Jennybella Skrevet 17. november 2018 #301 Del Skrevet 17. november 2018 20 minutter siden, Veslefrikk skrev: Villa Paprika hadde den sofaen da Glade hjem kjøpte den, men Paprikaen har byttet et par ganger etter det. Ja vet hun hadde den samme før, det jeg mente var at det kun er sofaen som ikke er lik lenger, ellers er det tro kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 17. november 2018 #302 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg har sett mye rart men trefjøl på vaskerommet??🙄🙄 hva faen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 17. november 2018 #303 Del Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, Sen ve ben skrev: Jeg har sett mye rart men trefjøl på vaskerommet??🙄🙄 hva faen? Hun flytter de få tingene hun har rundt om i hele huset. Dyrt å være blogger ser du... juletreet var på vandring hele julen i fjor, å skittentøyskurven tror jeg har vært innom alle rom i huset. Nå er det trefjølene å de blanke lysestakene som er på runde. Oppbrukt å avfotografert til det kjedsommelige! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 17. november 2018 #304 Del Skrevet 17. november 2018 5 minutter siden, Horselady skrev: Hun flytter de få tingene hun har rundt om i hele huset. Dyrt å være blogger ser du... juletreet var på vandring hele julen i fjor, å skittentøyskurven tror jeg har vært innom alle rom i huset. Nå er det trefjølene å de blanke lysestakene som er på runde. Oppbrukt å avfotografert til det kjedsommelige! Jeg har skjønt det, hun får flytte ting så mye hun vil men trefjøl har ingenting på vaskerommet å gjøre ei heller søppelkurven «keep new york city clean». Den skal være på kjøkkenet!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberknøttet Skrevet 17. november 2018 #305 Del Skrevet 17. november 2018 Når kommer kransen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 17. november 2018 #306 Del Skrevet 17. november 2018 8 minutter siden, Sen ve ben skrev: Jeg har skjønt det, hun får flytte ting så mye hun vil men trefjøl har ingenting på vaskerommet å gjøre ei heller søppelkurven «keep new york city clean». Den skal være på kjøkkenet!! Har sagt det før ,de trefjølene er på vaskerommet fordi Villa paprika har sånn vask på kjøkkenet og da blir det mest likt.Glade hjem har en annen vask på kjøkkenet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 17. november 2018 #307 Del Skrevet 17. november 2018 11 minutter siden, Oktoberknøttet skrev: Når kommer kransen? Den kommer så fort hun har funnet en på Hageland 😊 De har fått inn julevarer nå, så det varer ikke lenge til vil jeg tro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 19. november 2018 #308 Del Skrevet 19. november 2018 Tråden er ryddet for tekst med opphavsrett. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 19. november 2018 #309 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Tror Papirfly skulle tatt en skikkelig opprydding i en viss blogg også. Da hadde det ikke blitt mye igjen. Endret 19. november 2018 av Veslefrikk 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2018 #310 Del Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Tror Papifly skulle tatt en skikkelig opprydding i en viss blogg også. Da hadde det ikke blitt mye igjen. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 19. november 2018 #311 Del Skrevet 19. november 2018 50 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: 😂 Da hadde vi sluppet trefjøler på vaskerom og de samme bildene om igjen og om igjen.😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2018 #312 Del Skrevet 19. november 2018 35 minutter siden, Jennybella skrev: Da hadde vi sluppet trefjøler på vaskerom og de samme bildene om igjen og om igjen.😂😂😂 Der tar du nok delvis feil! Vaskeromstrefjøler hadde vært det eneste som hadde vært igjen. Det har jeg nemlig aldri sett hos noen andre... 😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 19. november 2018 #313 Del Skrevet 19. november 2018 10 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Der tar du nok delvis feil! Vaskeromstrefjøler hadde vært det eneste som hadde vært igjen. Det har jeg nemlig aldri sett hos noen andre... 😉 Jammen har du rett 👍😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 19. november 2018 #314 Del Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, Jennybella skrev: Da hadde vi sluppet trefjøler på vaskerom og de samme bildene om igjen og om igjen.😂😂😂 Denne bloggeren virker å være over gjennomsnittet inspirert av Villa Paprika, så at hun gjør som Paprika og repeterer og kopierer fotoobjektene igjen og igjen (eller: uinspirert, lettvint blogging) kommer nok av påvirkningen fra den kanten.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 19. november 2018 #315 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) 2 timer siden, Friluftsdame skrev: Denne bloggeren virker å være over gjennomsnittet inspirert av Villa Paprika, så at hun gjør som Paprika og repeterer og kopierer fotoobjektene igjen og igjen (eller: uinspirert, lettvint blogging) kommer nok av påvirkningen fra den kanten.. Hun er nok vel så mye inspirert av Marte Klanderud, samt CBE m.fl. Før var det i hovedsak Villa Paprika, men hun har utvidet horisonten. Endret 19. november 2018 av Veslefrikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2018 #316 Del Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Der tar du nok delvis feil! Vaskeromstrefjøler hadde vært det eneste som hadde vært igjen. Det har jeg nemlig aldri sett hos noen andre... 😉 Det er i det minste originalt om ikke annet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2018 #317 Del Skrevet 19. november 2018 Oi oi. Har det skjedd noe? På lørdag handlet hun svibler og pyntet hjemme. Fint ble det også. Jeg tenkte at hun var 'inspirert' av noen igjen og tok en liten runde hos de vanlige. Kom over et innlegg med lignende bilder hos Marte og tenkte jo mitt. Før jeg sjekket datoene. Marte la det ut i dag. Glade hjem har vært først ute med noe og skrevet et originalt innlegg! (Hvis ikke hun har kopiert noe en annen la ut i fjor da... Men lar tvilen komme henne til gode foreløpig) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 19. november 2018 #318 Del Skrevet 19. november 2018 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Oi oi. Har det skjedd noe? På lørdag handlet hun svibler og pyntet hjemme. Fint ble det også. Jeg tenkte at hun var 'inspirert' av noen igjen og tok en liten runde hos de vanlige. Kom over et innlegg med lignende bilder hos Marte og tenkte jo mitt. Før jeg sjekket datoene. Marte la det ut i dag. Glade hjem har vært først ute med noe og skrevet et originalt innlegg! (Hvis ikke hun har kopiert noe en annen la ut i fjor da... Men lar tvilen komme henne til gode foreløpig) Marte klanderud la ut de med svibler for en stund tilbake, da har hun nok bare lagt bilde ut igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 19. november 2018 #319 Del Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, Jennybella skrev: Marte klanderud la ut de med svibler for en stund tilbake, da har hun nok bare lagt bilde ut igjen Marte la ut det bilde om svilbler 11 november ,og glade hjem har tatt samme overskrift 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2018 #320 Del Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, Jennybella skrev: Marte la ut det bilde om svilbler 11 november ,og glade hjem har tatt samme overskrift Ååååja. Hadde et lite håp igjen. Herregud, at det går an. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå