Jennybella Skrevet 31. oktober 2018 #261 Del Skrevet 31. oktober 2018 24 minutter siden, Macimba skrev: Jeg fascineres over at noen har skjærefjøler og fine lysestaker på vaskerommet. Det er i min verden kjempesnålt. Det gjør hun fordi Villa paprika har sånn vask på kjøkkenet det har ikke Ine, skal det være tro kopi så må hun bruke vaskerommet.Meget snålt ja 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 31. oktober 2018 #262 Del Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, Macimba skrev: Jeg fascineres over at noen har skjærefjøler og fine lysestaker på vaskerommet. Det er i min verden kjempesnålt. Haha, seriøst - skjærefjøler på vaskerommet? X) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. oktober 2018 #263 Del Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, Rubella skrev: Haha, seriøst - skjærefjøler på vaskerommet? X) Skjærefjøler, glasskrukker og lysestaker! Klin likt VillaPaprika sin pynt ved kjøkkenvasken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 31. oktober 2018 #264 Del Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, FruRosa skrev: Skjærefjøler, glasskrukker og lysestaker! Klin likt VillaPaprika sin pynt ved kjøkkenvasken. Altså, krukker og lysestaker kan jeg til nød forstå, da det er en mer "nøytral" dekor som kan stå på kjøkken, bad, stue osv. - men skjærefjøler har jo en mer spesifikk oppgave og hører ikke hjemme noe annet sted enn kjøkkenet! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superchips Skrevet 31. oktober 2018 #265 Del Skrevet 31. oktober 2018 3 minutter siden, Rubella skrev: Altså, krukker og lysestaker kan jeg til nød forstå, da det er en mer "nøytral" dekor som kan stå på kjøkken, bad, stue osv. - men skjærefjøler har jo en mer spesifikk oppgave og hører ikke hjemme noe annet sted enn kjøkkenet! Kan jo hende hun prøver å kutte ned på klesvaskingen 🙄 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 31. oktober 2018 #266 Del Skrevet 31. oktober 2018 14 minutter siden, Superchips skrev: Kan jo hende hun prøver å kutte ned på klesvaskingen 🙄 Badum-tsj 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 1. november 2018 Forfatter #267 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg måtte titte innom FBsiden hennes, der hun poster link til «bloggen». De fleste innleggene har INGEN likes, noen ytterst få har 1-2. Kan det være på tide å vurdere hva man skal kaste bort tiden sin på? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 1. november 2018 #268 Del Skrevet 1. november 2018 4 timer siden, FruenFraHavet skrev: Jeg måtte titte innom FBsiden hennes, der hun poster link til «bloggen». De fleste innleggene har INGEN likes, noen ytterst få har 1-2. Kan det være på tide å vurdere hva man skal kaste bort tiden sin på? Hvis hun er hjemmeværende, med et barn på skolen og et i barnehage, så har hun all verden av tid til å «kaste bort» tiden sin. Jeg synes hun tar skarpe og gode bilder i motsetning til andre interiørbloggere, men det er synd at hun må kopiee andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 2. november 2018 #269 Del Skrevet 2. november 2018 Nytt innlegg: Å realisere garderobe drømmen 31. oktober 2018 https://gladehjem.wordpress.com/2018/10/31/a-realisere-garderobe-drommen/ Sitat Når du skal renoverer et hus og har planer om å bli boende, er det selvfølgelig et stort pluss å ha en garderobe du skal være fornøyd med. Sitat Jeg elsker å hente inspirasjon på nett, men det er også utrolig gøy å se etter inspirasjon i omgivelsene som du er i. Jeg er veldig opptatt av å skape hotellfølelsen på vårt eget soverom. Caroline Berg Eriksen sitt innlegg: Rabattkode til deg som skal realisere garderobedrømmen 26. oktober 2017 http://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/26/rabattkode-til-deg-som-skal-realisere-gaderobedrommen/ Sitat når du renoverer hus og har planer om å bli boende, er det selvfølgelig et stort pluss at resultatet er tilfredstillende med en gang Sitat jeg elsker å hente inspirasjon på nett, men det er også utrolig gøy å se etter inspirasjon i omgivelsene. Hotell Continental har helt nydelige garderobeskap og var en stor inspirasjon for meg i denne prosessen. Spesielt ettersom vi også ønsket å få frem denne hotellfølelsen på vårt eget soverom. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 2. november 2018 Populært innlegg #270 Del Skrevet 2. november 2018 23 minutter siden, solkrem skrev: Nytt innlegg: Å realisere garderobe drømmen 31. oktober 2018 https://gladehjem.wordpress.com/2018/10/31/a-realisere-garderobe-drommen/ Caroline Berg Eriksen sitt innlegg: Rabattkode til deg som skal realisere garderobedrømmen 26. oktober 2017 http://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/26/rabattkode-til-deg-som-skal-realisere-gaderobedrommen/ «Jeg elsker å hente inspirasjon på nett...» Ja, sjelden har vel et sitat vært mer passende enn det her. 