AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #161 Skrevet 18. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er ganske sykt er at hvis denne serien hadde en mannlig trener som solgte en av de koselige spillerne hadde folk synes det var helt greit. Litt trist, men en fornuftig og sterk avgjørelse fra treneren(mannen). Siden det er en kvinne som gjør det synes folk hun er en bitch eller drittkjerring. Dette så ut til å bli en god tråd, men nå er den bare full av folk som snakker om hvor dårlige dialekter det er og hvor mye dere misliker Carew. Kan dere ikke starte en egen hat-Carew tråd, så kan vi faktisk snakke mer saklig om serien, handlingen og skuespillerprestasjonene og ikke bare dritt om personer? Anonymkode: 2ff07...ae4 Svært uenig i det første. Som fotballsupporter (og kvinne) hadde jeg nok ikke sett på det som en fornuftig og sterk avgjørelse nei, uavhengig av kjønnet på treneren og det tror jeg mange av mine bekjente som også liker fotball er enig i. Anonymkode: 5205a...824 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #162 Skrevet 18. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er ganske sykt er at hvis denne serien hadde en mannlig trener som solgte en av de koselige spillerne hadde folk synes det var helt greit. Litt trist, men en fornuftig og sterk avgjørelse fra treneren(mannen). Siden det er en kvinne som gjør det synes folk hun er en bitch eller drittkjerring. Dette så ut til å bli en god tråd, men nå er den bare full av folk som snakker om hvor dårlige dialekter det er og hvor mye dere misliker Carew. Kan dere ikke starte en egen hat-Carew tråd, så kan vi faktisk snakke mer saklig om serien, handlingen og skuespillerprestasjonene og ikke bare dritt om personer? Anonymkode: 2ff07...ae4 Forresten litt morsomt at du påpeker at denne tråden har utviklet seg negativt til en diskusjon om dialekter når det var med nettopp det fokuset jeg opprettet tråden. Anonymkode: 5205a...824 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #163 Skrevet 18. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er ganske sykt er at hvis denne serien hadde en mannlig trener som solgte en av de koselige spillerne hadde folk synes det var helt greit. Litt trist, men en fornuftig og sterk avgjørelse fra treneren(mannen). Siden det er en kvinne som gjør det synes folk hun er en bitch eller drittkjerring. Dette så ut til å bli en god tråd, men nå er den bare full av folk som snakker om hvor dårlige dialekter det er og hvor mye dere misliker Carew. Kan dere ikke starte en egen hat-Carew tråd, så kan vi faktisk snakke mer saklig om serien, handlingen og skuespillerprestasjonene og ikke bare dritt om personer? Anonymkode: 2ff07...ae4 Det må være lov til å nevne trøndersken til ADT da vel, det er jo en skuespillerprestasjon å legge om dialekten? Anonymkode: af2c7...bb9
Godklump1 Skrevet 18. april 2018 #164 Skrevet 18. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være lov til å nevne trøndersken til ADT da vel, det er jo en skuespillerprestasjon å legge om dialekten? Anonymkode: af2c7...bb9 Må ikke ta ting så bokstavelig da. Tror poenget var at det bare ble litt mye av disse tingene 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #165 Skrevet 18. april 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være lov til å nevne trøndersken til ADT da vel, det er jo en skuespillerprestasjon å legge om dialekten? Anonymkode: af2c7...bb9 Omtrent halvparten av innleggene her handler om hvor fæl dialekten er, feil dialekt for området, feil butikk er filmet, hvilke skuespillere som har hvilke dialekter og ekle spekulasjoner rundt Carew. Anonymkode: 2ff07...ae4 3
Edie Skrevet 19. april 2018 #166 Skrevet 19. april 2018 Ryddet for ryktespredning og svar til dette. Edie, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #167 Skrevet 22. april 2018 SPOILERE fra dagens episode Veldig bra episode i dag! Elsker at Varg-supporterne backer Helena nå. Veldig rørende da de sang for henne på slutten. Tangsrud må jo ha av de mest slå-til-personlighetene ever🤢🤢 Kjenner jeg blir provosert hver gsng han kommer på skjermen. Men utrolig godt skuespill! Håper noe kommer opp, enten fra media, supporterne eller Espen, slik at Helena får fortsette som trener. Det skjedde vel ikke noe mer angående han Ålesund-treneren som antastet henne? Hadde håpet vi fikk se at dette kom ut, og at Helena mottok mer støtte fra folket. Og Ellingsen? Jeg skjønner ikke, lagde han off-side med vilje, eller var det faktisk ikke off-side? Han har jo hele familien sin på spill for den trenerjobben, så ville vært rart om han faktisk forsøkte å få Varg til å vinne. Anonymkode: 9a398...23b 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #168 Skrevet 22. