Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dikteren
Skrevet

Er det noen som har lyst til å sende meg dommen på PM? 😊 Har sendt e-post til Valdres Tingrett, men får sikkert ikke svar før til uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Skrueløs skrev:

Er det noen som har lyst til å sende meg dommen på PM? 😊 Har sendt e-post til Valdres Tingrett, men får sikkert ikke svar før til uken.

Sendt 😊

• Liker 1
Skrevet

Henger meg på litt her, jeg har heller ikke lest dommen i sin helhet.

Noen som vil sende? :)

Skrevet

Jeg mener at en viktig nyanse her, når det kommer til det offentlige systemet, er å faktisk se at man ikke kan ha et system som baserer seg på de mest ekstreme tilfellene av vond vilje og dårlig samarbeid - som i dette tilfellet. Det MÅ være tillit i systemet, ellers vil det etter hvert bli veldig stygt. Så kan man selvsagt diskutere balansen i dette, på lik linje man diskutere mye annet - men å mistro enhver forelders kompetanse til å yte omsorg til sitt eget barn, vil skape mange færre lykkelige slutter. 

• Liker 19
Skrevet
17 minutter siden, Lady T skrev:

Sendt 😊

Kan du sende den til meg og?

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Sendt

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg vil gjerne lese jeg også, hvis noen vil sende meg ☺

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, edlit skrev:

Sendt

Om det ikke er for mye pes, kan du sende til meg også? :)

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Made4u skrev:

Ser det heller slik at det er du som ikke får det som er kommet frem innenfor rammene av psykisk sykdom, det er ditt ønske om streng straff og å se det som ondskap som er "følelsesbasert" heller enn faktabasert/objektiv. Nå ble det en mild dom i retten sist, som jeg forventer ender enda mildere... Så slutte å føle på saken og se det med dine følelser og forsøk heller og forstå hvordan dette skjedde du også, trangsynt å se dette som ondskap i stedet for sykdom synes jeg. Heldigvis er dommerene i retten sist runde og sikkert også denne gangen mer vidsynt enn deg!!

Oj. Les innlegget mitt en gang til. Jeg har ikke sagt ett ord om ondskap, eller om mine egne følelser, eller mine ønsker. Her er du fullstendig på viddene. Tror faktisk jeg rapporterer deg for personangrep også. Dette var fullstendig bak mål. 

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, JaVel skrev:

Da hadde nok situasjonen vært helt annerledes. Voksne mennesker kan selvsagt ikke tas med på en hytte og glemmes,da blir straffen hard, men barn derimot....

Det su skriver der er helt sant og veldig tankevekkende! 

• Liker 1
Skrevet

Vil gjerne ha dommen hvis noen kan sende🙏 Takk på forhånd! 

• Liker 1
Skrevet

Ønsker gjerne å få tilsendt dommen jeg også!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også gjerne ha dommen tilsendt hvis noen har mulighet 😊

Skrevet
53 minutter siden, Lady T skrev:

Sendt 😊

Nå ble det mye mas på deg - men har du mulighet til å sende til meg også? Isåfall: Tusen takk og om ikke så er det også ok. Uansett: Ønsker deg en fin kveld. 

• Liker 2
Skrevet

Blir ikke dommen offentlig etter hvert?

Skrevet

Fra dommen; A døde av avmagring og evt avkjøling!!!😳

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Mercudia skrev:

Nå ble det mye mas på deg - men har du mulighet til å sende til meg også? Isåfall: Tusen takk og om ikke så er det også ok. Uansett: Ønsker deg en fin kveld. 

Nå sendte jeg til alle over deg og fikk opp sperre da jeg skulle sende til deg. Hadde visst sendt for mange pm. Send meg pm så sender jeg når sperren er slått av (eller om noen andre sender er det fint)😊

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lady T skrev:

Nå sendte jeg til alle over deg og fikk opp sperre da jeg skulle sende til deg. Hadde visst sendt for mange pm. Send meg pm så sender jeg når sperren er slått av (eller om noen andre sender er det fint)😊

Jeg kan sende 😉

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Vampyrina skrev:

Jeg kan sende 😉

Tusen takk! 😊

1 minutt siden, Lady T skrev:

Takk for forsøket! 😊

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...