Gå til innhold

Enelsis bryllupsdagbok


Enelsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går og tenker mer og mer på å ha bryllup nå til september istedet.. :o

Har veldig lyst, men vet ikke om vi rekker å planlegge alt til da.. Dessuten må sambo tenke nøye gjennom dette tusen og ørti gang før han blir fortrolig med tanken.. Han er også fristet da.

Åhh.. Kjenner jeg er helt hyper innvendig på tanken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Går og tenker mer og mer på å ha bryllup nå til september istedet.. :o

Har veldig lyst, men vet ikke om vi rekker å planlegge alt til da.. Dessuten må sambo tenke nøye gjennom dette tusen og ørti gang før han blir fortrolig med tanken.. Han er også fristet da.

Åhh.. Kjenner jeg er helt hyper innvendig på tanken..

Er det noen spesiell grunn til at dere må flytte det til september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen spesiell grunn til at dere må flytte det til september?

Grunnen er vel at det er enklere å gifte seg før eventuelt barn. Vi er jo aktive prøvere og skal få hjelp med de umulige syklusene mine nå. Er jo en mulighet for at det blir fortgang i sakene hvertfall. Har håpet for det.. Dessuten er det veldig lenge til august 2006. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Skjønner... bare jeg som ikke leste tydelig nok at det var i 2006.

Sept er ikke lenge til men mer enn nok tid til planlegging, tro meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og tenker mer og mer på å ha bryllup nå til september istedet.. :o

Har veldig lyst, men vet ikke om vi rekker å planlegge alt til da.. Dessuten må sambo tenke nøye gjennom dette tusen og ørti gang før han blir fortrolig med tanken.. Han er også fristet da.

Åhh.. Kjenner jeg er helt hyper innvendig på tanken..

Go for it!!! Min kjære fridde 30.10.04, og bryllupet vårt står 16.04.05. Altså 5 1/2 mnd, og det er rikelig med tid! Vi snakket først om august/september, men fant ut at vi ikke klarte å vente så lenge :ler: Så hvis dere har lyst til å gifte dere til høsten, er det ikke noe å tvile på. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail til presten bare for å høre om det er noen ledige helger i september for å få gifte oss.. :)

Ingenting bestemt ennå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine fine kjolen! :wink:

Demetrios er en riktig så flott designer - skal ha en Sposabella kjole selv jeg!!!

Så dere leker med tanken om september!? Du får gi lyd når dere bestemmer dere da - så vi her inne ikke bommer på datoen! :ler:

Og for et superduper romantisk frieri!!! Søte gutten!

Jeg husker jeg også reagerte med "hva f*** holder du på med?"...er heller IKKE vant til så veldig romantiske handlinger i hverdagen! :roll:

Gratulerer med forlovelse nok en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med forlovelse nok en gang!!!

Takk skal du ha! *klem*

Fikk mail fra presten i dag. De hadde ledige vielser både 3. og 10. september kl.15.

Litt skeptisk på om kl.15 blir litt seint.. Åhh.. Så vanskelig å bestemme seg..

Noen som har erfaringer med å ha vielsen kl.15??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ingen erfaringer, men skal selv ha 14.30. Ønsket opprinnelig kl 14.00, men da holdt se ikke vielser.

Tror tidspunktet har heller lite å si... Det er alt det rundt som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen erfaringer, men skal selv ha 14.30. Ønsket opprinnelig kl 14.00, men da holdt se ikke vielser.

Tror tidspunktet har heller lite å si... Det er alt det rundt som teller!

Vanskelig å si det der...

Vi ville opprinnelig ha vielse kl. 14, men pga. dobbeltbooking fra kirkens side ( :o ) skal vi nå vies allerede kl. 12.30...

Tror det er mye som Hanne sier - at det er alt rundt som teller, og hvordan dere ellers legger opp dagen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal viast klokk 15' date=' og det passar oss utmerka, for vi er ikkje nokon morgonfuglar nokon av oss! :)[/quote']

Hehe, jeg tenkte noe av det samme. "15 må jo være bra, så slipper man stå opp så tidlig!" Spesielt hvis man har hatt vanskelig for å sovne kvelden før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal viast klokk 15' date=' og det passar oss utmerka, for vi er ikkje nokon morgonfuglar nokon av oss! :)[/quote']

hehe.. sånn sett er det perfekt, ja. Men ser for meg det blir litt hektisk jeg da. Når skal middagen være og når skal kaffegjestene komme da? Festen og dansen er en viktig del av vårt bryllup, så jeg har ikke lyst til å drøye det til klokken 24 heller.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...