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: SPOILERE fra dagens episode Veldig bra episode i dag! Elsker at Varg-supporterne backer Helena nå. Veldig rørende da de sang for henne på slutten. Tangsrud må jo ha av de mest slå-til-personlighetene ever🤢🤢 Kjenner jeg blir provosert hver gsng han kommer på skjermen. Men utrolig godt skuespill! Håper noe kommer opp, enten fra media, supporterne eller Espen, slik at Helena får fortsette som trener. Det skjedde vel ikke noe mer angående han Ålesund-treneren som antastet henne? Hadde håpet vi fikk se at dette kom ut, og at Helena mottok mer støtte fra folket. Og Ellingsen? Jeg skjønner ikke, lagde han off-side med vilje, eller var det faktisk ikke off-side? Han har jo hele familien sin på spill for den trenerjobben, så ville vært rart om han faktisk forsøkte å få Varg til å vinne. Anonymkode: 9a398...23b Vi fikk vel aldri sett skikkelig om det var offside eller ikke, så da må vi vel faktisk tro på at det ikke var det. Jeg tenker at hele poenget var at Ellingsen til slutt skjønte at ikke alt handler om ham, og at det er ikke er den (men han selv) som har noe å si for om han får tilbake familien sin eller ikke. Anonymkode: 5205a...824 2
Invicta Skrevet 22. april 2018 #169 Skrevet 22. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke, lagde han off-side med vilje, eller var det faktisk ikke off-side? Jeg tror Tangerud har hatt et par ord med linjemannen... 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #170 Skrevet 22. april 2018 2 minutter siden, Invicta skrev: Jeg tror Tangerud har hatt et par ord med linjemannen... Sikkert en liten utveksling av noen lapper også.. Anonymkode: 5205a...824 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #171 Skrevet 22. april 2018 Jeg begynner nesten å like John Carew, det sier litt om hvor bra denne serien er. Meget godt skuespill i dag. Helena bør vel få jobben tilbake, det blir jo en sesong 2? Skjønt jeg trodde aldri de faktisk ville kvitte seg med Brattskjær. Håper han også dukker opp igjen. Jeg liker med denne saken at den ikke bare viser klisjeene med bunnlaget som vinner, de viser bunnlaget som ryker ut av cupen, bunnlaget som blir bortdømt osv. Anonymkode: 2a741...78a 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #172 Skrevet 22. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk vel aldri sett skikkelig om det var offside eller ikke, så da må vi vel faktisk tro på at det ikke var det. Jeg tenker at hele poenget var at Ellingsen til slutt skjønte at ikke alt handler om ham, og at det er ikke er den (men han selv) som har noe å si for om han får tilbake familien sin eller ikke. Anonymkode: 5205a...824 4 timer siden, Invicta skrev: Jeg tror Tangerud har hatt et par ord med linjemannen... 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert en liten utveksling av noen lapper også.. Anonymkode: 5205a...824 Ah, ja det makes faktisk veldig sense! Han virker så desperat til å få henne bort at det er noe han fint kunne gjort. Anonymkode: 9a398...23b 4
Godklump1 Skrevet 22. april 2018 #173 Skrevet 22. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk vel aldri sett skikkelig om det var offside eller ikke, så da må vi vel faktisk tro på at det ikke var det. Jeg tenker at hele poenget var at Ellingsen til slutt skjønte at ikke alt handler om ham, og at det er ikke er den (men han selv) som har noe å si for om han får tilbake familien sin eller ikke. Anonymkode: 5205a...824 Var redd for det samme, men det ser absolutt ikke ut som offside syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #174 Skrevet 22. april 2018 Denne serien er rasistisk. Hvorfor er det en hvit kvinne som er hoved trener ? Anonymkode: 8a294...f95 2
Gjest blåbærpike Skrevet 22. april 2018 #175 Skrevet 22. april 2018 Jeg håper og tror at Ellingsen er den som redder trenerjobben til Helena. At han takker nei til trenerjobben i neste episode, og forteller Tangsrud hvordan han bare fulgte hennes opplegg når hun var suspendert. Kanskje det å være så real kan være med på å hjelpe han med å få familien tilbake også.
Godklump1 Skrevet 22. april 2018 #176 Skrevet 22. april 2018 1 time siden, blåbærpike skrev: Jeg håper og tror at Ellingsen er den som redder trenerjobben til Helena. At han takker nei til trenerjobben i neste episode, og forteller Tangsrud hvordan han bare fulgte hennes opplegg når hun var suspendert. Kanskje det å være så real kan være med på å hjelpe han med å få familien tilbake også. det ville nok vært det mest forutsigbare. jeg tror det går bra til slutt, men tror det kommer noen uforutsette tvister til hvordan det skjer(: 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #177 Skrevet 22. april 2018 Denne kvinnelige treneren (hva er det hun heter igjen?) burde jo være det opplagte valget som erstatter Wenger i Arsenal ! Anonymkode: 99c69...10f
Fru Uperfekt Skrevet 22. april 2018 #178 Skrevet 22. april 2018 På 19.3.2018 den 17.13, AnonymBruker skrev: der e en del bokmålsord i dialekta til noken av figurane, men man kan no sei at dei, (figurane), f.eks e litt påvirka av ålesundsdialekta. den e jo en slags nasal bokmål men med nynorsk tonefall. det e litt slik at jo nærmare ålesund du bur, jo fleire bokmålsord he du gjerne i dialekta di. folk lese jo okså so mykje bokmål no med internetttilgang overalt, so det ekje so rart at en del får inn nokre bokmålsord i dialekta si. he vorte meir og meir av det egentli. men ålesundsdialekta e likevel heilt ulik det dokke høyre på skjermen , sjøl med litt bokmålsord her og der. skal no seiast at han espen egentli e frå voss, so ej synst han klare å snakke dialekta forholdsvis bra, men der e som påpeikt litt bokmålsord i dialekta hass. Han sponsoren e vel frå Bergen? Anonymkode: c5aa3...099 Vær snill å oversett til norsk/engelsk 3
tirben Skrevet 22. april 2018 #179 Skrevet 22. april 2018 Utrolig bra episode i dag! Den beste hittil, synes jeg. Vondt å se hvordan faren til Adrian presser han, og vondt å se reaksjonen til Adrian . Tenker på hvor mange ambisiøse foreleldre som også i virkeligheten pusher barna sine i håp om at de skal bli store utøvere som tjener gode nok penger til å forsørge hele familien. Rørende å se hvordan supporterne nå støtter Helena. Hadde faktisk tårer i øynene når jeg så det. Synes dette er en fantastisk serie, med mange gode skuespillere, og jeg gleder meg til neste sesong. 6
fitnessjenta Skrevet 22. april 2018 #180 Skrevet 22. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne serien er rasistisk. Hvorfor er det en hvit kvinne som er hoved trener ? Anonymkode: 8a294...f95 Hvorfor er det rasistisk?😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå