Gå til innhold

Enelsis bryllupsdagbok


Enelsi

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg ordnet meg bryllupsdagbok også da.

Er egentlig ikke så flink til å skrive dagbok, men vi får se hvordan det blir. :kul:

Hva skal jeg skrive da? Hmm.. Kan kanskje begynne med å fortelle litt om oss selv.

Jeg er en jente på snart 23 år, opprinnelig fra Rindal på Nordmøre. Har bodd i Trondheim i ca.5 år nå. For tiden går jeg 2.året vernepleien på HIST, hvor jeg stortrives. :)

På fritiden driver jeg med paragliding. Det er gjennom den sporten jeg møtte min kjære. Kan nesten si vi møttes i luften. :ler:

Min kjære er snart 30 år og kommer opprinnelig fra Støren i Sør-trøndelag. Han er utdannet siv.ing i matte og fysikk, men jobber som dataprogrammerer i ei internasjonal bedrift.

Vi møttes første gang i paraglidermiljøet for snart 3 år siden, men vi ble ikke sammen før 12.august 2003. Desember 2003 flytta vi sammen i ei leilighet som vi har pussa opp, og 17. desember 2004, gikk min kjære ned på kne og fridde til meg. :hjerter: Bryllupet skal stå 10.september 2005.

Det får være nok for denne gang. Nå skal jeg se frustrerte fruer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til oss, og gratulerer med både forlovelse og det forestående bryllup - samt dagbok!

Skal blir spennende "å bli kjent med deg"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hyggelige velkomstmeldinger!

Dere virker som en koselig gjeng.

Regner med jeg kommer til å lure på masse i tiden fremover, så det er kjekt med et sånt forum hvor jeg kan spørre om alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige velkomstmeldinger!

Dere virker som en koselig gjeng.  

Regner med jeg kommer til å lure på masse i tiden fremover, så det er kjekt med et sånt forum hvor jeg kan spørre om alt. :)

Det er utrolig flott forum! Mange gode råd og tips, ikke minst inspirasjon! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse