skrev:

Veldig mange hadde det. Veldig mange.

Listhaug skal ha ros for at hun tør å "tale Roma midt imot". Men hun skal ha kjeft for at hun gjør det når hun absolutt ikke burde gjøre det. Og for måten hun gjør det på.

Her deler jeg oppfatningen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan AP bruke 22. Juli? Det hadde jo aldri skjedd om man hadde ført en ansvarlig innvandringspolitikk. Ikke for å forsvare ABB, men jeg tviler på at dette hadde skjedd om han ikke var fra Oslo. Han så byen sin bli ødelagt av innvandring og følte han måtte gjøre noe, men dessverre var han pling i bolllen og klarte ikke å vurdere om det var rett eller galt det han gjorde.

Så hvordan i heite kan AP bruke 22. Juli når de var delvis ansvarlige for det selv?

Anonymkode: 09987...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, HalldirV2 said:

Støre er rett og slett en dåre rent politisk. 

 

1 hour ago, T-Rex said:

Det tror jeg ikke. Men han lener seg nok for mye på dårlige rådgivere. Støre selv tror jeg er hel ved.

Han er hverken en dåre eller hel ved. Slik jeg ser han er han utrolig kynisk og er villig til å gå temmelig langt for å få makt.

Anonymkode: 09987...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker det for alt det er verdt. For et usmakelig og stygt parti. Når de holder på slik, kommer flere til å vende dem ryggen.

Hele familien min har gjort det nå

Anonymkode: 89d33...a64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Han er hverken en dåre eller hel ved. Slik jeg ser han er han utrolig kynisk og er villig til å gå temmelig langt for å få makt.

Anonymkode: 09987...3d2

Han har kjørt AP rett i dass. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre tror jeg det nå er forsent, jeg har hørt mye på radioen de siste dagene, det går i ett om forbindelser til 22 juli og hvordan man har blitt krenket. Et utøya offer gråt over at Sylvi fikk blomster, Selvsagt har ikke Sylvi ønsket å tråkke på disse, men Støre har greid å få det til å bli slik.

Anonymkode: 3d959...1fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...