Gå til innhold

Kan en sky, nerdete, introvert fortsatt være noe som helst interessant for damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og du lurer på hvorfor du ikke får deg kjæreste med de holdningene der? På tide å få litt selvinnsikt. 

Anonymkode: 13144...ff0

Les igjen: jeg skjønner ikke HVA jeg skal med en kjæreste....

det er en kvinnefantasi. Trenger henne bare for sex. Noe prostutuerte gjør bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
3 hours ago, AnonymBruker said:

Stikkordet her er vel "tror". En som står opp for seg selv både fysisk og mentalt, ser ikke nødvendigvis ut som the Rock. I f. eks. kampsportmiljøene finner du mange som ikke er klassisk maskuline, men som du likevel aldri vil ha som fiende for å si det sånn. Poenget er at mange som tilsynelatende ikke ser fysisk kapable ut, likevel kan inneha ganske rå mental og fysisk styrke. 

Anonymkode: d51de...91f

Jeg er enig med deg i at selvtillit er noe damer finner attraktivt generelt, men at man må ha sterk vinner mentalitet (siden du snakket om vinnere), og at man må kunne være i stand til å ødelegge en mindre attraktiv mann fysisk og psykisk om nødvendig er jeg ikke enig i. Det å ha sterk vinnermentalitet kan hjelpe når man skal håndtere ulike logistikk problemer på byn for eksempel. Jeg vet det selv, for jeg har måtte kvitte meg med mannlig konkurranse som har vært i veien, og jeg har stått igjen med dama selv om mennene jeg konkurrerte mot var større og sterkere enn meg :nigo: Samtidig så ser du så mange menn i forhold som ikke har sterk vinnermentalitet. Det er ikke nødvendig å ha for å bli ansett som attraktiv. Det er ganske mange andre faktorer som spiller inn som for eksempel utseende. 

Denne ideen om "å ta det man vil ha" er svært kontroversiell. Sannheten er at man kommer til å møte kvinner som bare ikke er interessert, og da kan man ikke bare ta de. Da er det bedre å si: "Mange kvinner liker menn som går etter det de vil ha". 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CannibalLektor skrev:

Les igjen: jeg skjønner ikke HVA jeg skal med en kjæreste....

det er en kvinnefantasi. Trenger henne bare for sex. Noe prostutuerte gjør bedre

Men da har du jo ingenting i denne tråden å gjøre. 

Anonymkode: 13144...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men da har du jo ingenting i denne tråden å gjøre. 

Anonymkode: 13144...ff0

joda, jeg vet hva som drar damer. jeg har eksperimentert nok med kvinnfolk til å vite hva som fungerer

hva jeg personlig velger å gjøre, endrer ikke hva kvinner responderer godt på

ser du forskjellen?

konklusjonen er uansett at introverte menn ikke er interessante for kvinner flest

Endret av CannibalLektor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig ts, men ikke umulig. Husk som mann skjer ingenting før DU initierer noe. DU må føre dansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...