Gå til innhold

Enelsis bryllupsdagbok


Enelsi

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig på torsdag! :D

Det skal bli så godt. Endelig kan jeg planlegge litt mer av bryllupet også. Neste helg skal jeg lage invitasjonene for å få sendt de ut.

Har forresten fått tak i musikk til bryllupet, så litt blir det jo gjort...

Som sagt er prøverrørsforsøket vårt mest i fokus for tiden. Begynner å nærme seg uttak og innsetting nå. Håper, håper, håper at det blir klaff og jeg kan ha en liten kul på magen i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei og hå :P

Her har jeg ikke vært før. Jeg ser at dere skal gifte dere på bursdagen min :rosasmil: Men jeg ble egentlig mest opptatt av prøverørforsøket deres - SÅ SPENNENDE :hoppe:

Lykke lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger!! Det betyr mye!

Går ennå og venter på uttak og innsetting av egg. Venter på at eggene skal vokse seg store nok. Regner med det blir i løpet av neste uke. :o

Har fått laget innbydelsene og begynt å sende/levere ut de nå, så det går da fremover med planleggingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo innom for å se hvordan det gikk med planleggingen, men ser jo at andre ting har hatt fokus. Ønsker dere kjempe masse lykke til altså!!!!!!!!!!!

Spennende å følge med på dere, vi gifter oss på samme dag vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du det, ja. :) Regner med du har kommet mye lenger i planleggingen enn meg nå, ja. Heldigvis er jeg ikke så nøye på hvordan det blir, så bryllup skal det bli uansett.

Takk for lykkeønskning!!

Hentet forresten brudekjolen i dag. Går og ser på den hele tiden. Den er sååå fin!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags kjole har du?

God midtsommer!

Jeg har en Demetrioskjole. Link ligger på side 2 i dagboken min.

Dette har vært en helt for jævlig helg. På fredag kunne vi vinke drømmen om en liten kul på magen i bryllupet bye bye. Prøverørsforsøket vårt ble avbrutt pga at ingen egg ble befruktet. :cry: Etter at jeg har gått på hormoner i 2 måneder, føler jeg meg nesten snytt. :(

Blir ikke nytt forsøk før etter bryllupet nå. Dette har vært tungt både fysisk og psykisk, så vi trenger en pause. Skal bli godt å bare få bryllupet å konsentrere seg om fremover nå.

Vi har bestemt oss for at vi skal på bryllupsreise til høsten da.. 2 uker i Mauritius. Snakk om at jeg gleder meg til det da.

Ellers har jeg ordnet med bryllupskake. tre-etasjes i hjerteform med helt hvit marsipan. 1600kr.. Syntes ikke det var så verst pris det jeg da.. Har sett mange som er mye dyrere.. Neste uke skal jeg ordne med å finne en som kan filme i bryllupet og brudebuketten, så det blir gjort litt hver uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei Enelsi...

Så leit å lese om prøverforsøket, at det ble avbrutt! :trøste: Håper derimot at det slår til når bryllupet er avlyst, slik at ønskebarnet snart kommer til dere!

*bust*

Synes forresten slett ikke at 1600,- for en 3 etg. kake var så værst! :wink:

Kjolen din er flott - så moro at det ble den, at den jo da må ha vært minst like fin på deg, som den er på bildet, om ikke finere!!! :-) Gleder meg utrolig til jeg skal hente hjem min egen kjole, 5. august - tiden går så saaaakte! :sur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei Enelsi...

Så leit å lese om prøverforsøket, at det ble avbrutt! :trøste: Håper derimot at det slår til når bryllupet er avlyst, slik at ønskebarnet snart kommer til dere!

Hei!

Takk for hyggelig hilsen!! Men bryllupet er ikke avlyst da.. ;) Vi venter med nytt prøverørsforsøk til etter bryllupet. Ønskebarnet kommer nok ikke uten hjelp, for det var det visste ingen sjanse for. Har stor tro på neste forsøk da.

Skjønner du gleder deg til å hente kjolen, ja.. Det er så artig.. Ble som et barn igjen da jeg prøvde den jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Dobbeltflaut da... Bryllupet avlyst jah, herre min! :oops:

Jeg mente overstått da, men tenkte sånn på forsøket deres, at de ble "avlyst"...skjønner jo selvsagt at det IKKE er avlyst! :wink:

Uff, sånn kan man blingse gitt!

Men da prøver jeg igjen;

...blir spennende med bryllupet da! Nå er det jo snart tid for skikkelig innspurt, og så håper jeg at det klaffer med baby når neste forsøk setter til! *kryss*

Sånn, det ble bedre! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg vel kontroll på det meste nå da... Begynner å grue meg litt bare, detaljfriken i meg skriker om dagen for å si det sånn....

Leit at det ikke gikk bra med "spiren", men krysser fingrene for dere i fremtiden.

Og den bryllupsreiden deres høres fantastisk ut:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...