Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»

FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Macimba skrev:

Jeg fascineres over at noen har skjærefjøler og fine lysestaker på vaskerommet. Det er i min verden kjempesnålt.

Det gjør hun fordi Villa paprika har sånn vask på kjøkkenet det har ikke Ine, skal det være tro kopi så må hun bruke vaskerommet.Meget snålt ja

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Macimba skrev:

Jeg fascineres over at noen har skjærefjøler og fine lysestaker på vaskerommet. Det er i min verden kjempesnålt.

Haha, seriøst - skjærefjøler på vaskerommet? X) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubella skrev:

Haha, seriøst - skjærefjøler på vaskerommet? X) 

Skjærefjøler, glasskrukker og lysestaker!

Klin likt VillaPaprika sin pynt ved kjøkkenvasken.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Skjærefjøler, glasskrukker og lysestaker!

Klin likt VillaPaprika sin pynt ved kjøkkenvasken.

Altså, krukker og lysestaker kan jeg til nød forstå, da det er en mer "nøytral" dekor som kan stå på kjøkken, bad, stue osv. - men skjærefjøler har jo en mer spesifikk oppgave og hører ikke hjemme noe annet sted enn kjøkkenet!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rubella skrev:

Altså, krukker og lysestaker kan jeg til nød forstå, da det er en mer "nøytral" dekor som kan stå på kjøkken, bad, stue osv. - men skjærefjøler har jo en mer spesifikk oppgave og hører ikke hjemme noe annet sted enn kjøkkenet!

Kan jo hende hun prøver å kutte ned på klesvaskingen 🙄

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Superchips skrev:

Kan jo hende hun prøver å kutte ned på klesvaskingen 🙄

Badum-tsj

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte titte innom FBsiden hennes, der hun poster link til «bloggen». De fleste innleggene har INGEN likes, noen ytterst få har 1-2. Kan det være på tide å vurdere hva man skal kaste bort tiden sin på? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
4 timer siden, FruenFraHavet skrev:

Jeg måtte titte innom FBsiden hennes, der hun poster link til «bloggen». De fleste innleggene har INGEN likes, noen ytterst få har 1-2. Kan det være på tide å vurdere hva man skal kaste bort tiden sin på? 

Hvis hun er hjemmeværende, med et barn på skolen og et i barnehage, så har hun all verden av tid til å «kaste bort» tiden sin. Jeg synes hun tar skarpe og gode bilder i motsetning til andre interiørbloggere, men det er synd at hun må kopiee andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg: Å realisere garderobe drømmen 31. oktober 2018

https://gladehjem.wordpress.com/2018/10/31/a-realisere-garderobe-drommen/

Sitat

Når du skal renoverer et hus og har planer om å bli boende, er det selvfølgelig et stort pluss å ha en garderobe du skal være fornøyd med.

Sitat

Jeg elsker å hente inspirasjon på nett, men det er også utrolig gøy å se etter inspirasjon i omgivelsene som du er i. Jeg er veldig opptatt av å skape hotellfølelsen på vårt eget soverom. 

Caroline Berg Eriksen sitt innlegg: Rabattkode til deg som skal realisere garderobedrømmen 26. oktober 2017

http://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/26/rabattkode-til-deg-som-skal-realisere-gaderobedrommen/

Sitat

når du renoverer hus og har planer om å bli boende, er det selvfølgelig et stort pluss at resultatet er tilfredstillende med en gang

Sitat

jeg elsker å hente inspirasjon på nett, men det er også utrolig gøy å se etter inspirasjon i omgivelsene. Hotell Continental har helt nydelige garderobeskap og var en stor inspirasjon for meg i denne prosessen. Spesielt ettersom vi også ønsket å få frem denne hotellfølelsen på vårt eget soverom.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så lett å blogge, lurer jeg jammen på om jeg skal sette i gang.Leke en stor blogger, med kopi av andres interiør. Tekstene finner jeg underveis, klipp og lim ,og vips der har jeg ødelagt for en seriøs blogger. Men det gjør ingenting bare jeg føler meg stor. Så lager jeg svulmende overskrifter for da blir det fart i bloggen min 😂😂😂😂.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Det er kanskje meg det er noe i veien med, for jeg kan ikke skjønne at den dekoreringen Ine har gjort til 4 års dagen til datteren tar «hele uken». Kaken og de rosa smultringene er ferdigkjøpte....... så opplys meg gjerne om hva som krever så mye planlegging som det som bloggerne gir uttrykk for hver gang noe skal feires 

Jeg skjønner det ikke, for i min verden er det en kjapp tur på butikken for å få hjem pynten, ringe en telefor eller to for kaken, dekke bordet - that’s it. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Macimba skrev:

Det er kanskje meg det er noe i veien med, for jeg kan ikke skjønne at den dekoreringen Ine har gjort til 4 års dagen til datteren tar «hele uken». Kaken og de rosa smultringene er ferdigkjøpte....... så opplys meg gjerne om hva som krever så mye planlegging som det som bloggerne gir uttrykk for hver gang noe skal feires 

Jeg skjønner det ikke, for i min verden er det en kjapp tur på butikken for å få hjem pynten, ringe en telefor eller to for kaken, dekke bordet - that’s it. 

Det tar tid å kopierer ned i hver minste detalj for så å få kjøpt seg tingene selv🙄

https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/26/vaianabursdag-detaljer-fra-feiringen/

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgere digger jo kopieringen, eller vent, kanskje ikke alle vet.Hun er ikke sann, hun veksler mellom marteklanderud, Caroline Berg Eriksen og villa paprika , gud for et snevert liv

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt innlegg i anledning farsdagen: "TIL DEN BESTE AV DE BESTE". 

Dere kan jo gjette 3 ganger hvor det er hentet fra? Tittelen er hentet fra Caroline Berg Eriksens innlegg på farsdagen i 2016, mens innholdet er hentet fra hennes innlegg på farsdagen i 2017: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/12/hurra-verdens-beste-pappa/

Mannen til det glade vanvidd må føle seg bra spesiell.....? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, solkrem skrev:

Nytt innlegg i anledning farsdagen: "TIL DEN BESTE AV DE BESTE". 

Dere kan jo gjette 3 ganger hvor det er hentet fra? Tittelen er hentet fra Caroline Berg Eriksens innlegg på farsdagen i 2016, mens innholdet er hentet fra hennes innlegg på farsdagen i 2017: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/12/hurra-verdens-beste-pappa/

Mannen til det glade vanvidd må føle seg bra spesiell.....? 

Herregud altså! Bildene i det siste innlegget på bloggen hennes er fra Martes innlegg der hun takker for fine ord og kommentarer mtp kopieringen Ine driver med. 

Hun er fader så frekk og eier ikke skam i livet. Når hun ikke en gang kan skrive personlige innlegg til verken mann eller barn og må kopiere andres personlige tekster da er det gale,,,

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...