Gå til innhold

Enelsis bryllupsdagbok


Enelsi

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg ordnet meg bryllupsdagbok også da.

Er egentlig ikke så flink til å skrive dagbok, men vi får se hvordan det blir. :kul:

Hva skal jeg skrive da? Hmm.. Kan kanskje begynne med å fortelle litt om oss selv.

Jeg er en jente på snart 23 år, opprinnelig fra Rindal på Nordmøre. Har bodd i Trondheim i ca.5 år nå. For tiden går jeg 2.året vernepleien på HIST, hvor jeg stortrives. :)

På fritiden driver jeg med paragliding. Det er gjennom den sporten jeg møtte min kjære. Kan nesten si vi møttes i luften. :ler:

Min kjære er snart 30 år og kommer opprinnelig fra Støren i Sør-trøndelag. Han er utdannet siv.ing i matte og fysikk, men jobber som dataprogrammerer i ei internasjonal bedrift.

Vi møttes første gang i paraglidermiljøet for snart 3 år siden, men vi ble ikke sammen før 12.august 2003. Desember 2003 flytta vi sammen i ei leilighet som vi har pussa opp, og 17. desember 2004, gikk min kjære ned på kne og fridde til meg. :hjerter: Bryllupet skal stå 10.september 2005.

Det får være nok for denne gang. Nå skal jeg se frustrerte fruer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til oss, og gratulerer med både forlovelse og det forestående bryllup - samt dagbok!

Skal blir spennende "å bli kjent med deg"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hyggelige velkomstmeldinger!

Dere virker som en koselig gjeng.

Regner med jeg kommer til å lure på masse i tiden fremover, så det er kjekt med et sånt forum hvor jeg kan spørre om alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige velkomstmeldinger!

Dere virker som en koselig gjeng.  

Regner med jeg kommer til å lure på masse i tiden fremover, så det er kjekt med et sånt forum hvor jeg kan spørre om alt. :)

Det er utrolig flott forum! Mange gode råd og tips, ikke minst inspirasjon! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får prøve å fortsette litt på denne dagboken da..

Har lyst til å skrive om frieriet jeg, for det var bare såå romantisk. :)

Det var fredag den 17.desember 2004. Jeg hadde vært på jobb til kl.18, og sambo hadde lovet meg middag til jeg kom hjem. Da jeg kom hjem var ikke middagen helt ferdig, så sambo sa at jeg rakk å dusje først. Tok meg god tid på badet, stod lenge i dusjen. Reknet med han sa fra når middagen nærmet seg å være ferdig.

Da jeg kom ut fra badet, lå det en rose og et ark med en pil inn til stua i gangen. Jeg skjønte ingenting og ropte hva f*** holder du på med? :oops: Er ikke så vant til at han er romantisk da skjønner dere...

Jeg gikk videre til stua og der var det flere roser og ark med piler på. :) De førte inn til kontoret, hvor jeg fant et fint kort. Der var det skrevet veldig mye fine ting på og at han ville dele livet sitt med meg. Nederst på kortet stod det at jeg skulle finne han. Fant han på kjøkkenet, hvor han stod klar med ringene og spurte om jeg ville gifte meg med han. :hjerter: Og svaret var så klart: JAAAAA!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og dette har vi funnet ut til nå angående bryllupet:

*Vi skal gifte oss 12.august 2006 (Lekte litt med tanken på å gifte oss nå på september, i går da men) 8)

*Vi skal gifte oss i Strinda kirke, her i Trondheim

*Vi har skrevet gjesteliste. Vi blir ca.40 stk til middag og ca.150 stk til kaffe.

*Leter etter stort nok lokale i Trondheim hvor vi kan servere alkohol selv.

*Har sett meg ut en kjole som jeg synes er VELDIG fin. (Håper jeg blir like fin med den på også)

*Vet hvilken frisør (som også legger sminken) og fotograf jeg skal ha.

*Har valgt forlovere.

*Vet hvem som skal være toastmaster. (Har ikke spurt han ennå da men. :) )

Ja, det var vel det. Synes vi er kommet godt i gang jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

*Har sett meg ut en kjole som jeg synes er VELDIG fin. (Håper jeg blir like fin med den på også)

Hvilken kjole er det? :roll:

Har du bilde av den?

Jeg er så kjole-nysgjerrig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...