Gakkepus Skrevet 14. august 2018 Forfatter #221 Del Skrevet 14. august 2018 1 hour ago, sullå said: Nå har jeg hatt et veldig fint svangerskap, uten særlige plager, så jeg er ikke lei ennå av den grunn. Men jeg tenker også mye på konsekvensene av å få en baby i hus! En ny sjef i livet vårt! Det å bli mamma er noe jeg ønsker meg mer enn noe annet, og det kommer til å bli sååå fint, men jeg synes det er topp at han (forhåpentligvis) har to måneder igjen i magehuset før han entrer denne verden! Forstår godt at du begynner å bli lei av selve graviditeten, da. Blir spennende å se om jordmor har rett, og at det blir fødsel allerede i uke 38. Hvorfor tror hun det? Jeg håper i alle fall at du slipper overtid! Det er bra du ikke er lei. Det er så mye fint ved et svangerskap når det er uten plager. 😊 En helt ny sjef blir det, og det er nok det som skremmer meg veldig, men det endrer ikke det faktum at - som deg - gleder jeg meg veldig til alt. 😊 Jm kjente på livmoren og mente den var veldig høyt oppe. Jeg er litt grønn på det området, men det er jo lov å håpe, da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. august 2018 Forfatter #222 Del Skrevet 16. august 2018 2,8 kg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 18. august 2018 #223 Del Skrevet 18. august 2018 Jøss, tenk at han snart er 3 kg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 19. august 2018 Forfatter #224 Del Skrevet 19. august 2018 (endret) 24 dager igjen. Både igår og i dag har jeg hatt sterke mensmurringer og stikk i magen og området. Jeg går utifra at det er normalt. Hadde det skjedd tidligere, hadde jeg garantert stresset, men nå som uke 37 er rett rundt hjørnet føler jeg egentlig at jeg kan senke skuldrene litt og la det seile sin egen sjø. 🌊 Ellers sitter jeg mye hjemme på grunn av varmen og hovne føtter. Det frister så lite å gå ut til folk når jeg bare føler for å sitte i pysjen min, men savnet er der, og jeg gleder meg som en unge til å få tilbake kroppen min. Det å kunne løpe opp eller ned trappa er noe jeg savner. Er det rart, eller hva? 😏 har aldri vært den sprekeste, og alltid vært evig takknemlig for heis i blokka, men nå har jeg bare lyst til å løpe, bøye meg sånn som jeg vil, knyte skoa mine, ligge på magen om jeg vil eller på ryggen. 24 dager igjen. Det er virkelig siste innspurten. (Så viser det seg at jeg er den heldige som går overtid, da 😅. Vel, tiden får vise). Endret 19. august 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 21. august 2018 #225 Del Skrevet 21. august 2018 På 19.8.2018 den 21.29, Gakkepus skrev: 24 dager igjen. Både igår og i dag har jeg hatt sterke mensmurringer og stikk i magen og området. Jeg går utifra at det er normalt. Hadde det skjedd tidligere, hadde jeg garantert stresset, men nå som uke 37 er rett rundt hjørnet føler jeg egentlig at jeg kan senke skuldrene litt og la det seile sin egen sjø. 🌊 Ellers sitter jeg mye hjemme på grunn av varmen og hovne føtter. Det frister så lite å gå ut til folk når jeg bare føler for å sitte i pysjen min, men savnet er der, og jeg gleder meg som en unge til å få tilbake kroppen min. Det å kunne løpe opp eller ned trappa er noe jeg savner. Er det rart, eller hva? 😏 har aldri vært den sprekeste, og alltid vært evig takknemlig for heis i blokka, men nå har jeg bare lyst til å løpe, bøye meg sånn som jeg vil, knyte skoa mine, ligge på magen om jeg vil eller på ryggen. 24 dager igjen. Det er virkelig siste innspurten. (Så viser det seg at jeg er den heldige som går overtid, da 😅. Vel, tiden får vise). Det er så spennende å følge med, nå nærmer det seg virkelig! Jeg er noen uker kortere enn deg, men kjenner veldig på det du beskriver om å glede seg til å få tilbake kroppen! 😂 Bare det å kunne ta på seg sokker uten at man må sitte på senga fordi magen er i veien... Lykke til med innspurten ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 23. august 2018 Forfatter #226 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) On 8/21/2018 at 7:37 AM, Rosmerta said: Det er så spennende å følge med, nå nærmer det seg virkelig! Jeg er noen uker kortere enn deg, men kjenner veldig på det du beskriver om å glede seg til å få tilbake kroppen! 😂 Bare det å kunne ta på seg sokker uten at man må sitte på senga fordi magen er i veien... Lykke til med innspurten ❤️ Det er mye man savner. Småting som ikke ble lagt merke til tidligere, eller som ble tatt for gitt. Ta på sokkene uten å pese og uffe? Ja, takk! 