😄 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 2. november 2018 #271 Del Skrevet 2. november 2018 Når det er så lett å blogge, lurer jeg jammen på om jeg skal sette i gang.Leke en stor blogger, med kopi av andres interiør. Tekstene finner jeg underveis, klipp og lim ,og vips der har jeg ødelagt for en seriøs blogger. Men det gjør ingenting bare jeg føler meg stor. Så lager jeg svulmende overskrifter for da blir det fart i bloggen min 😂😂😂😂. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 2. november 2018 #272 Del Skrevet 2. november 2018 Ja, hva med å lage en ny blogg hvor alt er kopi fra hennes? "Det lykkelige hjem" eller lignende 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 8. november 2018 #273 Del Skrevet 8. november 2018 Det er kanskje meg det er noe i veien med, for jeg kan ikke skjønne at den dekoreringen Ine har gjort til 4 års dagen til datteren tar «hele uken». Kaken og de rosa smultringene er ferdigkjøpte....... så opplys meg gjerne om hva som krever så mye planlegging som det som bloggerne gir uttrykk for hver gang noe skal feires Jeg skjønner det ikke, for i min verden er det en kjapp tur på butikken for å få hjem pynten, ringe en telefor eller to for kaken, dekke bordet - that’s it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukreativbruker Skrevet 8. november 2018 #274 Del Skrevet 8. november 2018 1 time siden, Macimba skrev: Det er kanskje meg det er noe i veien med, for jeg kan ikke skjønne at den dekoreringen Ine har gjort til 4 års dagen til datteren tar «hele uken». Kaken og de rosa smultringene er ferdigkjøpte....... så opplys meg gjerne om hva som krever så mye planlegging som det som bloggerne gir uttrykk for hver gang noe skal feires Jeg skjønner det ikke, for i min verden er det en kjapp tur på butikken for å få hjem pynten, ringe en telefor eller to for kaken, dekke bordet - that’s it. Det tar tid å kopierer ned i hver minste detalj for så å få kjøpt seg tingene selv🙄 https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/26/vaianabursdag-detaljer-fra-feiringen/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 8. november 2018 #275 Del Skrevet 8. november 2018 1 time siden, Ukreativbruker skrev: Det tar tid å kopierer ned i hver minste detalj for så å få kjøpt seg tingene selv🙄 https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/26/vaianabursdag-detaljer-fra-feiringen/ Det er litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 8. november 2018 #276 Del Skrevet 8. november 2018 Følgere digger jo kopieringen, eller vent, kanskje ikke alle vet.Hun er ikke sann, hun veksler mellom marteklanderud, Caroline Berg Eriksen og villa paprika , gud for et snevert liv 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 9. november 2018 #277 Del Skrevet 9. november 2018 Samarbeider hun med Ellos ??? Eller er det fordi Villa paprika la ut en annonse lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. november 2018 #278 Del Skrevet 10. november 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Raven Emerald, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 12. november 2018 #279 Del Skrevet 12. november 2018 Nytt innlegg i anledning farsdagen: "TIL DEN BESTE AV DE BESTE". Dere kan jo gjette 3 ganger hvor det er hentet fra? Tittelen er hentet fra Caroline Berg Eriksens innlegg på farsdagen i 2016, mens innholdet er hentet fra hennes innlegg på farsdagen i 2017: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/12/hurra-verdens-beste-pappa/ Mannen til det glade vanvidd må føle seg bra spesiell.....? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukreativbruker Skrevet 12. november 2018 #280 Del Skrevet 12. november 2018 5 timer siden, solkrem skrev: Nytt innlegg i anledning farsdagen: "TIL DEN BESTE AV DE BESTE". Dere kan jo gjette 3 ganger hvor det er hentet fra? Tittelen er hentet fra Caroline Berg Eriksens innlegg på farsdagen i 2016, mens innholdet er hentet fra hennes innlegg på farsdagen i 2017: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/12/hurra-verdens-beste-pappa/ Mannen til det glade vanvidd må føle seg bra spesiell.....? Herregud altså! Bildene i det siste innlegget på bloggen hennes er fra Martes innlegg der hun takker for fine ord og kommentarer mtp kopieringen Ine driver med. Hun er fader så frekk og eier ikke skam i livet. Når hun ikke en gang kan skrive personlige innlegg til verken mann eller barn og må kopiere andres personlige tekster da er det gale,,, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå