Gå til innhold

Enelsis bryllupsdagbok


Enelsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Hei! Vi skal ha vielse klokken 15:00 også er det middag med 50 pers klokken 1700-17:30 også kommer kaffe-gjestene klokken 21/22:00

Det funker det!

Har tenkt til å få samlet de som skal til kaffen på et sted, mens vi har middagen...sånn at de kommer samlet til oss.

Så hva blir det til? 2005 eller 2006??

*venter i spenning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, såg ikkje denne før no eg! :oops:

Vi har ikkje heilt tenkt kva klokkeslett diverse skal skje, men vi skal altså ikkje ha gjester som berre kjem til kaffe då.. Middagen blir vel mellom 17 og 18 ein gong, reknar eg med.. Det kan hende festen blir sein, men for min del kan den gjerne vare til tidleg morgon! ;) vi har ein del tilreisande som kjem samme dag, og så er det greit at vigsla ikkje er for tidleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my God!! :o

Fikk mail av presten i dag om at det hadde kommet en avbestilling av en vielse 10.september kl.13. :D

Nå er akkurat den vielsen bestilt av oss. :D:D

Jeg skal bli semptemberbrud i 2005. Juhuu!!!

Herregud jeg har mye å gjøre fremover. Someone HELP!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my God!! :o

Fikk mail av presten i dag om at det hadde kommet en avbestilling av en vielse 10.september kl.13. :D

Nå er akkurat den vielsen bestilt av oss. :D:D

Jeg skal bli semptemberbrud i 2005. Juhuu!!!

Herregud jeg har mye å gjøre fremover. Someone HELP!! :o

:hoho: Vi er her og hjelper vet du :ler:

Så bra at dere fikk det vielsestidspunktet dere ville ha :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my God!! :o

Fikk mail av presten i dag om at det hadde kommet en avbestilling av en vielse 10.september kl.13. :D

Nå er akkurat den vielsen bestilt av oss. :D:D

Jeg skal bli semptemberbrud i 2005. Juhuu!!!

Herregud jeg har mye å gjøre fremover. Someone HELP!! :o

Gratulerer med dato!!! :-)

Så gøy! Ja, det er jammen ikke lenge til!!! Og som Huldra sier - vi er her vi! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja:=) Nå kan vi pleie hverandres nerver her.. Vi gifter oss også 10 september 2005, kl. 14.30!! :sjarmor:

Har du kommet i gang med planleggingen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg faktisk kommet ganske godt i gang med planleggingen også. :)

-kirke bestilt til 10.september 2005 kl.12.45.

-Lokale så å si bestilt. Skal se på det på mandagskvelden.

-Frisør og sminkør bestilt. + prøvetime.

-Fotograf så å si bestilt.

-gjesteliste skrevet.

-planlagt et bryllupsverksted hvor venner kommer og skal lage invitasjoner, bordkort og pynt. :)

-laget liste over hvem jeg skal spørre om å servere.

-Ordnet med forlovere.

-Kjoleprøvetime bestilt til neste torsdag.

-Begynt å lete opp adresser til gjestene.

Når må man begynne å bestille mat fra cateringfirma??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det er "skremmende" å lese dagboken din.. Hi, hi.. Jeg begynner på vernepleien neste semester, vi gifter oss også i forbindelse med håp om barn og vi gifter oss på samme dato!!! :ler:

Så at du hadde begynt å lese opp adresser da, det har jo jeg helt glemt!!!! Så det begynner jeg med nå! Takk:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det er "skremmende" å lese dagboken din.. Hi, hi.. Jeg begynner på vernepleien neste semester, vi gifter oss også i forbindelse med håp om barn og vi gifter oss på samme dato!!! :ler:

Så at du hadde begynt å lese opp adresser da, det har jo jeg helt glemt!!!! Så det begynner jeg med nå! Takk:=)

:o ouææh! Det var jo nesten skummelt jo.

Det var litt artig og da. Vi får følge hverandre i tiden fremover nå. ;) Tror jeg trenger mange råd. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o ouææh! Det var jo nesten skummelt jo.

Det var litt artig og da. Vi får følge hverandre i tiden fremover nå. ;) Tror jeg trenger mange råd. :kul:

Ja. Alltid gøy å ha noen som driver med det samme.. Gleder meg enormt til å begynne på vernepleien jeg da! Heldig du som har kommet så langt!

Så jeg hadde et "hendig tastefeil" over her.. mente så klart LETE etter adresser:=)

Vi kommer forresten ikke til å bli prøvere før etter bryllupet, men blir veldig glade om det skjer noe før da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er lokalet og kjolen bestilt. :D

Ble den kjolen jeg har link til helt i begynnelsen av dagboken min. Var så fantastisk morsomt å prøve kjoler i går. Gikk plutselig litt mer opp for meg at jeg skal gifte meg på september. Gleder meg.

Må i tillegg få skryte av evabrud på Heimdal. Makan til god service skal man lete lenge etter.

Lokalet var helt greit. Det er et samfunnshus med plass til 170 stykker. Blir nok kjempefint når vi har pyntet litt. :)

Nå må jeg prøve å finne noen som kan sette på litt vin til oss.. Mye å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt på siden av, men føler jeg må få det ut en plass...

Har gått og dagdrømt om å ha en kul på magen i bryllupet mitt. Har akkurat begynt med utredningen, så nå trodde jeg det skulle bli fortgang i sakene. På onsdag fikk vi derimot beskjed om at mannen har nedsatt kvalitet og bevegelse på soldatene sine. :roll: Det kunne visst bli vanskelig å bli gravid på egenhånd. Gjør ikke sakene mye enklere at jeg har sykluser på over 100 dager heller. Ble skikkelig satt ut, men vi får jo hvertfall hjelp nå da...

Det skal visst ikke være enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ikke så mye som skjer med planlegging for tiden. Jeg har rett og slett ikke tid. Sitter og pludrer litt med hvordan invitasjonene skal se ut da, men jeg må jo være den minst kreative personen i manns minne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det var leeenge siden!!!

Håper dere finner ut av dette med soldatene og kulen! :tommelsmil: Det er ikke noe kjekt når det skal bli til slik et problem! :-( Men lykkel, LYKKE til!!!

Kommet noe lenger i planleggingen da?

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsplanleggingen er blitt skyvd litt fremover til jeg er ferdig på skolen i juni. Siden sist har vi bare bestilt cateringfirma til dagen, så nå diskuterer vi menyen til bryllupet.

Har blitt litt mye for oss i det siste. Er nå i gang med prøverørsforsøk, så det er mye å tenke på for tiden.

Neste oppgave vi må gjøre til bryllupet er å finne musikk. Noen fra Tr.heimsområdet som har noen gode tips til noen vi kan leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hallo, hallo! I'm back in business! :D

Ferdig med eksamensstress! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...