😅 Endret 23. august 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 23. august 2018 Forfatter #227 Del Skrevet 23. august 2018 On 6/21/2018 at 11:27 AM, Gakkepus said: 29 (28+0) 85 dager igjen. 70 % 196 dager som gravid. 37+1 20 dager igjen 92,5% 260 dager som gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 24. august 2018 #228 Del Skrevet 24. august 2018 Nå nærmer det seg, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 24. august 2018 #229 Del Skrevet 24. august 2018 Gurimalla, så spennende for dere! Lykke til med innspurten, nå er det like før 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 25. august 2018 #230 Del Skrevet 25. august 2018 Lykke til med innspurten 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 27. august 2018 Forfatter #231 Del Skrevet 27. august 2018 On 8/24/2018 at 6:32 AM, sullå said: Nå nærmer det seg, gitt! On 8/24/2018 at 9:16 PM, Rosmerta said: Gurimalla, så spennende for dere! Lykke til med innspurten, nå er det like før 🙂 On 8/25/2018 at 9:03 AM, Kaiaermeg said: Lykke til med innspurten 💕 Tusen takk! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 29. august 2018 Forfatter #232 Del Skrevet 29. august 2018 Uke 38 og 14 dager til termin. Det er null action going on, for å si det sånn. 🙃 ingen mensmurringer, ingen kramper...Null, nada. Jeg er så redd for å gå overtid. Jeg håper noe skjer i løpet av de neste dagene. 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 29. august 2018 #233 Del Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, Gakkepus skrev: Uke 38 og 14 dager til termin. Det er null action going on, for å si det sånn. 🙃 ingen mensmurringer, ingen kramper...Null, nada. Jeg er så redd for å gå overtid. Jeg håper noe skjer i løpet av de neste dagene. 🤞 Herreguuud, syns det er så sykt at det er så kort igjen! Håper du slipper overtid. Plutselig kan det skje noe. ❤️ Er så spent på dine vegne (og litt misunnelig, selv om ting langt fra er klart for babyankomst her 😋) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 29. august 2018 Forfatter #234 Del Skrevet 29. august 2018 9 minutter siden, Aryamili said: Herreguuud, syns det er så sykt at det er så kort igjen! Håper du slipper overtid. Plutselig kan det skje noe. ❤️ Er så spent på dine vegne (og litt misunnelig, selv om ting langt fra er klart for babyankomst her 😋) Alle sier at det er så kort tid igjen, og jeg ser jo det selv, men samtidig føles hver dag som en liten evighet🔁men jeg er klar. Ting er kanskje ikke helt på plass for ankomst, men det får jeg ta som det kommer 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 29. august 2018 #235 Del Skrevet 29. august 2018 2 minutter siden, Gakkepus skrev: Alle sier at det er så kort tid igjen, og jeg ser jo det selv, men samtidig føles hver dag som en liten evighet🔁men jeg er klar. Ting er kanskje ikke helt på plass for ankomst, men det får jeg ta som det kommer 😁 Hehe, den kan jeg forstå! Alle sier at på slutten går det sakte for den gravide 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. september 2018 Forfatter #236 Del Skrevet 1. september 2018 (endret) 12 dager til termin. ....så sitter jeg her, da og føler meg helt dø i dag. Lillegutt er aktiv, men fy så kvalm jeg er med mye magevondt. Jeg kjeftet nettopp på hunden min, og nå har jeg dårlig samvittighet, men det er ikke lett når man føler seg som en dass. I tillegg til kvalme og magevondt, har jeg kramper nederst i mageomårdet litt sånn som mensen... kan det bety noe? Trukke det. Var hos legen igår, og han sa at alt er lukket (!). Lillegutt veier 3200gr og har seg bedre enn kommende mor 😁 Tenker det er på tide med en terminliste selv, altså. Termin: 12 september Endret 1. september 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 1. september 2018 #237 Del Skrevet 1. september 2018 Tror han kommer 7. september Ikke lenge igjen, du er en heltinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 1. september 2018 #238 Del Skrevet 1. september 2018 10 september!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 1. september 2018 #239 Del Skrevet 1. september 2018 3 september 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 1. september 2018 #240 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg tipper 14.september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå