Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»

FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

Tragisk å se at hun hele tiden legger ut pyntet bord, tro kopi av villa paprika sitt. Blir lei meg på bloggeres vegne, som styler og skriver.Så tar hun bare å kopierer, og legger det ut som sitt verk. Hadde vært så skamfull.Alle disse følgere da som roser henne opp i skyene over hvor flink hun er.vet de ikke om plagieringen ?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macimba

Jeg kan ikk noe for det, men jeg synes synd i henne som så gjerne vil, men ikke får det til.

Jeg føler, men det kan være feil, at hun er ensom og trenger dette for å fylle dagene sine, Hun har dessverre ikke egne ideer, men bruker tiden sin  til å lete opp og kopiere andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vondt av henne tidligere da jeg trodde at hun ikke visste bedre, men nå som hun har blitt konfrontert og busta gang på gang er det ikke synd på henne lenger. Hun vet hva hun driver med, hun vet at disse bloggerne har skrevet innlegg på innlegg om henne som copycat, var vel til og med ei som gikk til media med det også, og like forbanna så fortsetter hun! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ukreativbruker skrev:

Jeg fikk vondt av henne tidligere da jeg trodde at hun ikke visste bedre, men nå som hun har blitt konfrontert og busta gang på gang er det ikke synd på henne lenger. Hun vet hva hun driver med, hun vet at disse bloggerne har skrevet innlegg på innlegg om henne som copycat, var vel til og med ei som gikk til media med det også, og like forbanna så fortsetter hun! 

Er så enig med deg, er ikke synd på hu

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jennybella skrev:

Tragisk å se at hun hele tiden legger ut pyntet bord, tro kopi av villa paprika sitt. Blir lei meg på bloggeres vegne, som styler og skriver.Så tar hun bare å kopierer, og legger det ut som sitt verk. Hadde vært så skamfull.Alle disse følgere da som roser henne opp i skyene over hvor flink hun er.vet de ikke om plagieringen ?

Det er bare så frekt at jeg har ikke ord! VP og Marte skulle bare ha blokkert henne på instagram slik at hun ikke får følge de der lenger, men frekk som hun er lager hun seg vel bare en falsk profil og følger uansett.🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ukreativbruker skrev:

Det er bare så frekt at jeg har ikke ord! VP og Marte skulle bare ha blokkert henne på instagram slik at hun ikke får følge de der lenger, men frekk som hun er lager hun seg vel bare en falsk profil og følger uansett.🙈

Ja det gjør hun sikkert, veldig trist liv hun må ha. Sitte på Instagram hele dagen og lete opp for å kopiere. Hun følger med her inne også,helt sikkert

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jennybella skrev:

Ja det gjør hun sikkert, veldig trist liv hun må ha. Sitte på Instagram hele dagen og lete opp for å kopiere. Hun følger med her inne også,helt sikkert

Må være et stusselig liv ja. Jeg håper at hun følger med her inne, noe hun helt sikkert gjør. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ukreativbruker skrev:

Må være et stusselig liv ja. Jeg håper at hun følger med her inne, noe hun helt sikkert gjør. 

Hun burde få seg en jobb, hun har da barna borte hele dagen.Få seg andre interesser ,ikke holde på å ødelegge for andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Jennybella skrev:

Hun burde få seg en jobb, hun har da barna borte hele dagen.Få seg andre interesser ,ikke holde på å ødelegge for andre.

Det er kanskje grunner til at hun ikke jobber. Men det unnskylder ikke det hun driver med uansett!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, bygdefruen skrev:

Det er kanskje grunner til at hun ikke jobber. Men det unnskylder ikke det hun driver med uansett!

Ja mulig det, men hvorfor unnskylder man henne hele tiden, så lenge hun har ansvar for barna ,da må hun da ha litt vett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at hver gang det er snakk om familien, så er det enten at hun er hjemme med ett av barna, eller at mannen har forlatt henne. Altså hun har skrevet sikkert 5 ganger nå at han har forlatt henne. Fryktelig spesielt å stille han i et slikt lys, i alle fall når man kommer fra ei lita bygd! 

Både dette og det at hun kopierer andre bloggere og andre nettsider gjør at jeg får særdeles lite til overs for henne. Synd hun får fortsette. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, solkrem skrev:

Synes også at hver gang det er snakk om familien, så er det enten at hun er hjemme med ett av barna, eller at mannen har forlatt henne. Altså hun har skrevet sikkert 5 ganger nå at han har forlatt henne. Fryktelig spesielt å stille han i et slikt lys, i alle fall når man kommer fra ei lita bygd! 

Både dette og det at hun kopierer andre bloggere og andre nettsider gjør at jeg får særdeles lite til overs for henne. Synd hun får fortsette. 

Ja eller så har hun kopiert innlegget om hva de andre bloggerne har gjort med barna sine🙄 og det at hun fremstiller mannen på den måten at han «forlater» hun og barna hver gang han skal på jobb blir bare så kvalmt at jeg har ikkje ord! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har tatt kontakt med bloggplatformen? Vurderer å sende de en Mail. Jo flere jo bedre tenker jeg :) 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken_fjong1 skrev:

Er det noen her som har tatt kontakt med bloggplatformen? Vurderer å sende de en Mail. Jo flere jo bedre tenker jeg :) 

Tror noen bloggere har gjort det ja, men kanskje vi selv kan si i fra. Tar de ikke dette seriøst er det en dårlig bloggplattform. Ikke bra for omdømme. Flere vil til slutt trekke seg .Hun må stoppes før hun ødelegger for flere

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja vi burde også si ifra, så kanskje bloggplattformen ser at dette er veldig synlig og ikke bare noe bloggerne selv henger seg opp i. Ine burde ihvertfall stoppes en gang for alle, før hun ødelegger bloggergleden til flere. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Macimba skrev:

Jeg fascineres over at noen har skjærefjøler og fine lysestaker på vaskerommet. Det er i min verden kjempesnålt.

Det blir flyttet rundt på flere ganger om dagen, i følge bildene hennes. Det gjelder forøvrig alt annet hun har også. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...